خرید شکلات نوروز فله و کیلویی

خرید شکلات نوروز ترکمنستان به صورت فله و کیلویی با شرایط ویژه ، از طریق این مرکز بورس شکلات ایران امکان پذیر است. اگر به دنبال مرجعی برای خرید شکلات نوروز و فروش آن به صورت عمده، فله و کیلویی و همچنین بسته بندی هستید، برای اطلاع از قیمت های عمده و نحوه ثبت سفارشات و ارسال مستقیم از درب کارخانه با واحد مشاوره و فروش ما در مرکز شکلات ایران تماس حاصل نمایید.

خرید شکلات نوروز

درباره شکلات نوروز ترکمنستان Nowruz

شکلات نوروز ترکمنستان محصول شرکت هاسار این کشور است. شرکت هاسار تولید کننده انواع شکلات در عشق آباد ترکمنستان واقع شده است و با ارائه محصولات باکیفیت مانند شکلات نوروز ، محصولات خود را به سراسر دنیا از جمله ایران صادر می نماید. در مجموع کشور ترکمنستات تکنولوژی و برندهای معروفی در صنعت شکلات ندارد ، ولی کارخانه هاسار به طور ویژه ای در این زمینه مجزا است. نکات جالبی در خصوص شکلات نوروز ترکمنستان وجود دارد از جمله موارد زیر :

  • اسم شکلات نوروز از نوروز و عید باستانی ایران گرفته شده است. ترکمنستانی ها نیز عید نوروز ایران را جشن می گیرند و این اسم برای آنها نیز خجسته و خوشایند است. لذا شکلات nowruz به اسم نوروز ایرانی لقب گرفته است.
  • خیلی از مواد اولیه شکلات نوروز  از ایران وارد می شود و ایران تامین کننده مواد اولیه شکلات نوروز به حساب می آید. ولی این محصول خوشمزه و خوش طعم از کارخانه هاسار ترکمنستان می آید.
  • شکلات نوروز فله نرکمنستان در کارتن های 3000 گرمی بسته بندی و پخش می شود.
  • خرید شکلات نوروز

قیمت انواع شکلات فله و کیلویی نوروز ترکمنستان  Nowruz

در خصوص قیمت شکلات نوروز باید بگوییم که آشفتگی زیادی در بازار وجود دارد. با توجه به وارد شدن شکلات نوروز از طرق محتلف و مرزهای مختلف در کشور و چرخیدین در دست دلالان متعدد در سراسر کشور، متاسفانه  قیمت شکلات نوروز دستخوش تغییرات زیادی می شود. این آشفتگی البته فقط در خصوص قیمت شکلات نوروز  نیست و در خصوص کیفیت و اعتبار آن نیز مطرح است. بسیاری از دلالان سودجو برای کسب منفعت بیشتر اقدام به خرید شکلات نوروز  تاریخ گذشته و پخش آن در بازارها می نمایند که هم برای سلامتی مصرف کننده و هم برای اعتبار فروشگاه و فروشنده بسیار خطرناک است.

خرید مستقیم و بی واسطه شکلات نوروز فله با توجه به تقاضای بالا و نیاز مشتریان ما در سراسر کشور ، ما را در سراسر کشور برای خریداران عمده و همکاران خود امکان پذیر ساخته ایم. ما از طریق دفاتر خارجی و فروش مستقیم شکلات نوروز ارائه قیمت شکلات نوروز با ارزان ترین قیمت بازار و نیز با کیفیت بالا و تاریخ اعتبار بالا را برای همکاران خود امکان پذیر ساخته ایم. از این طریق بسیاری از مشتریان ما اقدام به خرید عمده شکلات نوروز فله نموده و به عاملین پخش شکلات نوروز در سراسر کشور و شهرستان محل فعالیت خود تبدیل شده اند. با توجه به نوسانات قیمت ها و شرایط ارزی برای کسب قیمت انواع شکلات فله نوروز  می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی در کانال تلگرامی شکلاتیران به آدرس chocolatiran@   ما را دنبال نمایید.

خرید شکلات نوروز

 

فروش ویفر نوروز ترکمنستان

در کنار شکلات نوروز ترکمنستان ، ویفر نوروز این کشور نیز بسیار نام آشنا و مطرح شده است. ویفر های نوروز نیز همانند شکلات Nowruz در کارتن های سه کیلویی فله بسته بندی و پخش می شوند. فاصله قیمت ویفر نوروز با شکلات خیلی کم و تقریبا 1000 تومان در هر کیلو است.

فروش اینترنتی شکلات نوروز

با توجه به گستردگی مشتریان در سراسر کشور و عدم امکان مراجعه و خرید حضوری در هر بار سفارش ، نیاز به خرید و فروش آسان تر و کم هزینه تر برای خریدهای عمده مشتریان عزیز ، ما را بر آن داشت که راهی برای فروش اینترنتی شکلات نوروز  در کنار سایر محصولات برای مشتریان خود ایجاد نماییم. لذا همکاران و فروشنده های گرامی شکلات نوروز ، میتوانند از طریق همین سایت اقدام به خرید آنلاین شکلات نوروز  نمایند. همین طور می توانید از طریق تماس با واحد فروش نسبت به ثبت سفارش و نهایی کردن خرید اقدام نمایید. برای این کار واحد پشتیبانی نیز راهنمای شما خواهد بود.

خرید شکلات نوروز

ارسال مستقیم سفارشات از درب کارخانه به درب انبار و فروشگاه مشتریان

با توجه به گستردگی فعالیت مشتریان ما در سراسر کشور، این امکان را فراهم آورده ایم تا سفارشات عمده شما را در اسرع وقت، با کمترین هزینه و ایمن ترین روش های حمل درب انبار و فروشگاه شما تحویل دهیم. این امر را از طریق ارتباط با باربری های طرف قرارداد و امین مجموعه شکلات ایران انجام داده ایم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات با ما در تماس باشید.

خرید شکلات نوروز

Oops! We could not locate your form.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست