Rate this post

خریداران عمده و فعال در بازار شکلات، می توانند برای خرید شکلات هوبی عمده از طریق بورس شکلات ایران اقدام نمایند. شکلات هوبی شکلاتی قدیمی، صاحب نام، با کیفیت و محبوب است که تقریبا تمام ایرانیان با آن اشنا هستندو طعم دلپذیر آن را چشیده اند. هوبی شکلاتی با روکش کاکائو با مغز فندقی است که با ظرافت زیبایی این ترکیب را به یکی از خوشمزه های شکلاتی تبدیل نموده است. شکلات هوبی از محصولات برند اولکر است که از زیرمجموعه های کمپانی ییلدیز Yıldız به حساب می آید و تاریخ تاسیس آن سال 1944 بازمی گردد. شرکت اولکر اوساط قرن 20 در صنعت شکلات سازی فعالیت خود را آغاز و امروزه پس از گذشت 70 سال برندی بسیار صاحب نام در دنیای شکلات به حساب می آید.

 

انواع شکلات هوبی و خرید شکلات هوبی در بسته بندی های مختلف

  • شکلات هوبی (hobby) بسته های 24 عددی

وزن هر عدداز این شکلات 24 گرم است.

 

خرید شکلات هوبی

  • شکلات صبحانه 400 گرمی هوبی

خرید شکلات هوبی

  • شکلات تخم مرغ شانسی هوبی:

  •   که داخل آن اسباب بازی های خرده ریزی برای سورپرایز شدن خریداران تولید کرده است.

خرید شکلات هوبی

  • بیسکویت هوبی

خرید شکلات هوبی

شرایط و نمایندگی پخش شکلات خارجی در انوع مختلف

 

شرکت بازرگانی سورن نماینده صادرات و واردات گروه شکلات ایران، بهترین انواع شکلات خارجی اصلی را برای خریداران عمده شکلات خارجی فراهم می نماید. شکلات های خارجی بسیاری از از زمان قدیم در ایران عرضه و به فروش رفته اند و در این میان بعضی از انواع شکلات های خارجی به سبب کیفیت و معروفیت جهانی شان توانسته اند برندسازی خوبی در ایران داشته باشند و از این رو حجم خرید و فروش و تقاضای بالایی هم در بازار دارند. گروه شکلات ایران از طریق زیر مجموعه واردتی خود، بازرگانی سورن، و زیر مجموعه خارجی خود در کشور ترکیه و شهر استانبول، خرید شکلات هوبی و همچنین خرید شکلات های خارجی با کیفیت و مطرح دنیا را به صورت مستقیم از کارخانه ها انجام و در ایران توزیع می نماید.

خرید شکلات خارجی

  • شکلات نستله
  • شکلات مارس
  • شکلات روشن

خرید شکلات هوبی

کشور ترکیه از چند لحاظ دارای ویژگی بسیار عالی برای واردات شکلات خارجی به حساب می آید که در زیر به آن ها اشاره می شود:

  • نزدیکی مرزی به ایران از طریق چند مرز مشترک، که این مورد باعث سهولت در ارتباط و حمل و نقل و نتیجتا کاهش قیمت ها و هزینه های سربار و افزایش سود عمده فروشان خواهد شد.
  • نزدیکی مرزی با کشورهای اروپایی: با توجه به اینکه کشورهای اروپایی در تولید شکلات های خارجی بهترین ها هستند، کشور ترکیه درگاه بسیار مناسبی برای ترانزیت انواع شکلات خارجی اروپایی به ایران است.
  • بسیاری از شرکت های اروپایی نمانیدگی و شعبی از کارخانه های خود را برای تولید شکلات و پخش شکلات در آسیا در کشور ترکیه بنا کرده اند.
  • یکی از محصولات اساسی تولیدی در کشور ترکیه تولید شکلات خارجی است و لذا ارتباط مستقیم با تولید کننده ها، خرید شکلات خارجی را با قیمت های بسیار مناسب مقدور می سازد.

شرایط پخش شکلات خارجی در سراسر ایران برای عمده فروشان

با عنایت به توضیحات بالا، ما در این مرکز امکانی را فراهم آورده ایم تا سفارشات عمده مشتریان با قیمت های تمام شده بسیار رقابتی و مناسب تر به دست فعالان در حوزه پخش شکلات خارجی در تهران برسد. همچنین با توجه به گستره مشتریان و تقاضاها برای پخش شکلات خارجی در شهرستان ها، امکان ارسال سفارشات عمده شهرستان ها با حداقل هزینه های حمل و نقل وجود دارد. این کار از طریق باربری های طرف قرارداد و با سرعت بالا انجام می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]کیفیت در کنار قیمت مناسب افتحار بازرگانی سورن است.[/box]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای