Rate this post

فروش آدامس گوار (پودر گوارگام) در کشور با استقبال تولید کنندگان ایرانی همراه بوده است. این پودر که برگرفته از گیاه گوار است غلظت بخش بوده و کاربرد وسیعی در صنایع غذایی دارد. در سایر صنایع نیز مانند صنعت دارویی، آرایشی، حفاری، معدن و بخش های مختلف تولید و سازندگی، این پودر را مورد استفاده قرار می دهند.

فروش آدامس گوار (پودر گوارگام)

ضمن اینکه، گیاه گوار که منبع اصلی گوارگام است در هر منطقه ای یافت نمی شود و در آسیا، دو کشور هند و پاکستان هستند که زمین هایشان بستر خوبی برای تولید این گیاه می باشد. در کل جهان هم این کشور هند است که بهترین تولید کننده گوارگام می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]دلیلی که گوارگام را آدامس گوار می نامند این است که غلیظ کننده می باشد و در دسته بهترین غلظت بخش ها قرار دارد به این ترتیب گاها آن را صمغ گوار یا آدامس گوار نیز می نامند.[/box]

البته این پودر خوراکی را به جزء صمغ یا آدامس با نام های دیگری هم نظیر گوم گوار و گواران خطاب قرار می دهند. برخی از تولید کنندگان جهت غلظت دهی به محصولاتشان از نشاسته استفاده می کنند که البته با ورود گوارگام قطعا انتخاب ها تغییر خواهد کرد چرا که قدرت غلظت بخشی گوارگام ۸ برابر نشاسته است و عملکرد بهتری نسبت به این ماده دارد.

خرید و فروش آدامس گوار (پودر گوارگام)

خرید و فروش آدامس گوار (پودر گوارگام)

خرید و فروش آدامس گوار (پودر گوارگام) به صورت فله ای صورت می گیرد. از این پودر در تولید انواع محصول لبنی مانند شیر استفاده می شود. همچنین در خوراکی های گوناگونی نظیر ماکارونی، سس مایونز، رب گوجه فرنگی، بستنی و … کاربرد دارد. تولید کنندگانی که خواهان خرید عمده آدامس گوار هستند و مصرف آنها در این زمینه بالا است می توانند سفارش خود را در همین سایت ثبت نموده و در زمان کمی، پودر گوارگام تولید هند را دریافت نمایند.

پودر گوار آدامسی را از کجا تهیه کنیم

پودر گوار آدامسی را از کجا تهیه کنیم

یکی از چالش ها و سوالات تولید کنندگان صنایع این است که پودر گوار آدامسی را از کجا تهیه کنیم در واقع پاسخ این پرسش تا حد زیادی به توقع و بودجه در نظر گرفته شما عزیزان بستگی دارد.

برای مثال، اگر خواهان خرید عمده پودر گوار هستید قطعا بهترین انتخاب، رجوع به بازرگانی می باشد و از همه مهمتر، شرکت های بازرگانی عرضه کننده محصولات اولیه اصل هستند و خرید از آنها یک خرید مطمئن به حساب می آید.

موضوع دیگری که در رابطه با خرید از بازرگانی وجود دارد این است که این شرکت ها مانند بازرگانی سورن ارائه دهنده انواع مواد اولیه هستند. بنابراین اگر شما دارای یک مرکز تولیدی هستید و به‌ مواد اولیه مختلف نیاز دارید می توانید همزمان خریدهای مرکز خود را انجام دهید.

مجموعه ما بهترین پودر کاکائو خارجی، بهترین روغن های گیاهی و همینطور شیرین کننده ها و افزودنی های متنوعی را ارائه می دهد که می توانید با توجه به نیاز مرکز خود نسبت به خرید فله ای این مواد با بهترین قیمت اقدام نمایید.

فروش ویژه بهترین پودر غلیظ کننده Guar Gum

فروش ویژه بهترین پودر غلیظ کننده Guar Gum

فروش ویژه بهترین پودر غلیظ کننده Guar Gum این موقعیت را برای تولید کننده به وجود می‌ آورد تا محصول خود را در کیفیت بالایی تولید نماید. در واقع برای تولید محصولات با کیفیت بایستی از بهترین مواد اولیه استفاده شود. در رابطه با غلیظ کننده نیز این موضوع کاملا صدق می کند و بهتر است پودرهایی مورد استفاده قرار بگیرند که توسط بهترین تولید کنندگان جهان تولید شده اند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]