خرید عمده پودر کاکائو سیاه | بازرگانی پودر کاکائو

خرید پودر کاکائو سیاه نه تنهای به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف کارامد است ، بلکه خواص بالای آن نیز در سلامتی ، بدنسازی و پودرهای بدنسازی و … بسیار مفید است که در ادامه به آنها اشاره می شود.
پودر کاکائو سیاه

نحوه تولید پودر کاکائو

بعد از اینکه کره کاکائو از دانه کاکائو  خارج شد ، مواد جامد خرد شده از مایع  شکلات باقیمانده درون یک پودر ریز خرد می شوند تا نتیجه آن پودر کاکائو شود. این پودر کاکائو نسبت به پودر طبیعی کاکائو از رنگ تیره تری برخوردار است و درصد چربی کمتری نسبت به انواع 20-22 درصد دارد.
پودر کاکائو سیاه

تفاوت پودر کاکائو طبیعی با پودر کاکائو سیاه

در حالی که پودر کاکائو طبیعی دارای pH اسیدی است ، پودر کاکائو سیاه فرایند قلیایی را طی کرده است. پودر کاکائو قلیایی شده با یک محلول کربنات پتاسیم برای خنثی کردن اسیدیته کاکائو و ایجاد پودر کاکائو به رنگ تیره تر و با pH بالاتر و قلیایی بالاتر تولید می شود. پودر کاکائو سیاه نسبت به پودر کاکائو به طور مرتب لخته شده ، روند قلیایی سنگین تری را پشت سر گذاشته است ، در نتیجه رنگ سیاه آن و سطح pH کمی بالاتر است. پودر کاکائو تیره قلیایی قابلیت محلولیت بیشتر و و تلخ تر از پودر کاکائو طبیعی دارد.
پودر کاکائو سیاه

موارد مصرف پودر کاکائو

پودر کاکائو به طور گسترده ای در سراسر صنایع غذایی در محصولات خرده فروشی ، رستوران ها و نانوایی ها ، کارخانه های شکلات ، کیک ، بستنی ، شیرکاکائو و لبنایت و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو موارد مصرف پودر کاکائو برای تولید کنندگان صنایع غذایی بسیار بالا بوده و این ، لزوم دقت در فرایند خرید پودر کاکائو را بیشتر می کند.
پودر کاکائو سیاه

خواص پودر کاکائو سیاه در بدنسازی

خواص پودر کاکائو سیاه در بدنسازی و تقویت بدن بسیار موثر می باشد. پودر کاکائو دارای خواص درمانی متعددی در انسان است. کاکائو یکی از بالاترین غذاهای حاوی پلی فنول است که حاوی تقریبا 43.6 میلی گرم فلاونوئید در هر گرم است. بعلاوه ، کاکائو داغ حاوی آنتی اکسیدان است. کاکائو کلسترول LDL را کاهش میدهد ، خطر لخته شدن خون را کاهش میدهد ، فشار جریان خون را به شریانها کاهش داده ، فشار خون را پایین آورده و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم و پتاسیم را تأمین می کند.
پودر کاکائو سیاه

خرید عمده پودر کاکائو خوب سیاه

برای خرید عمده پودر کاکائو خوب توجه به دو عامل اصلی ضروری است:

  • کیفیت پودر کاکائو

  • قیمت پودر کاکائو

بسیاری از تولید کنندگان و کارخانجات صنایع غذایی که کیفیت محصول نهایی برایشان حائز اهمیت است، توجه به کیفیت پودر کاکائو را از نکات اصلی می دانند. چرا که پودر کاکائو سیاه که دارای طعم بیشتر و رنگ تیره تری نسبت به پودر کاکائو خالص و طبیعی است ، باعث رنگدهی بیشتر و طعم بالاتری در محصولات می شود. این مزیت به شرطی است که پودر کاکائو خوب و با کیفیت و اصل باشد و مواد  تشکیل دهنده آن خالص باشند. لذا در خرید پودر کاکائو خوب ، باید به این نکات توجه ویژه داشت. برای مشاوره خرید پودر کاکائو خوب و یا کیفیت ، ثبت سفارش و کسب قیمت عمده پودر کاکائو با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.
پودر کاکائو سیاه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست