Rate this post

پودر کاکائو یکی از محصولات کاربردی و پرفروش بازار ایران می‌باشد. موارد استفاده پودر کاکائو بیشتر در تولیدهای شیرینی و شکلات و قنادی‌ها می‌باشد. البته از این پودر برای مصارف خانگی نیز استفاده می‌شود. در ایران درخت کاکائو زیادی وجود نداد به همین دلیل پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. پودرهای کاکائو دارای انواع و برندهای مختلفی هستند. میزان کیفیت و قیمت این برندها باهم متفاوت است. یکی از برندهای معتبر پودر کاکائو نیدگرو است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

 

برخی از برندهای خارجی پودر کاکائو

همان‌طور که گفته شد پودرهای کاکائو از کشورهای مختلفی وارد می‌شوند. برخی از برندهای خارجی پودر کاکائو که از کیفیت بالایی برخوردارند، عبارت‌اند از:

  • پودر کاکائو جامبی اندونزی:

پودر کاکائو جامبی اندونزی

  • اندونزی یکی از کشورهای تولیدکننده پودر کاکائو می‌باشد. برند جامبی این کشور از محبوبیت بالایی در میان ایرانیان برخوردار است. دلیل این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می‌باشد.
  • پودر کاکائو لوکس فاین آلمان:

  • یکی دیگر از برندهای اروپایی پودر کاکائو، برند لوکس فاین آلمان می‌باشد. این پودر کاکائو در ایران و سایر کشورهای حوزه خلیج‌فارس از محبوبیت بالایی برخوردار است. این پودر از طریق نمایندگی‌های خود در کشورهای امارات و دبی وارد ایران می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • پودر کاکائو نیدگرو Nidegro:

پودر کاکائو نیدگرو هلندی

  • پودرهای کاکائو نگرو دارای دو نوع از کشورهای اسپانیا و هلند می‌باشند. دسترسی به پودر کاکائو نگرو هلندی آسان‌تر است. این پدر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و میزان قیمت آن مناسب‌تر از سایر رقبای اروپایی خود می‌باشد.

قیمت پودر کاکائو نیدگرو Nidegro

همان‌طور که گفته شد میزان قیمت پودر کاکائو نیدگرو Nidegro ارزان‌تر از سایر برندهای اروپایی است. اگر شما این محصول را به‌صورت مستقیم از واردکننده‌های آن خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد. این پودرها معمولاً به‌صورت فله‌ای و کیسه‌ای به فروش می‌رسند. کیسه‌های این پودر 25 کیلویی است و در پالت‌های 750 کیلویی وارد می‌شوند. میزان قیمت پودر کاکائو به‌صورت فله‌ای کمتر از بسته‌بندی‌های فروشگاهی است.

خرید اینترنتی پودر کاکائو نیدگرو Nidegro

خرید اینترنتی پودر کاکائو نیدگرو

برای خرید پودر کاکائو نیدگرو می‌توانید به فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلفی مراجعه نمایید؛ اما خرید اینترنتی پودر کاکائو نیدگرو به‌صرفه‌تر خواهد بود چراکه در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. یکی از بازرگانی‌هایی که به‌صورت عمده و از طریق حضوری و اینترنتی این محصول را به فروش می‌رساند، مجموعه سورن است. سورن مرغوب‌ترین پودرهای کاکائو را با تأییدیه سلامت وارد و عرضه می‌کند. برای ثبت سفارش‌های عمده خود می‌توانید از طریق کانال تلگرامی و یا آدرس سایت سورن اقدام به خرید نمایید و یا با واحد فروش سورن تماس برقرار کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای