بورس پخش شکلات تلخ کیلویی

گروه شکلات ایران، بورس پخش شکلات تلخ به صورت فله و کیلویی خدمات ویژه خود برای خریداران عمده و فعالان فروش و پخش شکلات تلخ، به انجام می رساند.

شکلات تلخ در نزد طرفداران شکلات، محبوبیت بالایی دارد و از این رو حجم خرید و فروش و تقاضا برای آن بالاست. در ایران نیز با پشرفت صنعت شکلات سازی در طول سالیان اخیر، انواع شکلات های تلخ به صورت فله و بسته بندی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.

مزیت های شکلات تلخ برای سلامتی چیست؟

شکلات های تلخ حاوی آنتی اکسیدان های قوی هستند و این باعث می شود تا مواد معدنی به کار رفته در آنها تاثیر زیادی در زیبایی پوست، شادابی و سلامت چوست و سلامت اجزا مختلف بدن داشته باشید. آنتی اکسیدان های بسیار قوی مثل فلاونوئیدهای موجود در شکلات تلخ باعث جلوگیری از بروز اختلالات قلبی عروقی می شود و خطر سکته را به شدت کاهش می دهد. همچنین شکلات تلخ سطح کلسترولو فشار خون را کنترل می نماید. از دیگر خواص بسیار موثر شکلات تلخ، کمک به بینایی بی عیب و دید کامل است. در کنار این خواص اشاره شده خواص زیاد دیگری هم هست که کمک شایانی هب زیبایی پوست، دندان و سلامتی می کند.

پخش و فروش شکلات تلخ فله در انواع مختلف

ما در گروه شکلات ایران، بورس پخش شکلات تلخ، از انواع شکلات های تلخ با کیفیت که تقاضا و حجم خرید و فروش بالایی را در ایران دارند، انواع زیر حضورتان معرفی می نماییم.

  • شکلات تلخ فله و کیلویی برنوتی

پخش شکلات تلخ

  • شکلات تلخ فله و کیلویی باراکا

پخش شکلات تلخ

  • شکلات تلخ فله و کیلویی شین دان

پخش شکلات تلخ

  • شکلات تلخ فله و کیلویی آیدین

برند آیدین بی شک شناخته شده ترین برند شکلات سازیایرانی در سراسر ایرن  و کشورهای خارجی می باشد. آیدین با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین برندسازی و بازاریابی گسترده خود در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا، به نامی معتبر در صنعت شکلات تبدیل شده است. البته محبوبیت و اعتبار شکلات آیدین تا حدی باعث بالا بودن قیمت نسبی آن نسبت به سایر رقبا نیز هست.

پخش شکلات تلخ

  • شکلات تلخ فله و کیلویی تاکر

از دیگر برندهای ما، که فروش خوبی را در سراسر کشور  و صادرات تجربه می نماید، شکلات های برند ایرانی و خاص تاکر هستند. کارخانه تاکر با استقرار در تبریز، به عنوان مرکز اصلی تولید شکلات ایران، محصولات متنوعی در زمینه شکلات های مغزدار و شکلات های تلخ فله ارائه می دهد. از مزیت های اصلی تاکر می توان به قیمت بسیار رقابتی و مناسب آن اشاره کرد که می تواند نکته و مزیت بسیار خوبی برای تاجران و فعالان حوزه پخش شکلات تلخ باشد.

پخش شکلات تلخ

 

  • شکلات تلخ ازل

این برند از برندهای ایرانی- ترک بازار به شمار میرود. به خاطر محصولات با کیفیت ازل، بسته بندی های شیک و جذاب و تنوع شکلات های تلخ ازل، در بازارها و خصوصا بازارهای اصلی تهران، از ازل به عنوان شکلات تلخ خارجی یاد و در دسته شکلات های خارجی به فروش می رسانند. شکلات های تلخ ازل در انواع مختلف بسته ای، تابلتی، فله ای و صندوقی تولید و عرضه می شوند که خرید و فروش آنها حاوی سودهای خوبی برای تاجران فعال در حوزه شکلات است.

پخش شکلات تلخ

ارسال و پخش شکلات تلخ به سراسر کشور

ما در گروه تامین و فروش شکلات ایران، این امکان را فراهم نموده ایم تا پس از ثیت سفارشات مشتریانمان، ارسال مستقیم سفارشات و پخش شکلات تلخ عمده را به صورت مستقیم از درب کارخانه به درب انبار و فروشگاه محل فعالیت در سراسر ایران را به انجام رسانیم. این کار از طریق شرکت های حمل و نقل و طرف قرارداد مطمئن، در حداقل زمان و با کمترین هزینه ها انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند به صورت اینترنتی و یا حضور در دفتر تامین و بازرگانی شکلات ایران واقع در تهران برای خریدهای عمده خود اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها و مشاوره انتخاب و ثبا ستفارشات با ما در تماس باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست