Rate this post

تافی مغزدار سوگل ، تافی سوگل ، تافی 3 کیلویی سوگل ، تافی شیرین آتام ، کارخانه تافی شیرین آتام ، قیمت تافی سوگل ، خرید تافی سوگل

کارخانه تولید تافی شیرین آتام ، به عنوان یکی از قدیمی های تولید انواع تافی  در ایران محسوب می شود. این کارخانه با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع خود در کنار قیمت مناسب انواع تافی ، شرایط خوبی برای خریداران عمده و فروشگاه های تافی در سراسر کشور و همچنین صادرات تافی به کشورهای مختلف خواهان شکلات ایرانی فراهم کرده است. در خصوص صادرات انواع تافی و شکلات ایرانی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد:

تافی مغزدار

انواع تافی شیرین آتام با برند سوگل در بازار داخلی و خارجی

تافی سوگل محصول شرکت شیرین آتام  می باشد. کارخانه شیرین آتام با برند سوگل انواع تافی و آبنبات را در بسته بندی های زیر تولید می نماید:

  • تافی مغزدار سوگل : این تافی های در بسته بندی های 500 گرمی ، 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی تولید و در کارتن 12 کیلویی بسته بندی و ارائه می شوند.
  • تافی ترش سوگل : این تافی های در بسته بندی های 500 گرمی ، 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی تولید و در کارتن 12 کیلویی بسته بندی و ارائه می شوند.
  • تافی میوه ای سوگل : این تافی های در بسته بندی های 500 گرمی ، 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی تولید و در کارتن 12 کیلویی بسته بندی و ارائه می شوند.
  • آبنبات های سوگل : این آبنبات ها در بسته بندی های 500 گرمی ، 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی تولید و در کارتن 12 کیلویی بسته بندی و ارائه می شوند.

تافی مغزدار

صادرات شکلات تافی سوگل

همانطور که عنوان شد کارخانه تولید شکلات تافی شیرین آتام جزو کارخانه های قدیمی تولید تافی و آبنبات  در کشور محسوب می شود. با توجه به قدمت دستگاه ها و خطوط تولید ، در سال 97 و 98 شیرین آتام اقدام به بروز رسانی دستگاه ها و خطوط تولید و همچنین بسته بندی های شکیل تر و بروز تر کرد. این عملیات با توجه به نیاز بازار های داخلی و خارجی و درخواست مشتریانمان انجام گرفت. امروزه با توجه به سوابق کاری و تجربه و شناخت برند سوگل  در بازارهای خارجی ، فرصت های مناسبی برای فروش تافی مغزدار ، فروش تافی ترش و تافی میوه ای در سایر کشورها مهیاست. از کشورهای اصلی وارد کننده انواع تافی شکلات ایرانی می توان به کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکمنستان ، روسیه و کویت  اشاره نمود.

تافی مغزدار سوگل

خرید مستقیم شکلات تافی مغزدار سوگل

برای خرید شکلات تافی سوگل ، کسب قیمت انواع تافی و آبنبات و سایر محصولات شیرین آتام از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی و یا ثبت سفارش از طریق سایت می توانید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز واحد مشاوره پاسخگوی تماس مشتریان گرامی می باشد.

تافی مغزدار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای