کرم کاکائو

کرم کاکائو با غلظت های مختلف موجود است. یکی از مهمترین وسایلی است که برای تهیه شیرینی ها و کیک های مختلف بکار گرفته می شود. امروزه شیرینی پزی و تهیه کیک و دسر های مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است و عده زیادی برای یادگیری مهارت های این چنینی تلاش زیادی می کنند.

همچنین کیک ها و دسر های جدید و خلاقانه محبوبیت زیادی در کافی شاپ ها دارند و مردم استقبال زیادی از ایده های تازه می کنند. اما نکته مهمی که درباره آن صحبت می کنیم، حضور مهم کاکائو به نحوه های مختلف در تهیه این محصولات است.

از طرف دیگر، کرم کاکائو نیز مانند شکلات چیپسی و شکلات تخته ای تاثیر به سزایی در تهیه کیک های شکلاتی و همچنین دیزاین و زیبا سازی ظاهری انواع کیک و شکلات دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره ویژگی های گپ بزنیم.

توضیحات کامل درباره کرم کاکائو

کرم کاکائو یکی از اصلی ترین لوازمی است که برای تهیه دسر ها و شیرینی های شکلاتی در کنار تخم مرغ، آرد، شیر و دیگر لوازم مهم به کار برده می شود. این محصولات اغلب برای دیزاین و تزیین کیک ها و دسر های مختلف استفاده می شوند اما در روند پخت کیک های شکلاتی نیز نقش اساسی دارند.

کرم های شکلاتی در طعم های متنوعی در فروشگاه ها و مراکز خرید یافت می شوند که در میان آن ها شکلات شیرین از بیشترین محبوبیت برخوردار است. اما شکلات های تلخ و شکلات های شیری نیز طرفداران زیادی دارند که معمولا به صورت شکلات های تخته ای استفاده می شوند و کرم های شکلاتی آن ها کمتر دیده می شود.

کرم کاکائو برای زیباسازی کیک های شکلاتی اصلی ترین نقش را ایفا می کند و وجود آن الزامی است.

 انواع کاکائو و خواص آن

شکلات ها انواع مختلفی دارند که شکلات های تلخ، شیرین، شیری و سفید از معروف ترین آن ها هستند که طرفداران زیادی دارند. در میان انواع شکلات های مختلف، شکلات شیرین بیشترین محبوبیت را دارد و برای تهیه کرم کاکائو استفاده می شود.

بطور کلی شکلات کالری زیادی دارد و برای افزایش انرژی و اشتها در رژیم های غذایی بکار گرفته می شود، مخصوصا از شکلات صبحانه برای چاقی صورت استفاده می کنند. اما کاکائو تلخ معمولا برای لاغری بکار برده می شود. انواع مختلف کاکائو از خواصی نظیر افزایش شادی، کاهش افسردگی، کاهش فشار خون، جلوگیری از بروز دیابت و … برخوردار هستند که در کنار همه این موارد به سلامت قلب افراد نیز کمک زیادی می کند.

اگر تمایل دارید این محصول را عمده تهیه کنید و خرید فله ای دارید، مجموعه کام کایا تولید کننده کرم کاکائو سطلی و فروش عمده این محصول در ایران است.

کرم کاکائو سطلی

کرم کاکائو سطلی یا شکلات مایع سطلی کام کایا یک محصول خوشمزه و مغذی است که از ترکیب کاکائو، شکر، شیر خشک و روغن ساخته شده است. این محصول دارای طعمی دلپذیر و خامه‌ای طور می باشد و برای استفاده در انواع دسر و شیرینی مناسب است. به دو صورت کرم کاکائو سطلی و شکلات صبحانه سطلی در بازار عرضه می شود.

 کرم کاکائو

ویژگی‌های محصول

  • طعمی دلپذیر و خامه‌ای
  • قابل استفاده در انواع دسر و شیرینی
  • دارای ارزش غذایی بالا
  • فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و افزودنی مصنوعی
  • بسته‌بندی سطلی
  • مناسب برای مصارف عمده

موارد استفاده از کرم کاکائو سطلی

  • تزیین کیک و شیرینی
  • طراحی روی کیک
  • تهیه انواع نوشیدنی گرم
  • استفاده به عنوان صبحانه

کرم کاکائو سطلی

نحوه استفاده از شکلات مایع سطلی

کرم کاکائو سطلی کام کایا را می‌توان به صورت مستقیم از داخل سطل به داخل قیف یا هر وسیله ای که برای تزئین استفاده می شود ریخت. همچنین می توان آن را با سایر مواد ترکیب کرد و غلظت های متفاوتی ساخت. برای تزیین کیک و شیرینی، می‌توانید آن را به صورت مستقیم روی کیک یا شیرینی بمالید یا آن را با خامه فرم گرفته ترکیب کنید. برای تهیه انواع نوشیدنی گرم، می‌توانید کرم کاکائو را به شیر یا قهوه اضافه کنید.

خرید کرم کاکائو

کرم کاکائو سطلی کام کایا را می‌توانید از مراکز پخش عمده مواد غذایی و قنادی تهیه کنید. یا به صورت عمده مستقیم از کارخانه تهیه کنید.

یک محصول باکیفیت و خوشمزه است که می‌تواند به شما در تهیه انواع دسر و شیرینی کمک کند. این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و افزودنی مصنوعی است.

به طور عمده کرم کاکائو در ابعاد و اوزان مختلفی تولید می شود. می توانیم به کرم کاکائو بزرگ، کرم کاکائو متوسط و کوچک اشاره کنیم. بسته به کارخانه تولیدی و حجم استفاده مشتری این بسته بندی ها متفاوت خواهند بود.

شکلات صبحانه

شکلات صبحانه نوعی محصول غذایی است که برای صبحانه یا سایر وعده ‌های روز استفاده می گردد. این نوع شکلات دارای ارزش غذایی بالا بوده که معمولا به همراه افزودنی های طبیعی مانند فندق، شیر و شکر تولید می شود. هدف اصلی این ترکیبات، ارائه یک گزینه سریع و سالم برای صبحانه و یا میان وعده ‌است.

خرید و قیمت انواع شکلات صبحانه

قیمت انواع شکلات صبحانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله می توانیم به افزودنی های مجاز و موارد دیگر اشاره کنیم. ترکیباتی که در شکلات استفاده می شود مانند شکلات صبحانه فندقی و شکلات صبحانه کنجدی مورد توجه ویژه قرار می گیرد. پس استفاده از مواد با کیفیت بالا و متنوع معمولاً باعث افزایش قیمت محصول می‌ شود.

خرید شکلات صبحانه فندقی و کنجدی

شکلات صبحانه فندقی و کنجدی یک انتخاب خوشمزه و مغذی برای شروع روز است. این خوراکی با طعم دلچسب و فواید فراوان، مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است. برای ساخت شکلات صبحانه دو رنگ فندقی یا کنجدی از فرایند های تخصصی و ماشین آلات صنعتی برای تولید استفاده می شود.

با مصرف کرم کاکائو فندقی که سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر، آهن، منیزیم و مس است، می‌توانید از خواص کرم کاکائو فندقی برای سلامتی قلب، فشار خون و مغز خود بهره‌مند شوید.

ترکیبات شکلات صبحانه

پایه اصلی شکلات صبحانه پودر کاکائو بوده که از درخت کاکائو به دست می آید. با توجه به نوع محصول افزودنی های مجاز اضافه می شود. به طور معمول شکلات صبحانه دارای مقداری شکر یا شیرین کننده های مجاز است. در کنار آن می توان از شیر خشک، روغن جانشین کره کاکائو (روغن سی بی اس)، فندق و غیره استفاده کرد.

کرم کاکائو صبحانه

بسیاری از افرادی که رژیم های خاص غذایی دارند، سعی می کنند از مصرف شکلات و موارد مشابه پرهیز نمایند. کرم کاکائو صبحانه برای افراد مختلف با رژیم های خاص غذایی نیز تولید می شود. به عنوان مثال می توانیم به شکلات های مناسب ورزشکاران یا شکلات وکرم کاکائو فندق بدون شکر اشاره کنیم.

کرم کاکائو چاقی صورت

این محصول بهترین گزینه برای افراد با رژیم های غذایی چاقی یا رژیم های خاص پزشکی است. ورزشکاران و خانم ها از شکلات صبحانه برای چاقی صورت استفاده می کنند که این امر برای این افراد کمک کننده می باشد.

کرم کاکائو صبحانه

یکی از محصولات پرطرفدار برای صبحانه، شکلات صبحانه های ترکیبی است. کرم کاکائو فندقی دورنگ از ترکیب شکلات سفید و شکلات فندقی ساخته می شود که در زمان مصرف، طعم منحصر به فرد و خاصی دارد.

شکلات مایع سطلی

شکلات مایع، که گاهی به آن شکلات غیر شیرین گفته می‌ شود، به عنوان پایه تمامی شکلات‌ ها شناخته می شود. این کرم غلیظ و دارای رنگ قهوه ‌ای بوده که از دانه ‌های کاکائو به دست می ‌آید. با گرم کردن این ماده، به یک مایع شفاف تبدیل می‌ شود که می‌ توان آن را به صورت شکلات های تخته ای، شکلات صبحانه، سس شکلات یا چیپس شکلات استفاده کرد. مایع شکلات با داشتن 100 درصد کاکائو، بدون افزودن هیچ ماده دیگر، تهیه می ‌شود.

شکلات مایع یک نوع از خانواده شکلات بوده که به صورت مایع تولید می شود. این شکلات شکل مایع داشته و به ‌طور گسترده در تهیه دسر ها، نوشیدنی ‌ها و غذا های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از انواع شکلات مایع سطلی در فروشگاه ها می توانید با نام های مختلفی خریداری نمایید.

فوائد و مواد مغذی شکلات

فواید آنتی‌اکسیدانی

کاکائو حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدانی است. این ترکیبات می ‌توانند در مقابله با آسیب ‌های مختلف، باکتری ها و حفظ سلامت سلول ‌ها کمک کنند.

سلامت قلب و عروق

برخی تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف کاکائو می‌تواند به بهبود عملکرد قلبی عروقی کمک کند و اثرات مثبتی در کاهش فشار خون داشته باشد.

دارای مواد معدنی

کاکائو منبعی خوب از مواد معدنی مانند مس، مقدار قابل توجهی از آهن، منیزیم، فسفر و منبع خوبی از پتاسیم است. ترکیباتی چون کافئین که در کاکائو وجود دارند، می‌توانند انرژی و انگیزه را افزایش دهند یا باعث ترشح دوپامین در مغز شوند و به افراد کمک کنند تا بازدهی فیزیکی خود را ارتقاء دهند.

بازرگانی کام کایا یکی از تولید کنندگان محصولات غذایی و قنادی در ایران بوده که محصولات خود را به صورت عمده و خرده عرضه می کند. برای اطلاعات بیشتر، خرید و قیمت انواع شکلات صبحانه، شکلات مایع سطلی در وزن های مختلف و به طور کلی کرم کاکائو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

کرم کاکائو یکی از محصولات کاربردی از فرآورده های شکلاتی است که در تهیه و پخت کیک ها و شیرینی های کاکائویی استفاده می شود و علاوه بر این نقش بسیار مهمی در تزیین کیک های مختلف دارد.

محصولات زیادی از برند های مختلف در بازار وجود دارد که با انواع شکلات با طعم های مختلف تهیه می شوند. اگر نیاز به این محصول به صورت عمده و با کیفیت دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با واحد فروش کام کایا در تماس باشید و این محصول را به صورت عمده تهیه کنید.

فهرست