لیست قیمت شکلات تلخ سایرو فله ای 5 کیلویی

شکلات تلخ سایرو ، به دلیل کیفیت بالا ، درصد تلخی های بالا ، بسته بندی جذاب و شکیل و قیمت بسیار مناسب و رقابتی ، به یکی از شکلات تلخ های بسیار پرفروش و پرطرفدار تبدیل شده است. حجم خرید و فروش شکلات تلخ سایرو در سراسر کشور بسیار بالا است و از مراکز اصلی فروش عمده شکلات تلخ سایرو می توان به  کافی شاپ ها اشاره نمود.

قیمت شکلات تلخ سایرو

فروش شکلات تلخ فله سایرو ویژه کافی شاپ ها

از مصارف اصلی شکلات تلخ، خوردن آن همراه با قهوه ، کاپوچینو و نسکافه و سایر نوشیذنی های گرم است. خواص بالای شکلات تلخ که در ادامه بیشتر در خصوص آن صحبت خواهیم کرد و طعم خاص آن باعث مصرف بالای آن در میان مردم شده است. مجموعه شکلاتیران با فروش شکلات تلخ فله سایرو به صورت عمده ویژه کافی شاپ ها و مراکز پخش ، با تخفیفات و شرایط ویژه شرایط را برای خرید مشتریان خود آسان نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات تلخ سایرو

بهترین انتخاب برای مارک خوب شکلات تلخ

بسیاری از مشتریان و کافی شاپ ها در خصوص برند شکلات تلخ مناسب به دنبال جواب هستند. در واقع برای انتخاب بهترین مارک خوب شکلات تلخ باید به ویژگی های مورد نظر هم محصول و هم خریدار توجه کرد. برای مثال قیمت و درصد تلخی هر دو عواملی هستند که باید در این خصوص در نظر گرفت. با این وجود برای انتخاب مارک خوب شکلات تلخ می توان گزینه های زیر را عنوان کرد:

قیمت شکلات تلخ سایرو
 

خرید شکلات تلخ پارمیدا

شکلات تلخ پارمیدا در درصدهای مختلفی تولید و عرضه می شود. تلخ ترین و گران ترین شکلات تلخ پارمیدا شکلات 99 درصد آن می باشد که در بسته های 330 گرمی تولید و توزیع می شود

در میان شکلات های تلخ پارمیدا ، انواع دیگری مانند شکلات تلخ 87 درصد نیز هست که قیمت مناسب تری دارد.

قیمت شکلات تلخ سایرو

انواع مدل های شکلات تلخ سایرو

شکلات تلخ سایرو که جذابیت بسیار زیادی بین دوست داران شکلات تلخ پیدا کرده است، در سه نوع مختلف تولید و عرضه می شود:

  • شکلات تلخ سایرو 75 درصدی بسته های 500 گرمی

  • شکلات تلخ سایرو 65 درصدی بسته های 500 گرمی

  • شکلات تلخ سایرو 55 درصدی بسته های 500 گرمی

بسته های شکیل ، وزن سبک چهارگرمی آن و کارتن های 5 کیلویی مقاوم شکلات تلخ سایرو ، به علاوه کیفیت بالای آن در فروش بالای آن و انتخاب آن به عنوان مارک خوب شکلات تلخ بسیار موثر است.

قیمت شکلات تلخ سایرو

خواص شکلات تلخ برای بدن چیست؟

شکلات تلخ ، در واقع فرق اساسی که با دیگر شکلات های شیرین دارد، میزان کاکائو استفاده شده در آن است. کاکائو ماده ای طبیعی است که محصول دانه های زرد رنگ درخت کاکائو می باشد. این درخت که در کشورهای آفریقایی و امریکای جنوبی می روید ، دارای محصول گران قیمت کاکائو است.

کاکائو خواص زیادی برای بدن دارد که از جمله آن می توان به افزایش حافظه ، جلوگیری از پوسیدگی دندان ، ضذ افسردگی و بسیاری دیگر از خواص می باشد. از این رو مصرف روزانه  شکلات تلخ و کاکائو می تواند در سلامتی و شادابی شما تاثیر گذار باشد.

قیمت شکلات تلخ سایرو

لیست قیمت شکلات تلخ سایرو کیلویی

قیمت شکلات تلخ سایرو ، همانطور که عنوان شد ، در کنار کیفیت مطلوب و بسته بندی بسیار جذاب آن ، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. با توجه به درصدهای مختلف کاکائو در این شکلات ، لیست قیمت شکلات تلخ سایرو نیز ، بر اساس درصد آن تعیین می شود. همین طور باید اشاره کرد که لیست قیمت شکلات تلخ سایرو کیلویی به صورت عمده و فله با قیمت فروش جزء آن متفاوت بوده و به مراتب ارزان تر است.

بنابراین برای دریافت لیست قیمت شکلات تلخ سایرو فله و همچنین ثبت سفارشات و خرید ، اطلاعات تکمیلی را از واحد فروش دریافت نمایید.

قیمت شکلات تلخ سایرو

جدول کالری شکلات تلخ

در خصوص خواص شکلات تلخ و دانستن جزییات جدول کالری شکلات تلخ به ازای هر 100 گرم مصرف آن ، می توانید ارزش های غذایی زیر را جذب نمایید.

 

 

جدول ارزش غذایی شکلات تلخ در 100 گرم
کالری شکلات تلخ ۵۴۶
کل چربی ۳۱ گرم
چربی اشباع ۱۹ گرم
چربی چند غیر اشباع ۱.۱ گرم
چربی تک غیر اشتباع ۱۰ گرم
چربی ترانس ۰.۱ گرم
کلسترول ۸ میلی گرم
سدیم ۲۴ میلی گرم
پتاسیم ۵۵۹ میلی گرم
کل کربوهیدرات ۶۱ گرم
فیبر غذایی ۷ گرم
قند ۴۸ گرم
پروتئین ۴.۹ گرم
کافئین ۴۳ میلی گرم
ویتامین آ ۱.۰۰%
کلسیم ۵.۰۰%
ویتامین دی ۰.۰۰%
ویتامین ب۱۲ ۳.۰۰%
ویتامین ث ۰.۰۰%
آهن ۴۴.۰۰%
ویتامین ب۶ ۰.۰۰%
منیزیم ۳۶.۰۰%
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست