Rate this post

قیمت شکلات تلخ 70 درصد باراکا پخش مستقیم و فروش اینترنتی این کارخانه از طریق این سایت برای خرید عمده امکانپذیر می باشد. کلیه محصولات ما به صورت فروش مستقیم از خود کارخانه انجام میگردد و مستقیما از طریق باربری به محل مورد نظر شما در خرید های عمده حمل میگردد. شما میتوانید برای خرید هر یک از محصولات ما با کارشناسان فروش ما در تهران تماس برقرار نمایید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت رضوان شکلات با هدف ارائه بهترین خدمت به مشتریان و مصرف کنندگان ارجمند ایرانی، با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی تولید کارآمد، سرمایه های انسانی بهره ور اقدام به تولید بیش از ۴۰ نوع محصول مختلف نموده است. ماحصل تلاش و کوشش پرسنل ساعی این شرکت، مدیریت آگاه و نیز لطف و رحمت خداوند امروزه این شکلات را جزو تولید کنندگان برتر شکلات در ایران قرار داده است.[/box]

قیمت شکلات تلخ

شکلات تلخ چیست؟

شکلات تلخ، به شکلاتی گفته می‌شود که میزان کاکائو اضافه شده به آن بسته به میزان ماده خشک تا 70درصد رسیده و میزان شکر آن بسیار کم است؛ به این معنا که اصل عمده مخلوط اولیه شکلات، کاکائو است. شکلات تلخ یا سیاه از نوع 20 درصدی آغاز می‌شود. این نوع شکلات خیلی تلخ و رنگ آن هم خیلی تیره نیست.این حد تیرگی پایه شکلات است و در نمونه‌های مرغوب شکلات، نیم درصد به نیم درصد حد تیرگی شکلات افزایش می‌یابد تا به 97 درصد می‌رسد.

شکلات تلخ از جمله پرطرفدارترین مواد خوراکی در سرتاسر جهان است. شکلات انواع مختلفی دارد و با توجه به محبوبیت و داشتن طعم مطلوب فرآورده های مختلفی از این ماده خوشمزه تولید شده است. شکلات تلخ از جمله مفیدترین مواد خوراکی به شمار می آید که اگر در زمان مناسب مصرف شود، فواید بسیاری خواهد داشت.

فواید شکلات تلخ

محققان ایتالیایی می‌گویند که در مطالعه اخیرشان به یافته‌های تازه‌ای درباره شکلات تلخ رسیده‌اند و درنتیجه دلیل دیگری به دلایل قبلی برای مصرف شکلات تلخ اضافه کرده‌اند.مطالعه آنان نشان می‌دهد که شکلات تلخ دارای اثرات بسیار مثبتی برای قوای شناختی (خصوصا برای زنان مبتلا به کمبود خواب) است.

 

قیمت شکلات تلخ 70 درصد باراکا

قیمت شکلات با توجه به نوسانت ارز در کشور متغیر می باشد. جت دریافت قیمت دقیق و به روز لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

افتخارات باراکا

قیمت شکلات تلخ قیمت شکلات تلخ قیمت شکلات تلخ

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای