سایت خرید کارخانه فروش شکلات تخته ای قیمت مناسب

تولیدکننده شکلات تخته‌ای محصولات خود را در مکانی کاملاً بهداشتی تولید می‌کند. ازاین‌رو این شکلات‌های دارای کیفیت خوبی بوده و بسیار خوش‌خوراک هستند. مراکز فروش شکلات تخته‌ای محصولات را در بسته‌بندی‌های متنوع و ایمن در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شکلات‌های تلخ با درصد کاکائو متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر شکلات تخته‌ای تلخ انواع شکلات‌های تخته‌ای شیری و میوه‌ای نیز در بازار موجود است. هر یک از این شکلات‌ها دارای مصارف و مشتریان خاصی هستند. بسته‌بندی این شکلات‌ها نیز می‌تواند گرمی یا کیلویی باشد.

تولیدکننده شکلات تخته‌ای

فروش شکلات تخته ای ، که از ملزومات اصلی برای تولیدات شکلات ، بستنی و … در صنایع غذایی است ، یکی از مواد اولیه مهم در این صنعت به شمار می رود. چرا که تنوع ، کیفیت و قیمت شکلات تخته ای ، هر سه از عواملی هستند که تولید کننده به آن اهمیت ویژه ای می دهد. برای خرید فروش شکلات تخته ای  به صورت مستقیم و با قیمت مناسب ، با ما همراه باشید.

قیمت شکلات تخته ای

خرید شکلات تخته ای سفید 3 کیلویی

شکلات تخته ای سفید یا شکلات تخته ای وانیلی ، در فرایند ساخت انواع بستنی کابرد فراوانی دارد. تولید کننده ها نیز از شکلات تخته ای سفید یا وانیلی به صورت دوره ای و مرتب استفاده می کنند . بنابراین برای یک کارخانه و کارگاه تولیدی ، خرید دوره ای اسان و دسترسی و تحویل سریع در کنار قیمت مناسب نکاتی است که در خرید شکلات تخته ای سفید مورد توجه قرار می گیرد. مجموعه تولیدی بازرکانی ما ، با فراهم کردن امکان خرید شکلات تخته ای سفید ، دارک ، رنگی و غیره در سایز های متنوع ، بستری مناسب برای تولید کنندگان فراهم آورده است تا از این طریق بتوانند به راحتی خرید شکلات تخته ای ارزان قیمتی  را تجربه نمایند.

قیمت شکلات تخته ای

قیمت شکلات تخته ای شیرین

قیمت شکلات تخته ای شیرین به صورت نرمال قیمتی مناسب تر و ارزان تر از شکلات تخته ای دارک و تیره دارد. دلیل اصلی این موضوع هم استفاده از کاکائو بیشتری در شکلات دارک است. بنابراین با توجه به اینکه کاکائو ماده ای خارجی و نسبتا گرانی است ، قیمت شکلات تخته ای شیرین ارزان تر از نوع دارک آن است. البته تنوع تولیدی ها و کارخانه های تولید شکلات تخته ای هم باعث شده است تا قیمت های مختلفی برای شکلات تخته ای شیرین در بازار باشد که در بسیاری از موارد باعث سردرگمی تولید کننده هم می شود.

قیمت شکلات تخته ای

فروش شکلات تخته ای آنلاین

یکی از خدماتی که در این مرکز برای خریداران عمده و تولیدی ها در  نظر گرفته ایم ، فروش شکلات تخته ای به صورت آنلاین و اینترنتی است. با توجه به اینکه مشتری های تولیدی و کارگاهی ما در سراسر ایران ساکن و مشغول فعالیت هستند ، خریدهای حضوری هم بسیار وقت گیر و هم پر هزینه خواهد بود. بنابراین با فروش شکلات تخته ای آنلاین از طریق ثبت سفارش در سایت و یا تماس با واحد پشتیبانی برای ثبت سفارشات ، خرید آسان تری را امکان پذیر ساخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات تخته ای

روش درست کردن شکلات تخته ای

برای درست کردن شکلات تخته ای راه های متنوعی است . در فیلم ویدویویی زیر یکی از روش های خانگی تهیه کردن شکلات تخته ای را می توانید مشاهده نمایید.

مهم‌ترین کارایی شکلات تخته‌ای کاکائویی

در میان انواع متنوع شکلات تخته‌ای، نمونه کاکائویی آن دارای تقاضا و فروش بیشتری است. شکلات‌های کاکائویی با توجه به نوع کارایی آن با درصدهای مختلفی از کاکائو تهیه می‌شوند. تولیدکننده شکلات تخته‌ای این محصول را هم به شکل خیلی تلخ و هم با کاکائو معمولی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین کارایی شکلات تخته‌ای کاکائویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید برخی از انواع لبنیات مانند شیرکاکائو
  • تولید برخی از نوشیدنی‌های گازدار مانند نوشابه
  • تولید برخی از انواع بستنی‌ها صنعتی و دست‌ساز
  • تولید محصولات غذایی کافی‌شاپ‌ها مانند انواع دسرها
  • تولید شکلات‌های کاکائویی
  • تولید کیک‌ها و بیسکویت‌های کاکائویی و… .

فروش شکلات تخته‌ای در بسته‌بندی‌های متنوعی انجام می‌گیرد. قیمت شکلات تخته ای با وزن آن رابطه مستقیمی دارد. برخی از بسته‌ها گرمی بوده و برای مصارف خانگی و کودکان مورداستفاده قرار می‌گیرند. شکلات‌های تخته‌ای کیلویی نیز در بسته‌های کارتنی عرضه می‌شوند. وزن هر بسته با توجه به نوع شرکت تولیدی آن متفاوت است. بیشتر کارتن‌ها یک یا 12 کیلویی هستند. کارتن‌های یک کیلویی معمولاً تنها شامل یک تخته شکلات می‌باشند. کارتن‌های 12 کیلویی معمولاً شامل 3 تا 4 تخته شکلات هستند.

این شکلات‌ها به دو شکل مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. گاهی برای تزئین محصولات غذایی از شکلات تخته‌ای استفاده می‌شود. به همین دلیل این شکلات به شکل جامد مورد مصرف قرار می‌گیرد. گاهی نیز شکلات به‌صورت پوششی استفاده می‌شود. در این صورت باید محصول قبل از استفاده ذوب شود.

تولیدکننده شکلات تخته‌ای | برندهای شکلات تخته ای

طعم‌های متنوع شکلات تخته‌ای ایرانی

تولیدکننده شکلات تخته‌ای در شهرهای مختلفی داخل و خارج کشور فعالیت دارد. این مراکز از طریق نمایندگی‌ها و سایت‌های دارای نشان الکترونیک محصولات خود را عرضه می‌کنند. فروش شکلات تخته‌ای در انواع مختلفی صورت می‌گیرد. برندهای ایرانی شکلات تخته‌ای محصولات بیشتری را به بازار عرضه می‌کنند. طعم‌های متنوع شکلات تخته‌ای ایرانی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شکلات کاکائویی تلخ
  • شکلات کاکائویی معمولی
  • شکلات تخته‌ای شیری
  • شکلات تخته‌ای نارگیلی
  • شکلات تخته‌ای انبه‌ای
  • شکلات تخته‌ای انگوری
  • شکلات تخته‌ای پرتقالی
  • شکلات تخته‌ای موزی
  • شکلات تخته‌ای لیمویی
  • شکلات تخته‌ای نعنایی و… .

هر یک از شکلات‌های تخته‌ای را می‌توان برای محصولی خاص مورداستفاده قرار داد. هر شکلات دارای طعمی خاص و مواد اولیه متفاوتی است.

تولیدکننده شکلات تخته‌ای | طعم های متنوع شکلات

برندهای معتبر شکلات تخته‌ای

شکلات‌های تخته‌ای در برندهای بسیار متنوعی تولید می‌شوند. از برندهای معتبر شکلات تخته‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر یک از برندهای ذکرشده دارای چندین سال سابقه درخشان تولیدی هستند. ازاین‌رو محصولات این سه برند در بازار بسیار شناخته‌شده است. بسیاری از مراکز تولیدی برای محصولات خود از شکلات‌های این سه برند استفاده می‌کنند. تولیدکننده شکلات تخته‌ای بسیاری از محصولات را به روش اینترنتی نیز عرضه می‌کند. فروش شکلات تخته‌ای در سایت‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

در خرید اینترنتی تنوع محصولات انتخابی بیشتر می‌باشد. همچنین خرید از طریق سایت‌ها به‌صرفه و مستقیم می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر محصولات موردنیاز خود را از هر جای ایران خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان دریافت نمایید.

تولیدکننده شکلات تخته‌ای |شکلات خوش طعم

خرید مستقیم از تولیدکننده شکلات تخته‌ای

برای خرید مستقیم از تولیدکننده شکلات تخته‌ای می‌توانید با کارشناسان فروش کارخانه در تماس باشید. این شرکت انواع شکلات تخته‌ای میوه‌ای و کاکائویی را به شکل عمده به فروش می‌رساند. این محصولات از وزن‌های مختلفی برخوردار بوده و دارای بهترین طعم و مزه هستند. خرید از این مجموعه با کمترین قیمت و در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است.

تولیدکننده شکلات تخته‌ای | خرید مستقیم شکلات

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست