مرکز فروش شکلات خارجی تهران

مرکز فروش شکلات خارجی تهران با عنوان گروه بازرگانی سورن شکلات نماینده صادارتی و وارداتی مجموعه بزرگ شکلات ایران جهت تامین و فروش انواع شکلات خارجی در خدمت تجار و فعالان حوزه شکلات در سراسر ایران است.

شکلات های خارجی علیرغم قیمت بالاتر از شکلات های ایرانی همچنان محبوبیت بالای خود را نز طرفداران شکلات حفظ کرده اند و حجم خرید و فروش و تقاضای بالایی را از صنعت شکلات در ایران به خود اختصاص داده اند. در این میان انواع و اقسام شکلات خارجی از برندهای اروپایی مثل کشورهای سوییس و بلژیک تا شکلات های معروف کشور ترکیه و حتی برندهای معتبر تویلد کشور چین نیز در میان انواع شکلات خارجی در بازار ایران وجود دارد. اما ذکر این نکته که بسیاری از برندهای معروف شاهد برند تقلبی خود در بازار با قیمت های پایین تر و البته کیفیت بسیار بد هستند.

مرکز فروش شکلات خارجی تهران

شرکت بازرگانی سورن مرکز فروش شکلات خارجی تهران و سایر شهرستان با بهره مندی از کادر متخصص و زبده خود در امور بازرگانی و شناخت کافی از صنعت شکلات و مخصوصا شکلات های خارجی فروش شکلات خارجی عمده و فله را برای خریداران و توزیع کنندگان عمده شکلات در تهران وسایر شهرستان ها هم از طریق اینترنتی و هم از طریق حضوری امکان پذیر ساخته است و خریداران محترم می توانند هم از طریق تماس با در این سایت و هم با حضور در دفتر مرکزی در تهران نسبت به ثبت سفارشات و خریدهای خود اقدام فرمایند.

انواع شکلات خارجی قابل عرضه در مرکز فروش شکلات خارجی تهران

گروه سورن با در نظر گرفتن نیاز مشتریان سبد کاملی از انواع بهترین شکلات های خارجی ارجینال، انواع شکلات های خارجی را برای فروش عمده در سبد کالایی خود داشته که در زیر چند مورد از آنها قابل مشاهده است:

مرکز فروش شکلات خارجی تهران

مرکز فروش شکلات خارجی تهران

برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت های عمده با ما در تماس باشید.

Oops! We could not locate your form.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست