فروش تافی ارزان ایران عمده و فله – ایرانی چاکلیٹ

فروش تافی ایران در طول سالیان اخیر، هم در داخل کشور و هم در بازارهای بین المللی افزایش داشته است. مطابق با آمارهای رسمی گمرکات کشور بیشترین فروش تافی ایران در سطح کشورهای خارج از کشور مربوط به عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، آفزیقای جنوبی، ساحل عاج، نیجریه و دیگ کشورهای آفزیقایی است. خوشبختانه به دلیل تنوع محصولات تافی و کیفیت و طعم های مختلف آن، فروش تافی ایران همچنان رو به افزایش است.

فروش تافی ایرانی

انواع تافی با کیفیت و قیمت آن ها

در میان تافی های ایرانی تولید شده به دلیل افزایش تنوع و کیفیت و همچنین بازه های مختلف قیمتی از ارزان تا گران، شناخت دقیق تافی و خصوصیت ها و بازار مصرف آن بسته به ارزانی و گرانی متفاوت است و در نتیجه حاشیه های سود و گشترش بازار به طور مستقیم به میزان شناخت بازار بستگی دارد.

با این وجود می توان انواع تافی ها را در مدل های زیر تقسیم بندی کرد:

  • تافی مغزدار :

تافی های مغزدار که در ایران به عنوان مغزدار شناخته می شوند، تشکیل شده انذ از تافی های سنتی و معمول به علاوه مغزی که در داخل آنها تزریق شده است. تافی مغزدار های ایرانی از انواع و اقسام مختلف ، با کیفیت های مختلف ، در تنوع مختلف و با قیمت های مختلفی موجود می باشند که هر کدام از آنها دارای کاربری خاص خودش است. مثلا بعضی از آنها مخصوص صادرات و برخی دیگر در فروش داخل کشور موفق تر هستند. معمولا شکلات تافی های صادراتی به خارج از کشور از مدل های ارزان تر است و کشورهای وارد کننده تافی ایرانی علاقه مند به قیمت ارزان هستند. تافی های مغزدار معمولا در بسته بندی های 500 گرمی ، 1000 گرمی و 3000 گرمی و در کارتن های 12 کیلویی عرضه می شوند.

فروش تافی ایرانی

  • تافی میوه ای : 

شکلات تافی های میوه ای نیز از تافی های معروف ایران می باشند. تافی های میوه ای شامل مدل هایی مانند تافی مغزدار میوه ای و یا تافی های ساده و رولن هستند.

تافی های میوه ای نیز معمولا در بسته بندی های 500 گرمی ، 1000 گرمی و 3000 گرمی و در کارتن های 12 کیلویی عرضه می شوند.

  • تافی ترش :

تافی های ترش ، تافی های جدید تر ایران به شمار می روند. تافی شکلات های ترش یا شکلات لواشکی های ترش در انواع مختلف میوه ای مانند آلبالو ، انار ، هلو ، سیب ترش و غیره تشکیل می شوند.  تافی های ترش در بسته بندی های 500 گرمی ، 1000 گرمی و 3000 گرمی و در کارتن های 12 کیلویی عرضه می شوند.

فروش تافی ایرانی

 

فروش تافی ارزان به صورت بسته بندی و فله

مشاوران و کارشناسان ما در مرکز تولید و تامین شکلات ایران، آماده همکاری با تاجران و عمده فروشان فعال در حوزه تافی و همچنین شکلات جهت انتخاب محصول و ارائه مشخصات محصولات ما و معرفی انواع طعم ها و رنگ ها در بسته بندی های مختلف و فله هستند. سفارشات عمده مشتریان ما به طور مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه با قیمت ارزان و رقابتی عرضه می شود. لذا حاشیه سود مناسب ایجاد شده باعث ایجاد مزیت رقابتی و افزایش فروش فعالان در حوزه تافی و دیگر محصولات شکلات خواهد شد. شما همکاران و مشتریان گرامی می توانید از طریق تماس با مرکز، اطلاعات بیشتر را  کسب نمایید.

 

فروش تافی ایرانی

صادرات تافی ارزان ایران

بنا بر مزیت ها و دلایل عنوان شده بالا، فرصت فروش تافی ایران در عرصه های بین الملل جهت افزایش سهم صادرات ایران از تافی و شکلات، فرصت خوب به همراه حاشیه سود مناسبی برای تاجران و صادر کنندگان این محصول در کشورهای هدف صادراتی بوجود آورده است. همچنین با شناخت بیشتر تافی و شکلات ایران در کشورهای دیگر، فرصت فعالیت های اقتصادی و فروش در دیگر کشورهای منطقه علاوه بر کشورهای عنوان شده وجود دارد. برای اطلاعات و جزییات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها تماس حاصل فرمایید.

تافی شکلاتی سیرنگ

خرید تافی فله با قیمت  ارزان به صورت عمده از کارخانه

با توجه به تقاضاهای مراکز پخش و عمده فروشان و نیز فروشگاه های شکلات و تافی در سراسر کشور ، برای خرید تافی فله ، امکان خرید تافی عمده از کارخانه را فراهم نموده ایم. انواع تافی تولیدی با تاریخ اعتبار بالا و کیفیت خوب در کنار قیمت ارزان با مدل های زیر از جمله این محصولات برای همکاران و مشتریان گرامی است:

  • انواع تافی میوه ای
  • انواع تافی ترش میوه ای
  • تافی کره ای
  • انواع تافی رولن
  • تافی کاکائویی
  • تافی دارچینی
  • آبنبات قهوه
  • آبنبات میوه ای مغزدار
  • بن بن میوه ای

برای خریدهای مستقیم درب کارخانه با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

فروش تافی ایرانی

 

 

پاکستان میں سستے ایرانی چاکلیٹ کی برآمد – ایرانی چاکلیٹ

مذکورہ فوائد اور وجوہات کے پیش نظر ، ایران کو ٹافی اور چاکلیٹ کی برآمدی شیئر بڑھانے کے لئے بین الاقوامی سطح پر ایرانی چاکلیٹ فروخت کرنے کے مواقع نے برآمد ہدف ممالک میں برآمد کنندگان اور برآمد کنندگان کے لئے منافع کے مارجن سے ایک اچھا موقع پیدا کیا ہے۔ . مذکورہ ممالک کے علاوہ خطے کے دوسرے ممالک میں اقتصادی سرگرمیوں اور فروخت کا بھی موقع موجود ہے ، دوسرے ممالک میں ایرانی ٹافی اور چاکلیٹ کے بارے میں معلومات ہیں۔ مصنوعات اور قیمتوں کے بارے میں مزید معلومات کے لئے ہم سے رابطہ کریں
چاکلیٹ اور ٹافی خریدنے کے لئے ایران کے ساتھ اچھے تعلقات رکھنے والے ممالک میں ایک پاکستان ہے۔ پاکستانی تاجروں کا ایران اور اردو سے قربت کی وجہ سے ہمارے ساتھ بہت اچھ andا اور موثر رشتہ ہے جو فارسی سے ملتا جلتا ہے ، اور پاکستان میں چاکلیٹ کے تاجروں کے ساتھ ہمارا اچھا تعاون ہے۔

چاکلیٹ

Oops! We could not locate your form.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست