بورس خرید و فروش شکلات خارجی

گروه بازرگانی سورن، نماینده شرکت شکلات ایران به عنوان بورس خرید و فروش شکلات خارجی در ایران، بهترین و معتبرترین شکلات های خارجی را به خریدارن عمده پیشنهاد می دهد.

شکلات های خارجی همیشه در بین ایرانیام محبوبیت خاصی داشته اند و با توجه به کیفیت بالا و طعم دلپذیر و خاص مشتریان همیشگی خود را داشته اند. البته در طوا سالیان گذشته صنعت شکلات و شیرینی شاهد پیشرفت بسیار خوبی بوده است و کارخانه ها و تولیدی های زیادی در این صنعت شروع به کار کرده اند. لذا شکلات های متنوع و با کیفیتی نیز در ایران وجو دارد که بخشی از بازار را که شامل بازار ارزان است را به خود اختصاص داده اند. با وجود این همیشه بخش بزرگی از بازار شکلات در اختیار برندهای محبوب و با کیفیت شکلات های خارجی بوده و خواهد بود و مراکزمختلفی در ایران خواستار شکلات خارجی هستند. لذا ما در بورس خرید و فروش شکلات خارجی در شرکت بازرگانی سورن، با شناخت کافی و سوابق در واردات و توزیع انواع شکلات های خارجی آماده ارائه انواع شکلات خارجی با قیمت های عمده برای خریدراران و مشتریان عمده هستیم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و نحوه ثبت سفارش با واحد فروش سورن در تماس باشید.

بورس خرید و فروش شکلات خارجی

مراکز اصلی خرید شکلات خارجی

از مراکز اصلی خرید شکلات های خارجی و بازارهای عمده تقاضای این نوع شکلات ها، می توان موارد زیر را به عنوان اصلی ترین ها دانست:

  • کافی شاپ ها
  • هاپیرمارکت ها و فروشگاه های شمال و شمال غرب تهران
  • سوپرمارکت های بزرگ
  • فروشگاه های زنجیره ای

بورس خرید و فروش شکلات خارجی

 

با توجه به فرارسیدن سال  جدید و روزهای پایان سال 97، قطعا بازار خرید و فروش شکلات گرم تر و حجم مصرف و تقاضاها بالاتر خواهد رفت. لذا فروشندگان و توزیع کنندگان عمده شکلات، فرصت خوبی برای خرید و فروش و کسب منفعت در این زمینه خواهند داشت. مشتریان عزیز و خریدران عمده می توانند از طریق تماس با ما نسبت به مشاوره، انتخاب محصولات و کسب اطلاعات قیمت های عمده اقدام فرمایند.

بورس خرید و فروش شکلات خارجی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست