Rate this post

یکی از انواع شکلات های محبوب و پرتقاضا در بازار و نزد مصرف کنندگان شکلات پذیرایی است. شکلات های پذیرایی همانطور که از نامشان مشخص است ، گزینه مناسبی برای استفاده در میهمانی ها و مجالس پذیرایی هستند و یک تزیین خوشمزه برای میز به حساب می آیند.

خرید شکلات های پذیرایی در انواع و اقسام و مدل های مختلفی و نیز توسط کارخانه های مختلفی ارائه می شود که نتجیتا دارای قیمت ها و کیفیت های متنوعی نیز هستند. برای آشنایی بیشتر ما برندهای مطرح و با کیفیت برای خرید شکلات پذیرایی  را معرفی می نماییم.

خرید شکلات پذیرایی

انواع شکلات پذیرایی

  • شکلات پذیرایی برنوتی

شرکت برنوتی از شرکت های خوش نام و با کیفیت در عرضه شکلات های پذیرایی و کادویی می باشد. شکلان های پذیرایی شرکت برنوتی در مدل های متنوعی شامل نعنایی ، توت فرنگی ، پرتقالی ، وانیلی ، جرقه ای و … عرضه می شوند.

کارتن های 4 کیلویی و بسته های یک کیلویی از مشخصات شکلات پذیرایی برنوتی است. در خصوص قیمت خرید شکلات پذیرایی برنوتی باید اشاره کنیم که با توجه به شناخت بیشتر ، این برند جزو برندهای نسبتا گران تر بازار می باشد

  • شکلات پذیرایی مرداس

شرکت مرداس که در جاده قم واقع شده است، نیز جزو برندهای شناخته شده به عنوان شرکتی لاکچری می باشد که فروش شکلات پذیرایی در انواع مختلفی ارائه می نماید.

خرید شکلات پذیرایی

خرید  شکلات پذیرایی تاکر

شکلات پذیرایی تاکر، یکی از شکلات های با کیفیت و متنوع در دسته انواع شکلات هاست. کارخانه شکلات سازی تاکر ، در تبریز مهد و پایتخت شکلات در ایران واقع شده است. تاکر با ارائه انواع شکلا پذیرایی سبد خوبی از انواع شکلات پذیرایی شامل طعم هایی مانند نعنا ، توت فرنگی ، بلوبری ، قهوه ، تلخ ، پرتقالی ، کرم ، توت فرنگی و … را در سبد خود دارد. نکته مهم و مثبت در شکلات پذیرایی تاکر قیمت بسیار ارزان و مناسب است. برای خرید عمده شکلات پذیرایی تاکر و کسب قیمت شکلات پذیرایی فله  به صورت مستقیم از کارخانه برای سراسر کشور با ما در تماس باشید.

خرید شکلات پذیرایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای