Rate this post

فروش شکلات ایرانی ، شکلات ایران ، شکلات های پرفروش ایرانی ، پخش شکلات ایرانی ،

مرکز تولیدی شکلاتیران با فروش مستقیم انواع شکلات و از بین بردن واسطه ها پرفروش ترین شکلات در ایران را  با قیمت درب کارخانه برای شما عزیزان عرضه می دارد. انواع شکلات تخته ای فله، خانواده و تافی و آبنبات ها، از شکلات های ایرانی و پرفروش می باشد، که طرفدار های زیادی دارد.

فروش مستقیم شکلات عمده از کارخانه

فروش مستقیم پرفروش ترین شکلات های تولیدی بصورت فله و عمده از درب کارخانه ویژه خریدارن، تاجران، کارگاه های شکلات و شیرینی و صادرکنندگان گرامی انجام می شود.

انواع شکلات تولیدی کارخانه

  1. شکلات تخته ای کاکائویی فله + خانواده
  2. شکلات تخته ای وانیلی سفید فله + خانواده
  3. شکلات تخته ای رنگی فله + خانواده
  4. شکلات صبحانه مایه سطلی نوتلا
  5. کرم کاکائو سطلی ویژه قناد فندقی
  6. تافی و آبنبات

ارائه انواع شکلات های مغزدار و شکلات تافی خوش طعم  با بسته بندی های متنوع از مدل های بالا از خدمات تولید ما می باشد. شکلاتیران با عرضه  مستقیم آماده خدمت رسانی به شما مشتری های عزیز است. برای خرید این شکلاتها به صورت عمده و با قیمت کارخانه می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

پرفروش ترین شکلاتها در ایران

در اینجا لیستی از شکلات های معروف و محبوب ایرانی برای شما تدارک دیده ایم تا هر چه بیشتر با آنها آشنا شوید :

  • شکلات کام کایا: شکلات های تخته ای و خانواده، شکلات مایع سطلی، اسمارتیز، شکلات صبحانه و کرم کاکائو با بسته بندی و کیفیت عالی جزو محبوبترین  شکلاتهای قنادی در ایران می باشد. مرکز پخش شکلاتیران این شکلات پرفروش و محبوب را به صورت عمده و قیمت درب کارخانه عرضه می دارد. برای خرید پرفروش ترین شکلات در ایران کافیست از طریق همین سایت اقدام نمایید.
  • شکلات شیرین عسل : این گروه صنایع غذایی نام آشنا که در عرضه های مختلف تولید مانند مواد غذایی و خوراکی نیز فعالیت دارد. با این وجود هنوز هم اصلی ترین فعالیت گروه شیرین عسل و همچنین محبوب ترین کالا های آن شکلات و شیرنی و کاکائو است. شکلات های لذیذ شیرین عسل برای هر ایرانی شکلات دوستی آشنا و محبوب است.

  • شکلات آناتا : نام سوم از لیست پرفروش ترین شکلات در ایران برند آتانا می باشد. این گروه صنعتی یکی از تولید کننده های خوب شکلات ایرانی در شهر تبریز است. از محصولات این شرکت می توان شکلات ، بیسکویت ، ویفر، کیک، کراکر، آبنبات، آدامس، تافی و… می باشد. اما محبوبیت آناتا بیشتر برای شکلات های خوشمزه آن است.
  • شکلات شونیز : این شرکت با سابقه ی 42 سال تولید شکلات و محصولات شکلاتی و صادرات گسترده بین بیشتر از 37 کشور جهان از تولید کننده های قدر شکلات ایران است.
  • شکلات باراکا : آخرین شکلات از لیست پرفروش ترین شکلات در ایران شکلات سازی باراکا می باشد. از دلایل محبوبیت شکلات های باراکا می توان به بسته بندی خاص ، زیبا و منحصر به فرد و طعم فوق العاده ، مرغوبیت محصولات و کیفیت آن می باشد.
  • شکلات برنوتی :  کارخانه شکلات سازی برنوتی، در سمنان واقع شده است، این کارخانه با تولیدات متنوع انواع شکلات کادویی ، تافی مغزدار ، شکلات کشمشی ، شکلات جرقه ای ، شکلات کنجدی و غیره از محصولات چر فروش داخلی و صادراتی ایران لقب گرفته است.

گروه شکلاتیران، با عرضه مستقیم انواع شکلات تلخ ، شکلات کادویی ، شکلات مغزدار ، انواع تافی ساده، تافی مغزدار ، تافی ترش و تافی میوه ای ، مشتریان خود را در سراسر ایران تغذیه می نماید. برای کسب اطلاعات تکمیلی برای خرید انواع شکلات به صورت فله و عمده، ثبت سفارش و ارسال تهران و شهرستان با ما در تماس باشید. راه های ارتباطی با مجموعه شکلاتیران شامل ارتباط از طریق کانال تلگرامی به ادرس chocolatiran@، تماس با واحد پشتیبانی و فروش و ملاقات حضوری در دفتر مرکزی تهران است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای