خرید شکلات خارجی اصل از ترکیه

خرید شکلات خارجی اصل، از تقاضاهای اصلی بازار شکلات به حساب می اید و در سراسر ایران بازارهای مختلفی به طور اختصاصی مشغول فعالیت در خریدشکلات خارجی و پخش و فروش شکلات هستند. همچنین با توجه به مصرف زیاد انواع شکلات خارجی در بین مصرف کنندگان شکلات، تنوع زیادی از شکلات خارجی در بازارها وجود دارد که البته برخی از آنها جزو پرفروش های بازار به شمار می روند و بسیاری از آنها دارای حجم تقاضای پایین تری هستند. شرکت بازرگانی سورن، نمانیده انحصاری گروه شکلات ایران در وارادت و صادرات انواع شکلات، با شناخت کافی از بازار و مارکت شکلات، خرید و فروش گسترده در بازارهای داخلی و خارجی و بهره مندی از کارشناسان با تجربه و متخصص در تامین بازرگانی انواع شکلات، تامین بهترین و معتبرترین شکلات های خارجی را برای مشتریان انجام می دهد. خرید شکلات خارجی اصل توسط بازرگانی سورن به صورت خرید مستقیم از کشور ترکیه و از طریق شرکت زیرمجموعه خود در استانبول می باشد. لذا خرید شکلات خارجی به صورت مستقیم و عمده با حاشیه سود خوبی برای پخش کنندگان و فعالان این حوزه به حاسب می اید که با ارتباط با واحد فروش و تامین سورن می توانید از آن بهره مند شوید.

خرید شکلات خارجی اصل

خرید شکلات خارجی اصل در انواع مختلف:

شکلات های خارجی قابل تامین در انواع زیر هستند. علاوه بر آن برای سفاشات عمده شکلات خارجی می توانید سفارش خود را به صورت مستقیم با واحد مشاوره و فروش مطرح و به ثبت برسانید.

خرید شکلات خارجی اصل

نحوه خرید شکلات خارجی و ارسال سفارشات از ترکیه چگونه است؟

سفارشات شکلات خارجی ثبت شده در مجموعه بازرگانی سورن، پس از ثبت نهایی، با در نظر گرفتن مدت زمان 4 روز کاری از لحظه ثبت سفارش در تهران قابل تحویل است. همچنین سفارشات عمده شهرستان نیز پس از رسید بار در تهران قابل ارسال است که این امر از طریق باربری های طرف قرارداد انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، قیمت های عمده و خرید شکلات خارجی اصل  با واحد فروش در تماس باشید.

خرید شکلات خارجی اصل

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست