فروش شکلات ترکیه ای از بالاترین مقادیر خرید و فروش شکلات خارجی در ایران است. کشور ترکیه در زمینه تولید شکلات های با کیفیت و محبوب یکی از قدرتمندترین و به نام ترین کشورهاست و سالانه تولید و توزیع بسیاری از انواع شکلات های ترکیه ای توسط این کشور با انواع برندهای مطرح و شناخته شده بخش مهمی از صادرات کشور ترکیه را شامل می شوند. شکلات های ترکیه در کشور ایران نیز از قدیم طرفداران بسیاری داشته  است و شاید بتوان گفت پرفروش ترین شکلات های خارجی موجود در ایران به شکلات های ترکیه ای اختصاص دارد. از جمله معروفترین برندهای شکلات های ترکیه ای شکلات الیت است. کارخانه شکلات سازی الیت  کارخانه ای با قدمت تولید 90 ساله ، دارای چندین برند شناخته شده در دنیا  و در چهار گروه : شکلات های خاص ، شکلات های کادویی ، و شکلات های خرده فروشی و محصولات فله. محصولات خود را تولید می کند و طرفداران اصلی آن دسته اصلی دوستداران شکلات با کیفیت هستند.

فروش شکلات ترکیه ای

قیمت فروش شکلات ترکیه ای

شرکت بازرگانی سورن شکلات، نماینده صادرات و واردات گروه شکلات ایران، با شانخت کاملی از صنعت شکلات و انواع برندهای اصلی خارجی و ارتباطات در کشور ترکیه پخش و فروش شکلات ترکیه ای را برای خریداران عمده ارائه می دهد. لذا خریداران عمده و فعال در شکلات خارجی برای اخذ قیمت فروش شکلات ترکیه ای می توانند با واحد فروش بازرگانی سورن در تماس باشند.

فروش شکلات ترکیه ای

انواع شکلات های ترکیه ای و برند های محبوب

همانگونه که گفته شد، برندهای محبوی و معروفی از شکلات های ترکیه ای در ایران شناخته شده و تقاضای بالایی دارند. در زیر برخی از انواع این شکلات ها را مطرح میکنیم. مشتریان گرامی می توانند برای کسب قیمت فروش شکلات ترکیه ای در انواع مختلف با ما در تماس باشند.

  • شکلات اسنیکرز
  • شکلات مترو
  • شکلات الیت
  • پاستیل ببتو ترکیه ای
  • غیره

فروش شکلات ترکیه ای

امکان خرید اینترنتی و ملاقات حضوری

ما در این مرکز این امکان را فراهم کرده ایم تا هم به صورت اینترنتی از طریق سایت برای مشتریان شهرستان و هم به صورت حضوری برای مشتریان تهران خدمات ارائه دهیم. لذا جهت کسب قیمت فروش شکلات ترکیه ای و مشاوره انتخاب و فروش محصولات با نا در تماس باشید.

 

فروش شکلات ترکیه ای