Rate this post

 

سرانه مصرف شیرینی در کشور ایران بالاست. شیرینی‌ها دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند. یکی از انواع پرفروش شیرینی، تافی است. تافی شیرینی است که با شکر کاراملیزاسیون می‌شود. کره یا روغن، شکر، شیر و شربت گلوکز مواد اصلی تشکیل‌دهنده تافی هستند. تافی نوعی شکلات خوشمزه و ارزان‌قیمت است که از آن می‌توان برای پذیرایی از مهمان نیز استفاده کرد. تافی‌ها دارای طعم‌های مختلفی هستند و در برندهای ایرانی و خارجی به فروش می‌رسند. تافی ایرانی بسیار مرغوب و خوشمزه است و به کشورهای مختلفی صادر می‌شود. تافی فله کاکائویی مغز دار یکی از محصولات صادراتی ایرانی محسوب می‌شود.

انواع برندهای ایرانی تافی

انواع برندهای ایرانی تافی

تافی در انواع و طعم‌های مختلفی مانند تافی شیری، تافی زنجبیلی، تافی کاکائویی، تافی میوه‌ای، تافی نعنایی و تافی کره‌ای تولید می‌شود. برخی از انواع برندهای ایرانی تافی عبارت‌اند از:

  • شونیز: این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدی تافی و شکلات است و قبلاً بانام داداش بردار نیز فعالیت می‌کرد. محصولات تولیدی شونیز شامل ویفر، تافی، آدامس، کارامل، کیک و … می‌باشد.
  • آیدین: برند آیدین نیز دارای چندین سال سابقه درزمینهٔ تولید تافی کاکائویی و میوه‌ای است. محصولات آیدین از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و به همین دلیل دارای قیمت بیشتری هستند.
  • آی تک: برند آی تک نیز در تولید انواع تافی‌های مغز دار فعالیت می‌کند و به‌عنوان برندی صادراتی شناخته‌شده است.

قیمت خرید فله‌ای تافی

قیمت خرید فله‌ای تافی

تافی‌ها دارای بسته‌بندی‌های مختلفی هستند و میزان قیمت محصول با توجه به مقدار خرید متفاوت است اما قیمت خرید فله‌ای تافی اصلی‌ترین قیمت فروش این محصول می‌باشد. البته میزان قیمت تافی با توجه به برند، طعم تافی و نوع بسته‌بندی متفاوت است. بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت این محصول مراجعه به سایت‌های فرش آنلاین است. اگر تافی‌ها را به‌صورت فله‌ای و مستقیم از تولیدی‌ها خریداری نمایید؛ واسطه‌های فروش حذف‌شده و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

خرید تافی فله کاکائویی مغز دار

تافی فله کاکائویی مغز دار

خرید تافی به روش‌های مختلفی مانند خرید حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است؛د. محصولات تولیدی سورن دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از طعم و مزه فوق‌العاده‌ای برخوردارند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این مجموعه برای دسترسی آسان‌تر مشتریان امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. با خرید اینترنتی در وقت هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سورن در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای