قیمت شکلات مرداس عمده و مستقیم از کارخانه

قیمت شکلات مرداس را می توانید برای خریدهای عمده به صورت مستقیم دریافت نمایید. کارخانه مرداس نام مستعار شرکت شیرین آفرینان است. این کارخانه در قم احداث شده است و با وجود مدت زمان کمی که از تاسیس آن می گذرد با سرعت خوبی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و هم اکنون به یکی از شکلات های لاکچری و محبوب در بین مردم دست پیدا کرده است. از لحاظ جایگاه نیز می توان گفت با وجود ویژگی های زیبا و بدیع در طراحی انواع بسته بندی و کیفیت بالای محصول خود، جزو شکلات های باکیفیت و معتبر ایرانی لقب گرفته است. همین امر باعث شده است تا بسیاری ار فروشندگان بازارها، شکلات مرداس را به عنوان برندی خارجی و بعضا با قیمت های بالای معادل شکلات های خارجی به فروش برسانند.

قیمت شکلات مرداس

از جمله انواع شکلات های مرداس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکلات تلخ مرداس
  • شکلات جرقه ای مرداس
  • شکلات ولنتاین مرداس
  • شکلات کادویی مرداس
  • شکلات بسته ای مرداس
  • شکلات ارتشی مرداس

قیمت شکلات مرداس

صادرات شکلات مرداس

شرکت مرداس با کیفیت در سطح استانداردهای جهانی و بسته بندی های مدرن و شکیل، قابلیت بسیار بالایی برای محصولات خود جهت صادرات ایجاد کرده است. در حال حاضر نیز شکلات های مرداس به کشورهای بسیاری در حال صادرات است و از جمله این کشورها عراق و افغانستان را می توان نام برد. همچنین قیمت شکلات مرداس در کنار موارد یاد شده کاملا به صرفه و مناسب است که در ادامه به آن می پردازیم:

قیمت شکلات مرداس عمده و مستقیم

برای خریدهای عمده انواع محصولات، مشتریان گرامی می توانند با تماس با واحد فروش، قیمت شکلات مرداس را به قیمت درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها، با ما در تماس باشید.

قیمت شکلات مرداس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست