Rate this post

بهترین مارک های شکلات ایرانی کدامند؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از خریداران شکلات و تافی را به خودش مشغول می کند. همچنین تاجران و خریدران و پخش کنندگان عمده شکلات ، به دنبال پاسخ به این سوال هستند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و در تجارت خود موفق باشند. ما در این جا شما را با بهترین مارک شکلات ایرانی و البته بهترین قیمت ها آشنا می نماییم.

بهترین مارک شکلات ایرانی

بهترین مارک در انواع شکلات ایرانی

شکلات های ایرانی در سالیان اخیر بسیار با کیفیت و البته پرتنوع شده اند. این صنعت در ایران همچتان رو به توسعه است و نه تنها مشتریان  و مصرف کنندگان شکلات در داخل کشور ، بلکه کشورهای خارجی را نیز به سوی خود جذب کرده است. بنابراین ما شاهد شکلات های با کیفیت و برندهای خوب شکلات در ایران هستیم. در اینجا با چند نوع از شکلات های با کیفیت ایرانی که برای خرید و فروش نیز جذاب هستند آشنا می شوید:

  • شکلات تافی مگا استار

برند تافی مگا استار ، برندی است که به تازگی در ایران مطرح شده است. اما در همین مدت محدود به شدت مورد استقبال واقع شده است و طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. تافی مگا استار که به نوعی جایگرین تافی روشن و آبنبات روشن اکراین در ایران است، جزو بهترین و با کیفیت ترین مارک های شکلات های ایران می باشد که البته در بازار به دلیل نوع بسته بندی جذاب و محصول با کیفیت ، آن را به عنوان شکلاتی خارجی می شناسند.

بهترین مارک شکلات ایرانی

  • شکلات آیدین

کارخانه آیدین شاید قدیمی ترین و معروف ترین کارخانه تولید شکلات و محصولات مرتبط در ایران است. این کارخانه نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز شناخته شده است و سالانه چندین هزار تن از محصولات خود را روانه بازارها می نماید. برند آیدین به دلیل معروفیت و شناس بودن از نظر قیمتی کمی گرات تر از برندهای دیگر با محصولات مشابه است.

بهترین مارک شکلات ایرانی

  • شکلات شیرین عسل

کارخانه شیرین عسل نیز از برندهای معروف ، پر محصول با تنوع بالا و کیفیت مناسب و شناخته شده در صنعت شکلات ایراتی است و میتوان از این لحاظ آن را جزو بهترین مارک شکلات های ایرانی در نظر داشت.

اما در خصوص بهترین مارک شکلات ایرانی برای خرید و فروش و تجارت علاوه بر این ها باید مواردی دیگر را نیز در نظر داشت. این موارد شامل قیمت تمام شده ، هزینه های تمم شده تا خرید کالا ، بررسی رقبا و حاشیه سود در یک برند و توانایی خرید و فروش در آن برند را شامل می شوند. برای مثال بسیاری از کارخانه های ذکر شده و کارخانه های معروف دیگر شکلات ، در تمام شهرها و نیز کشورهای خارجی نمایندگان خود را دارند و خرید و فروش در این موارد غیر ممکن است. بنابراین اگر به دنبال تجارت، حاشیه سود و خرید و فروش شکلات با کیفیت و مناسب می باشید، علاوه بر مارک ها و برندهای عنوان شده بالا ، برندهای دیگری مانند موارد زیر هم گزینه های مناسبی هستند.

بهترین مارک شکلات ایرانی

  • شکلات تافی آیتن سورن

یکی از کارخانه های قدیمی و معتبر در تولید انواع تافی ، آبنبات و انواع ویفر کارخانه آیتن سورن می باشد که هم در بحث داخلی و هم در تجارت خارجی  و صادرات سهم خوبی را دارد. از لحاظ قیمتی و ارائه قیمت ها نیز بسیار مناسب است.

بهترین مارک شکلات ایرانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش عمده شکلات و نیز صادرات بهترین مارک شکلات ایرانی  با ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای