Rate this post

واردات شکلات به ایران در دسته شکلات های خارجی سالانه آمار بالایی را از خود نشان می دهد که این نشان دهنده علاقه زیاد و تقاضای بالای مصرف شکلات در ایران است. واردات شکلات به ایران اکثرا از سمت کشورهای همسایه دارای شکلات خارجی نظیر ترکیه، ارمنستان و شکلات نوروز ترکمنستان صورت می گیرد که در این میان کشور ترکیه اصلی ترین نقش را  دارد.

واردات شکلات به ایران

شرکت بارگانی سورن، نماینده صادرات و واردات گروه شکلات ایران، از طریق زیرمجموعه خود در کشور ترکیه و شهر استانبول، واردات شکلات به ایران را در دسته شکلات های خارجی معروف و معتبر انجام می دهد. شکلات های خارجی وارداتی مجموعه سورن،همگی دارای تاریخ اعتبار بالا و تاریخ انقضای حداقل یک ساله هستند که حاشیه امنی برا خرید و فروش شکلات خارجی به حساب می اید.

انواع شکلات خارجی قابل تامین در بازرگانی سورن شامل مدل های زیر است:

واردات شکلات به ایران

نحوه واردات شکلات به ایران

با توجه به واردات شکلات به ایران مستقیم و بدون واسطه از طریق مجموعه بازرگانی سورن، فرصت مناسبی برای خرید و پخش شکلات خارجی به صورت دست اول جهت عمده فروشی شکلات موجود می باشد که فروشندگان عمده می توانند از این طریق حاشیه سود مناسبی برای بنگاه خود ایجاد نمایند. یکی از شکلات های اصلی و محبوب خارجی که طرفداران خیلی زیادی را از زمان قدیم تا به امروز در ایران به خود اختصاص داده است شکلات هوبی است که در مدل های مختلفی در ایران عرضه و فروخته شده است. با توجه به تقاضای بالا برای این محصول در زیر انواع شکلات هوبی را حضور شما معرفی می کنیم.

واردات شکلات به ایران

خرید انواع شکلات خارجی هوبی در ایران

  • شکلات هوبی (hobby) بسته های ۲۴ عددی

وزن هر عدداز این شکلات ۲۴ گرم است.

خرید شکلات هوبی

  • شکلات صبحانه ۴۰۰ گرمی هوبی

خرید شکلات هوبی

  • شکلات تخم مرغ شانسی هوبی:

  •   که داخل آن اسباب بازی های خرده ریزی برای سورپرایز شدن خریداران تولید کرده است.

خرید شکلات هوبی

  • بیسکویت هوبی

خرید شکلات هوبی

فرصت پخش شکلات خارجی در ایران

مشتریان گرامی برای خرید شکلات خارجی به صورت عمده می توانند با ما در تماس باشند تا از فرصت واردات شکلات به ایران به طور مستقیم و بی واسطه و حاشیه سود جهت پخش انواع شکلات استفاده نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.