Rate this post

خرید سوربیتول پودری با بهترین قیمت برای جایگزین نمودن با قند و شکر انجام می گیرد. سوربیتول Sorbitol در محصولات زیادی به کار می رود و با وجود بخشیدن میزان شیرینی مطلوب در آنها، دارای کالری کمی است. بنابراین وجود آن در انواع خوراکی به عنوان جانشین ساکاروز برای افرادی که دیابت دارند یا آنهایی که به سلامت خود اهمیت می دهند بسیار مهم است.

خرید سوربیتول پودری

تولیدکنندگان نیز به جای خرید قند سنتی و افزودن آن به تولیدات خود که منجر به از بین رفتن سلامت محصولات می شود و کالری شان را نیز به شدت افزایش می دهد به سراغ خرید فله ای سوربیتول می روند. سوربیتول در کنار طعم دهی عالی به محصولات مختلف، در زمینه حفظ رطوبت و ماندگاری آنها نیز عملکرد قابل قبولی داشته و یک نگهدارنده بی نظیر نیز محسوب می شود.

در بازرگانی سورن، مواد اولیه مختلفی عرضه می گردد که یکی از آنها سوربیتول درجه یک است. در ادامه قصد معرفی این افزودنی و شیرین کننده پرطرفدار را داریم. با ما همراه باشید.

خرید سوربیتول پودری با بهترین قیمت

خرید سوربیتول پودری با بهترین قیمت

خرید سوربیتول پودری با بهترین قیمت طرفداران زیادی در بین صنعتگران دارد. این ماده که به دو روش صنعتی یا طبیعی ساخته می شود در حفظ سلامت دهان و دندان تاثیر زیادی دارد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]سوربیتول که آن را گلوسیتول نیز می نامند در دسته قند الکلی قرار داشته و یکی از بهترین جایگزین ها برای قند سنتی می باشد.[/box]

این افزودنی معایب ساکاروز را ندارد به همین خاطر عرضه آن با استقبال تولیدی ها و تامین کنندگان کشور مواجه شده است. نکته جالبی که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که نه تنها برای افراد مبتلا به دیابت ضرری ندارد بلکه برای آنها مفید نیز می باشد.

مصارف سوربیتول در صنایع غذایی

مصارف سوربیتول در صنایع غذایی

مصارف سوربیتول در صنایع غذایی نامحدود بوده و از آن در جریان تولید انواع خوراکی و نوشیدنی استفاده می نمایند. این افزودنی در تولید خوراکی هایی نظیر پاستیل و آبنبات به منظور شیرین سازی و ایجاد بافت یکنواخت در آنها به کار می رود.

همچنین در نوشابه ها یا آدامس هایی که فاقد شیرینی مضر هستند این ماده به عنوان جایگزین قند و شکر اضافه می گردد. در شربت های دارویی نیز این ماده را به منظور کاهش تلخی آنها به کار می برند و به طور کلی، در صنعت دارویی نیز کارآیی های متعددی دارد.

خرید سوربیتول با یک تماس در کوتاهترین زمان

خرید سوربیتول با یک تماس در کوتاهترین زمان

خرید سوربیتول با یک تماس در کوتاهترین زمان خواست تولید کنندگان و تامین کنندگان کشورمان می باشد که مرکز ما این امکان را فراهم نموده است. مراکزی که خواهان خرید فله ای سوربیتول با حداقل قیمت هستند می توانند در همین سایت نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایند و یا اینکه با یک ارتباط تلفنی، جزئیات سفارش خود را در اختیار کادر فروش ما قرار دهند.

بعد از دریافت سفارشات، محصولات با بهترین پکیج آماده ارسال به مناطق مختلف کشور می شوند. بازرگانان محترم نیز می توانند با همین روش ذکر شده نسبت به خرید عمده سوربیتول و یا هر یک از مواد اولیه موجود در مرکز ما اقدام نمایند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای