Rate this post

پودر کاکائو هلندی یکی از انواع پودر کاکائو بسیار محبوب و با درجه کیفی بسیار بالا در ایران می باشد. پودر کاکائو هلندی جزو پودرهای خاص در بازارها است که به خاطر شرایط خوب، نه تنها در ایران بلکه در بسیاری دیگر از نقاط دنیا مصرف بالایی دارد. در این مقاله به معرفی پودر کاکائو هلندی اورجینال و اصل موجود در بازار اشاره می کنیم.

یکی از محصولات خوراکی برای پخت انواع دسر، تزیین انواع دسر و شیرینی پودر کاکائو هلندی است. این محصول با توجه به طعم و رنگ خاص خود می توانید خریداری نمایید. در ادامه به ویژگی های آن اشاره می کنیم.

ویژگی های پودر کاکائو هلندی

طعم بهتر

پودر کاکائو هلندی با توجه به روش های کشت و آماده سازی آن دارای طعم ملایم ‌تر است. اگر می خواهید در پخت انواع کیک و شیرینی طعم شکلات ملایم باشد، پودر کاکائو هلندی بهترین گزینه است.

رنگ تیره تر

پودر کاکائو هلندی دارای رنگ قهوه‌ای تیره ‌تر و غالباً براق ‌تر است. با توجه به این شاخص می توانید کاکائو با کیفیتی را خریداری نمایید. در نظر داشته باشید به دلیل کاهش اسیدیته، پودر کاکائو هلندی به‌طور معمول بهتر و سریع‌تر در مایعات حل می‌ شود.

معرفی انواع پودر کاکائو

خوب است بدانید کاکائو از جمله خوراکی هایی محسوب می شود که به موجب طعم بسیار خوبی که به خود اختصاص داده است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. امروزه پودر کاکائو هلندی از جمله پودر های باکیفیت می باشد که به موجب ویژگی ها و همچنین طعم بسیار خوبی که به خود اختصاص داده است دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. امروزه شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که این نوع پودر ها را تولید می کنند و در بازار های فروش خود قرار می دهند.

پودر های موجود در بازار های مختلف کشور دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام به نوبه ی خود دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند. امروزه این نوع پودر ها دارای انواع خارجی و ایرانی می باشند که در زمینه های مختلف از جمله تهیه شیرینی، شکلات و کیک ها به کار گرفته می شوند با توجه به درجه تلخی و همچنین کیفیت پودر های مورد نظر دارای بازار های فروش مختلفی می باشند.

پودر کاکائو هلندی

چرا پودر کاکائو خارجی؟

پودر کاکائو به عنوان یکی از مواد اولیه اصلی و تاثیر گذار در صنایع شیرینی و شکلات مصرف بالایی دارد. تاثیر پودر کاکائو در محصول نهایی کاملا محسوس و مهم است. لذا استفاده پودر کاکائو با کیفیت منجر به تولید محصول نهایی با کیفت تر و مورد پسند خواهد شد.

از این رو استفاده از برندهای معتبر و خرید پودر کاکائو خارجی با کیفیت در این زمینه می تواند نقش مهمی داشته باشد که مصرف کنندگان باید علاوه بر در نظر گرفتن قیمت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

پودر کاکائو از جمله مواد اولیه در تهیه بسیاری از شیرینی ها و شکلات ها محسوب می شود که به نوبه ی خود می تواند تا حد و حدود بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات تولید شده تاثیر گذار باشد. به موجب این امر استفاده از پودر کاکائو درجه یک به نوبه ی خود از جمله دغدغه افرادی محسوب می شود که در این مورد دارای فعالیت می باشند.

گفتنی است که به طور معمول و عادی پودر کاکائو های خارجی از کیفیت و کمیت بالاتری برخوردار می باشند که به موجب این امر بسیاری از افراد سعی و تلاش خود را بر این قرار داده اند که از این نوع پودر ها به میزان بیشتری استفاده به عمل بی آورند.

تفاوت پودر کاکائو ایرانی و خارجی باکیفیت

کیفیت کاکائو

پودر کاکائو خارجی اغلب از کاکائو های با کیفیت و انتخاب شده تهیه می‌شود که ممکن است به محصولات با طعم و عطر بهتری منجر شود. در حالی که پودر کاکائو ایرانی ممکن است از کاکائوهای کم ‌کیفیت ‌تر تهیه شده باشد.

فرآیند تهیه

پودر کاکائو خارجی معمولاً از روش ‌های پردازش مدرن تهیه می شود. استفاده از روش های مدرن ممکن است به نتیجه‌ های بهتری در مورد مزه، رنگ و عطر منجر شود. در حالی که پودر کاکائو ایرانی ممکن است از روش‌های سنتی ‌تر تهیه شده باشد.

ترکیبات افزوده شده

بعضی پودر های کاکائو خارجی ممکن است ترکیبات اضافی مثل شکر، وانیل و غیره داشته باشند تا به تجربه مصرف‌کننده افزوده شود. در حالی که پودر کاکائو ایرانی ممکن است خالص‌ تر باشد و ترکیبات اضافی کمتری داشته باشد. در نظر داشته باشید ممکن است پودر کاکائو خارجی به دلیل استفاده از کاکائوهای با کیفیت ‌تر و فرآیند های پردازش مدرن ممکن است گران‌تر از پودر کاکائو ایرانی باشد.

پودر کاکائو هلندی

مشخصات پودر کاکائو خارجی خوب

شایان به ذکر است بدانید که پودر کاکائو خارجی خوب به مراتب ویژگی های بسیار زیادی را در خود جای داده است. از  ویژگی های یک پودر کاکائو مرغوب می توان به مواردی مانند تیرگی مناسب، کمی تلخی و رنگ طبیعی و چربی استاندارد اشاره کرد. به طور معمول پودر کاکائو خارجی خوب دارای بسته بندی ها و برند های معروف و شناخته شده ای می باشند که توجه بسیاری از افرادی را که در این زمینه دارای فعالیت می باشند به خود جلب نموده اند.

پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی اورجینال

پودر کاکائو کمی تیره که  پودر کاکائو هلندی نیز به آن می گویند، در واقع  پودر کاکائو روشنی است که فرآیندهای مختلف روی آن انجام می شود و این فرآیند و افزودن مواد افزودنی مختلف باعث طعم ملایم تری می شود.

بنابراین این پودر، تلخی پودر کاکائو روشن را نداشته و می توان  در محصولات غذایی مختلف آن را به کار برد.

پودر هلندی که به نام Dutching تولید می‌شود، پودر تیره‌تری با pH بین ۶.۸ تا ۸.۱ است که در نتیجه طعم ملایم‌تری دارد.  همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی کاکائو را کاهش می دهد.

فرآیند تولید پودر کاکائو فرآوری شده یا هلندی پودری را تولید می کند که حل شدن آن آسان تر است که فرآیند تهیه دستور غذاها برای غذاهای مختلف مانند بستنی و نوشیدنی های شکلاتی را ساده می کند.

هنگام پخت یا تهیه نوشیدنی، نوع کاکائو مورد استفاده شما مهم است، زیرا اسیدیته پودر کاکائو تنها چیزی است که می تواند مخمر را در دستور غذا فعال کند.

به عنوان مثال، اگر در دستور پختی نیاز به جوش شیرین باشد، پودر کاکائو طبیعی به خوبی جواب می دهد زیرا اسیدیته موجود در کاکائو جوش شیرین را فعال می کند.

اگر در دستور پخت بکینگ پودر (یا بیکینگ پودر و جوش شیرین) نیاز است، پودر کاکائو فرآوری شده هلندی احتمالا بهترین است.

پودر کاکائو هلندی

آشنایی با بهترین برند های پودر کاکائو هلندی

در حال حاضر انواع مختلفی از پودر های کاکائو خارجی هلندی در بازار های مختلف کشور موجود می باشند که هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند.

امروزه به منظور برخورداری از بهترین برند های پودر کاکائو هلندی درجه یک می توان به سایت های آنلاین موجود که در این زمینه دارای فعالیت می باشند مراجعه کرد. از انواع پودر کاکائو هلندی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پودر کاکائو هلندی بنسروپ Bensdrop

پودر کاکائو هلندی بنسروپ ، برندی معتبر و بسیار با درجه کیفی بالا از کشور هلند است.

واردات پودر کاکائو هلندی بنسروپ Bensdrop به صورت مستقیم و پخش سراسری در کشور برای مصرف کنندگان عمده ، تولید کنندگان فعال و کارخانه های شکلات و شیرینی ، باعث هزینه های مقرون به صرفه تر و پایین تر در خرید پودر کاکائو شده است.

پودر کاکائو بنسروپ از لحاظ ظاهری دارای رنگی تیره تر می باشد، رنگ دهی فوق العاده بالایی دارد و در کیسه های 25 کیلویی بسته بندی و وارد می شود.

برای خرید عمده پودر کاکائو بنسروپ با واحد فروش در تماس باشید. پودر کاکائو بنسروپ هلند از لحاظ چربی نیز استاندار است و چربی آن بین 22 الی 24 است.

پودر کاکائو هلندی

کاربرد های کاکائو هلندی

تهیه نوشیدنی‌های گرم

از جمله مشهور ترین کاربرد های پودر کاکائو هلندی در تهیه نوشیدنی ‌های گرم مانند شکلات گرم (هات چاکلت)، کاپوچینو، موکا و غیره است. طعم ملایم و رنگ تیره این پودر به نوشیدنی‌ ها طعم و ظاهری خاص می‌ بخشد.

تهیه انواع دسر ها

پودر کاکائو هلندی می ‌تواند در تهیه دسر های مختلف مانند کیک‌ ها، کوکی‌ ها، پفک‌ ها، پنکیک‌ ها و وافل ‌ها به عنوان ماده اصلی یا تزئین استفاده شود. در نظر داشته باشید پودر کاکائو هلندی می‌ تواند در تهیه آبنبات ‌ها مانند تافی ‌ها و آبنبات ‌های شکلاتی استفاده شود.

تهیه محصولات شکلاتی

این پودر می‌ تواند به عنوان ماده اصلی در تهیه محصولات شکلاتی مانند تافی، ترافل و بارهای شکلاتی به کار رود. رنگ تیره ‌تر و براق ‌تر پودر کاکائو هلندی مناسب برای تزیین دسرها، کیک‌ها، کاپوچینو و دیگر نوشیدنی‌ها است. این پودر به تهیه موس‌ها و پودینگ‌های شکلاتی نیز افزوده می‌شود تا طعم و عطر ویژه‌ای به آن‌ها بدهد.

کاربرد پودر کاکائو هلندی بنسروپ Bensdrop

پودر کاکائو هلندی بنسروپ از جمله خانواده پودر کاکائو خوب و پرطرفدار محسوب می شود. این نوع پودر کاکائو به نوبه ی خود از جمله برند های معتبر و باکیفیت محسوب می شود

که به طور معمول از کشور هلند همان طور که از نامش پیداست وارد بازار های کشور می شود. هر ساله بخش اعظمی از این نوع پودر به صورت مستقیم وارد بازار های کشور می شود

که به صورت یکسان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که به نوبه ی خود در زمینه های مختلف از جمله کارخانه های مختلف شیرینی و شکلات به کار گرفته می شود.

واردات مستقیم این نوع پودر موجب شده است که با قیمت مناسب و به صرفه تری در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

در میان لازم به ذکر است بدانید که پودر کاکائو بنسروپ به نوبه ی خود هم چون سایر پودر های موجود در بازار دارای ویژگی های ظاهری خاص و منحصر به فرد خود می باشند.

این نوع پودر کاکائو دارای رنگ تیره تری نسبت به سایر پودر کاکائو ها می باشد که به نوبه ی خود تا حد و حدود بسیار زیادی می توان از آن می توان به عنوان رنگ دهنده ی طبیعی استفاده به عمل آورد.

به طور معمول این نوع پودر در بسته بندی های بیست و پنج کیلویی وارد بازار های کشور می شود. این نوع پودر کاکائو از نظر چربی بسیار استاندارد می باشد که به گونه ای که تاثیر منفی بر روی سلامت افراد مصرف کننده ندارد.

پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی کارگیل Cargill

از دیگر برندهای مشهور در هلند که بخش مهمی از بازارهای خارجی را در اختیار دارد. پودر کاکائو کارگیل Cargill هلند می باشد. این پودر کاکائو نیز دارای کیسه های 25 کیلویی است و به صورت کیسه ای در بازارها عرضه می شود. فروش مستقیم پودر کاکائو هلندی کارگیل در ایران از طریق تماس با واحد فروش انجام می شود.

پودر کاکائو کارگیل نیز در دو نوع طبیعی و قلیایی تولید و عرضه می شود. پودر کاکائو کارگیل نیز یکی از انواع پودر هلندی است. این پودر کیفیت بسیار بالایی دارد اما قیمت بیشتری نسبت به پودر کاکائو ترکی و آفریقایی موجود در بازار دارد.

دلیل آن بالابودن هزینه های تولید پودر کاکائو در کشورهای اروپایی است. برند پودر کاکائو هلندی کارگیل از جمله برند های معروف می باشد که به موجب ویژگی های بسیار زیادی که در ساختار خود جای داده است دارای جایگاه ویژه ای در سایر بازار های خارجی و ایرانی می باشد.

در این میان این نوع پودر کاکائو هم چون سایر پودر های وارداتی در بسته بندی استاندارد و بیست و پنج کیلویی به بازار های بزرگ و کوچک شهر ها و استان های مختلف کشور عرضه می گردد.

لازم به ذکر است بدانید که در حال حاضر پودر کاکائو هلندی کارگیل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مصرف کنندگان مختلف از جمله کارخانه هایی تولید کننده شیرینی جات قرار می گیرد.

پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی رایش Reich

رایش یکی از انواع پودر کاکائو هلندی است که از پرس و فرآوری دانه های کاکائو خالص به دست می آید و کاملا خالص است و فکر می کنیم حتما از عطر و طعم آن لذت خواهید برد.

پودر کاکائو رایش از آمریکای جنوبی می آید که آب و هوای گرم و مرطوب آن برای رشد درختان کاکائو مناسب است. پس از برداشت، دانه های کاکائو رایش به روش هلندی پردازش می شود.

برای تهیه نوشیدنی هایی مانند: هات چاکلت، کاکائو داغ و شیر کاکائو می توانیم از پودر کاکائو  رایش استفاده کنیم. همچنین برای تزئین قهوه هایی مانند کاپوچینو استفاده می شود.

پودر کاکائو هلندی

نمایندگی فروش پودر کاکائو هلندی در ایران

ایران یکی از وارد کنندگان پودر کاکائو در دنیا است. برای خرید با کیفیت و اصلی این محصول می توانید از نمایندگی فروش پودر کاکائو هلندی اقدام نمایید. در خرید این محصول از جمله نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد ، درجه تیرگی ، رنگ دهی ، چربی و کیفیت محصول است.

خوب است بدانید که امروزه با توجه به سازگار بودن ذائقه ایرانیان با پودر کاکائو در حال حاضر کشور ایران از جمله بزرگ ترین وارد کنندگان پودر کاکائو می باشد.

برای داشتن خرید موفق و مقرون به صرفه می توان به نمایندگی های فروش پودر کاکائور هلندی اقدام کرد چرا که به طور معمول این نوع نمایندگی ها به طور معمول بهترین پودر ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

علاوه بر این موضوع در هنگام خرید پودر کاکائو حتما باید به ویژگی های ظاهری از جمله تیرگی، رنگ دهی و … توجه و اشاره داشت.

پودر کاکائو هلندی

شرکت پخش انواع پودر کاکائو هلندی

برای خرید عمده به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی پودر کاکائو به صورت عمده، می توانید از طریق شرکت پخش پودر کاکائو  در مجموعه بازرگانی سورن اقدام نمایید.

این شرکت با تامین و پخش سراسری و ارسال انواع پودر کاکائو در سراسر کشور پاسخگوی تقاضای مشتریان در این زمینه می باشد که به صورت حضوری و یا اینترنتی

بهترین پودر کاکائو را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این شرکت امروزه انواع پود های کاکائو را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهند.

پودر کاکائو هلندی

قیمت پودر کاکائو هلندی اورجینال

قیمت انواع پودر کاکائو هلندی  در بازار ایران وابستگی زیادی به قیمت جهانی ارز و نوسانات بازار در کشور دارد. البته عوامل دیگری نیز مانند نوع برند و درصد چربی موجود در آن نیز بر قیمت این نوع پودر کاکائو تاثیر گذار است.

در واقع برندهای مختلف متناسب با میل و سلیقه مردم، دست به تولید محصولات خود می کنند.

و میزان چربی کاکائو موجود در هر برند بر میزان تقاضا و قیمت آن تاثیر گذار است زیرا هر قدر میزان چربی کاکائو کمتر باشد بر میزان استفاده از نشاسته آن افزوده خواهد شد که بر طعم و در نتیجه قیمت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت پودر کاکائو باکیفیت به چه عواملی بستگی دارد؟

کشور تولید کاکائو

منطقه ‌های مختلف جهان کاکائو تولید می‌کنند و هر منطقه ممکن است کیفیت و ویژگی‌ های مختص خود را داشته باشد. این ممکن است به قیمت پودر کاکائو تاثیر بگذارد.

میزان تقاضا و عرضه

تقاضا و عرضه در بازار پودر کاکائو نیز به قیمت آن تأثیر می‌گذارد. اگر تقاضا بالا باشد و عرضه کمتر، قیمت ممکن است افزایش یابد.

تولید کننده و برند

برند ها و تولید کنندگان مختلف ممکن است قیمت‌ های مختلفی برای پودر کاکائو خود تعیین کنند. نوع و میزان بسته ‌بندی نیز ممکن است بر قیمت تاثیر بگذارد. بسته ‌بندی‌ های بزرگ تر یا خاص‌ تر ممکن است قیمت را افزایش دهند. برای اطلاعات بیشتر با مقالات سایت کام کایا در ارتباط باشید.

پودر کاکائو هلندی

خرید عمده پودر کاکائو هلندی درجه یک

خرید پودر کاکائو هلندی درجه یک به منظور به کار گیری این نوع محصول در زمینه های مختلف از جمله دغدغه های بزرگ افراد مرتبط با این موضوع می باشد.

امروزه خرید عمده پودر کاکائو  برای مصرف کنندگان مزایا بسیار زیادی را به همراه دارد از جمله این مزایا و ویژگی ها می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه این نوع پودر ها اشاره کرد.

چرا که خرید مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده موجب می شود که افراد با قیمت های ارزان تری محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

پودر کاکائو هلندی