Rate this post

درخت نارگیل یکی از درختان بلندقامت و همیشه‌سبز است که بیشتر در مناطق استوایی رشد می‌کند. میوه این درخت دارای ارزش تغذیه‌ای بالایی است و حاوی پتاسیم، فسفر، منگنز، آهن، روی و… می‌باشد. از این میوه، محصولات مختلفی مانند سرکه نارگیل، پودر نارگیل، شیر نارگیل و… تولید می‌شود.

پودر نارگیل یکی از محصولات پراستفاده و پرفروش در بازار ایران است و از این پودر بیشتر در تولید شیرینی و شکلات استفاده می‌شود. پودر نارگیل دارای انواع و برندهای مختلفی است که توسط سایت‌ها و مراکز مختلفی به فروش می‌رسد. جهت اطلاع از قیمت پودر نارگیل فله‌ای می‌توانید به این سایت‌ها مراجعه نمایید.

قیمت پودر نارگیل فله‌ای برای تولید کنندگان و قنادی ها و کارگاهها که خرید عمده پودر نارگیل دارند ویژه در نظر گرفته می شود. انواع پودر نارگیل چرب و خشک سریلانکا و اندونزی وارداتی در انبار جهت ارسال تهران و شهرستان آماده می باشد.

واردات پودر نارگیل چرب و خشک

واردات پودر نارگیل چرب و خشک

در ایران تعداد درختان نارگیل محدود است. به همین دلیل برای تأمین نیازهای مصرفی کشور؛ این پودر از طریق کشورهای مختلفی وارد می‌شود. واردات پودر نارگیل یکی از شغل‌های درآمدزا محسوب می‌باشد.

مالزی، اندونزی و سریلانکا برخی از کشورهای صادرکننده پودر نارگیل به ایران هستند. باوجود تحریم‌ها بیشتر این برندها از طریق شرکت ها وارد می‌شود. واردات از طریق ترکیه به‌صرفه‌تر و آسان‌تر و قیمت پودر نارگیل فله‌ای وارداتی ترکیه ارزان‌تر از سایر کشورها می‌باشد.

تفاوت پودر نارگیل خشک و چرب

تفاوت پودر نارگیل خشک و چرب

پودر نارگیل دارای دو نوع چرب و خشک است و نوع چرب آن دارای ارزش غذایی بیشتری می‌باشد. از پودر نارگیل چرب برای تولید محصولات آرایشی نیز استفاده می‌شود. میزان قیمت این دو نوع پودر نیز متفاوت است. معمولاً قیمت پودر نارگیل فله‌ای چرب بیشتر از میزان قیمت پودر نارگیل خشک است؛ بنابراین تفاوت پودر نارگیل خشک و چرب در قیمت و درصد چربی می‌باشد.

پودرهای نارگیل کم‌چرب دارای ماندگاری بیشتری هستند. به همین دلیل از این پودر بیشتر در جهت تولید محصولات غذایی استفاده می‌شود. البته استفاده از پودر نارگیل خشک در شیرینی باعث خشک شدن شیرینی می‌شود و به همین دلیل بهتر است برای پخت شیرینی از پودرهای نارگیل پرچرب استفاده شود.

فروش ویژه پودر نارگیل سریلانکا SRI LANKA

فروش ویژه پودر نارگیل سریلانکا SRI LANKA Coconut Powder

پارت فروش ویژه پودر نارگیل سریلانکا SRI LANKA یکی از پررونق ترین پارت های مجموعه می باشد؛ چرا که این محصول در صنعت شیرینی جات مصارف گسترده ای داشته و از مواد اولیه تولیدی ها به حساب می آید.

تولید کنندگان برای طعم دهی و تزیین محصولات خود به موادی همچون پودر نارگیل نیاز دارند که مراکزی مانند سورن که از تامین کنندگان کشور می باشد این محصول را از تولید کنندگان برتر خریداری کرده و به تولیدی های سراسر کشور عرضه می کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]کشور سریلانکا که از کشورهای استوایی می باشد در تولید پودر نارگیل تجربه بالایی دارد و از تولید کنندگان و صادر کنندگان مطرح این محصول به حساب می آید.[/box]

به این ترتیب، محصولات این کشور در کشورهای زیادی از جمله کشور ما مورد استفاده قرار می گیرند. سطح کیفی پودر نارگیل تولید سریلانکا نیز بالا بوده و به خوبی یک طعم شیرین و لذیذ در شیرینی ها ایجاد کند.

این کشور، پودر نارگیل چرب خود را در پکیج 50 کیلویی و مدل خشک را هم در پکیج 25 کیلویی ارائه می دهد. کیفیت بسته بندی ها نیز بالا بوده و استانداردهای لازم را دارند به طوری که به آسانی قابل حمل و جا به جایی هستند.

قیمت پودر نارگیل فله‌ای عمده کیسه 50 کیلویی

قیمت پودر نارگیل فله‌ای

میزان قیمت پودر نارگیل فله‌ای کمتر از قیمت پودرهای نارگیل کیلویی است. بااین‌حال، میزان قیمت این محصول با توجه به نوع پودر نارگیل، درصد چربی، برند و کشور تولیدکننده تعیین می شود.

اگر این محصول را به‌صورت عمده و مستقیم از مراکز واردکننده اصلی خریداری نمایید؛ هزینه کمتری متقبل خواهید شد. بنابراین بهترین گزینه برای مراکز تولید و قنادی ها که حجم تولید بالایی دارند خرید فله ای پودر نارگیل است.

فروش پودر نارگیل سریلانکا مخصوص قنادی ها

فروش پودر نارگیل سریلانکا مخصوص قنادی ها

فروش پودر نارگیل سریلانکا مخصوص قنادی ها و کارگاه های کوچک و بزرگ صورت می گیرد. هدف اصلی ما، تامین اساسی مواد اولیه مورد نیاز کشور است به گونه ای در بازار با کسری مواد پایه ای مواجه نشویم.

از طرفی مواد اولیه و افزودنی ها، طعم اصلی محصول را تعیین می کنند و بر مزه کل آن غالب می شوند به همین خاطر باید در انتخاب آنها حساسیت زیادی به خرج داد تا محصولات خوش طعم و باکیفیتی در کشور تولید شود و مصرف کنندگان که مردم عزیز کشورمان هستند از طعم تولیدات رضایت داشته باشند.

در کنار کیفیت، بهتر است به خواص مواد اولیه نیز توجه شود و موادی به محصولات غذایی اضافه شوند که علاوه بر طعم خوب، دارای خواص بیشماری نیز هستند. این ویژگی ها در پودر نارگیل وجود دارد و این محصول هم بسیار خوشمزه و لذیذ است و هم مواد معدنی بیشماری دارد. در ادامه به خواص پودر نارگیل اشاره نموده ایم.

خواص پودر نارگیل coconut powder

خواص پودر نارگیل coconut powder

در زیر به فواید و خواص پودر نارگیل coconut powder اشاره شده است:

  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • درمان کننده عفونت ها و باکتری های مختلف
  • بهبود دهنده دردهای عضلانی و مشکلات التهابی
  • کمک به پخش اکسیژن در بدن
  • پیشگیری از کم خونی

بررسی ارزش غذایی پودر نارگیل

با بررسی ارزش غذایی پودر نارگیل همراه ما باشید. مواد اولیه طبیعی از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند که در رابطه با پودر نارگیل نیز این قضیه صدق می کند. در زیر به ارزش غذایی موجود در coconut powder اشاره نموده ایم:

  1. ویتامین E
  2. آهن
  3. پروتئین
  4. فسفر
  5. فیبر
  6. انرژی
  7. کربوهیدرات
  8. قند
  9. چربی (طبیعی)

مرجع فروش پودر نارگیل در تهران

مرجع فروش پودر نارگیل در تهران

بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مرجع فروش پودر نارگیل اصل وارداتی می‌باشد. این مجموعه محصولات خود را به‌صورت عمده و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

جهت ثبت سفارش‌های عمده خود می‌توانید با واحد فروش سورن در تماس باشید. پارت پودر نارگیل مرکز حاوی چند برند برتر جهانی است و این محصول را به دو صورت کم چرب و پر چرب ارائه می دهد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای