مرکز پخش شکلات مرسی تهران

مرکز پخش شکلات مرسی در تهران، با ارائه خدمات متنوع و قیمت های مناسب با تخفیفات ویژه برای خریدارن و پخش کنندگان عمده شکلات آماده ثبت و ارسال سفارشات ویژه تهران و شهرستان های می باشد.

شکلات مرسی از محصولات محبوب و معروف و در عین حال پرتقاضای شرکت اشتورک آلمان است. کارخانه شکلات سازی اشتورک یک از شرکت های مطرح و وسیع شکلات سازی در کشور آلمان است که محصولات خود را تحت عنوان ها و برندهای تجاری متنوع و معروف روانه بازارهای دنیا نموده است.

مرکز پخش شکلات مرسی

از جمله برندها و محصولات کمپانی اشتورک موارد زیر را می توان مطرح کرد:

  • شکلات مرسی
  • شکلات تافی فی
  • شکللت وردز
  • شکلت ریزن

این محصولات قسمتی از انواع محصولات اشتورک هستند که در ایران موجود هستند. و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

  • شکلات مرسی 400 گرمی

شکلات مرسی ۴۰۰ گرمی از محصولات بسیلر پرفروش در کشور ما است. دریافت قیمت عمده این نوع شکلات ها به صورت رقابتی از طریق  مرکز پخش شکلات مرسی امکان پذیر شده است که می توانید برای سفارش عهمده آن از طریق تماس با ما اقدام نمایید.

پخش شکلات مرسی

  • شکلات مرسی 250 گرمی

شکلات مرسی ۲۵۰ گرمی به یک شکلات کادویی ساده و خوشمزه و از دیگر محصولات مرسی به شمار می رود. . این شکلات آلمانی با قیمت های عمده برای فروشندگان عمده  از طریق مرکز پخش شکلات مرسی تامین و به فروش می رسد.. شکلات هایی با طعم های تلخ، فندقی، ساده و …، ترکیب این شکلات خارجی را تشکیل می دهد.

پخش شکلات مرسی

مرکز پخش شکلات مرسی و سایر شکلات های خارجی اصل

ما در مرکز بازرگانی سورن، مرکز پخش شکلات مرسی سایر شکلات های خارجی ارجینال، این امکان را فراهم کرده ایم تا سفارشات عمده مشتریانمان را هم به صورت ثبت اینترنتی و هم حضوری در دفتر بازرگانی تهران، انجام و درب انبار و فروشگاه شما در شهرستان مربوطه تحویل نماییم. برای اطلاعات بیشتر و کسب قیمت های و انتخاب محصول با ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
فهرست