Rate this post

خرید شکلات صبحانه هوبی، یکی از انواع شکلات های هوبی است ک به خاطر طعم دلچسب و خوب آن طرفداران زیادی در بین مردم دارد. شکلات هوبی شکلاتی قدیمی، معروف، با کیفیت و محبوب است که تقریبا تمام ایرانیان با آن اشنا هستند و طعم دلپذیر آن را چشیده اند. هوبی شکلاتی با روکش کاکائو با مغز فندقی است که با ظرافت زیبایی این ترکیب را به یکی از خوشمزه های شکلاتی تبدیل نموده است. شکلات هوبی از محصولات برند اولکر است که از زیرمجموعه های کمپانی ییلدیز Yıldız به حساب می آید و تاریخ تاسیس آن سال ۱۹۴۴ بازمی گردد. شرکت اولکر اوساط قرن ۲۰ در صنعت شکلات سازی فعالیت خود را آغاز و امروزه پس از گذش ۷۰ سال برندی بسیار صاحب نام در دنیای شکلات به حساب می آید.

خرید شکلات صبحانه هوبی از طریق شرکت بازرگانی سورن برای خریداران عمده با شرایط ویژه و قیمت های عمده فروشی امکان پذیر است. شرکت بازرگانی سورن نماینده صادراتی و وارداتی گروه شکلات ایران، تامین و پخش انواع شکلات خارجی را برای فروشندگان و توزیع کنندگان شکلات خارجی انجام می دهد.

خرید شکلات صبحانه هوبی و سایر انواع شکلات

وزن هر عدد از این شکلات ۲۴ گرم است.

خرید شکلات صبحانه هوبی

  • شکلات صبحانه ۴۰۰ گرمی هوبی

خرید شکلات صبحانه هوبی

  • شکلات تخم مرغ شانسی هوبی:

  •   که داخل آن اسباب بازی های خرده ریزی برای سورپرایز شدن خریداران تولید کرده است.

خرید شکلات صبحانه هوبی

  • بیسکویت هوبی

خرید شکلات صبحانه هوبیبرای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت خرید شکلات صبحانه هوبی و نیز سایر انواع شکلات خارجی با ما در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای