Rate this post

 شکلات صبحانه سطلی به لحاظ قیمت مقرون به صرفه و مناسب بسیار و اقتصادی می‌باشد. شکلات صبحانه سطلی این امکان را به شما می‌دهد که طعم های متنوع و دلپذیر را صبح ها با نان، کیک و چای میل نمایید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید.

بسیاری از افراد شکلات های صبحانه را در اندازه سطلی تهیه می‌کنند. از این محصول برای استفاده در محصولات مختلف خود مانند: دسر، کیک، کلوچه، کافی شاپ از مزیت اقتصادی بودن آن بهره می برند. همچنین مغازه هایی که بستنی و … تولید می‌کنند از مزیت‌های فراوان این محصول بی‌نصیب نیستند.

شکلات صبحانه سطلی

شکلات صبحانه چیست؟

شکلات های صبحانه یکی از محبوب ترین غذاهای صبحانه می‌باشد، که بیشتر از طرف کودکان مورد استقبال قرار می‌گیرد. در کنار استقبال کودکان، این شکلات های خوشمزه جای خود را در سفره های گروه های سنی بالاتر نیز پیدا کرده‌اند.

شکلات صبحانه علاوه بر اینکه به عنوان یکی از گزینه‌های وعده غذایی در صبح و عصر مطرح است، در تهیه کیک و دسر نیز بسیار پر استفاده می‌باشد. انواع شکلات های صبحانه در سرتاسر دنیا در حال تولید شدن است، که برای جلب رضایت سلیقه‌های مختلف در قیمت‌های مختلفی‌‌هم به بازار عرضه می‌شود.

برخی از آنها با کرم های وانیلی و طعم های مختلف دیگر ترکیب شده‌اند. شما با خوردن شکلات از فواید ومزایای فراوان آن می‌توانید بهره‌مند شوید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

خوردن شکلات تلخ یا شکلات با درصد قند پایین برای عملکرد مغز و قلب بسیار مفید واثرگذار می‌باشد. همچنین این غذای خوشمزه به آرامش و افزایش متابولیسم بدن خواهد کرد و باعث شادی و نشاط فرد مصرف کننده می‌شود. مواد خام گیاهی در شکلات یا کاکائو وجود دارند عمدتا پلی فنل ها (بیشتر فلاونول ها و پروآنتوسیانیدین ها) و (عمدتا تئوبرومین) می‌باشند.

بیشتر بخوانید: انواع شکلات تخته ای خانواده میوه ای + فرمول ترکیبات

 شکلات صبحانه سطلی چیست

خرید شکلات صبحانه سطلی

قبل از خرید بهتر است به این نکته توجه کنید که برای چه مصرفی اقدام به خرید شکلات صبحانه سطلی کرده‌اید. همچنین دقیقا انتظار دارید تا چه طعمی داشته باشد، پس قبل از خرید به این نکات توجه نمایید تا از بروز مشکل احتمالی پیشگیری کرده باشید.

قبل از خرید باید به این نکته توجه داشت که اگر برای مصرف خانگی اقدام به خرید این محصول کرده‌اید بهتر است که آن را در حجم های کمتر تهیه نمایید زیرا در صورت خرید سطل آن این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده نکردن از آن آسیب ببیند و متحمل هزینه زیادی بشوید.

 شکلات صبحانه سطلی فرمند چیست

شکلات صبحانه سطلی فرمند

شکلات صبحانه فرمند که نسبت به سایر رقبای خود از قیمت بهتری برخوردار است. در کل قیمت شکلات صبحانه فرمند نسبت به حجم های کمتر از مناسبتری سود می‌برد. به همین دلیل متقاضیان زیادی در بازار خرید و فروش برای آن به‌وجود آمده است.

شما می‌توانید در کنار شکلات صبحامه سطلی فرمند، شکلات‌ صبحانه‌هایی با حجم و انداره کوچکتر و همچنین قیمت مناسبتر پبدا کنید.

فندق موجود در شکلات صبحانه فرمند علاوه بر ارزش غذایی، طعم و عطر خاصی به آن اضافه کرده است.

شکلات کاکائو فندقی فرمند در بسته بندی های ۵ کیلویی تهیه و به فروش می‌رسد. برای کارگاه های شیرینی پزی و همچنین قنادی از این افزودنی محبوب برای طعم دهی و تزیین انواع کیک و شیرینی و دسر استفاده می‌کنند.

اگر جزو طرفداران پروپاقرص شکلات صبحانه هستید و قصد دارید تا هر روز صبح از این صبحانه جذاب استفاده کنید پس خرید شکلات صبحانه سطلی فرمند یک تصمیم کاملا عاقلانه، اقتصادی و درست برای به حساب می‌آید.

شکلات صبحانه سطلی کاله

مرکز فروش شکلات صبحانه کاله از نوع فندقی با برند سوربن در سطل های ۳ کیلویی و ۳۰۰ گرمی در جعبه های ۱۲ عددی تحویل مستقیم از انبار کارخانه جهت خرید با بهترین درصد تخفیف همین حالا با ما تماس بگیرید.
با توجه به اینکه شکلات نوتلا که محصولی کاملا وارداتی می‌باشد و با قیمت های بسیار بالا و نجومی در بازار ایران به عرضه می‌شود، شرکت های معتبر تولیدی داخلی از جمله کاله این محصول شکلاتی فندقی مرغوب را تولید کرده‌اند تا جانشین این محصول گران وارداتی باشد.

شکلات صبحانه نه تنها می‌تواند به عنوان یک وعده غذایی به حساب بیاید، بلکه در تهیه انواع دسر، کیک و پیراشکی نیز می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشد. این محصول شکلاتی پرطرفدار در انواع مختلفی تولید شده است. باید بگوییم، خوردن نوع تلخ، کم قند و کم کالری آن تاثیر خوبی در عملکرد بهتر قلب و مغز شما خواهد گذاشت.

شکلات صبحانه سطلی

شکلات سطلی صبحانه پارمیدا

فروش شکلات صبحانه پارمیدا یکی از محصولات شرکت کیان شکلات کیمیا با برند پارمیدا است. شکلات صبحانه پارمیدا در طعم های کاکائویی، فندقی و تلخ در بازار پیدا می‌شود.

این برند از شکلات صبحانه به‌خاطر بهره بردن از فندق‌های مرغوب، صبحانه ای مغذی و پر انرژی محسوب می‌شود که مورد نیاز کودکان می‌باشد.

این محصول با طعم جذابی که بر اثر استفاده از فندق‌های تازه پیدا کرده است لذت چشیدن طعم شکلات با فندق برشته را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صبحانه ها و شام های جذابی را برای شما فراهم خواهد کرد.

شکلات صبحانه سطلی

شکلات سطلی صبحانه کام کایا

این برند خوشمزه شکلات صبحانه ایرانی از طعم فندقی بسیار مشخص و مطبوعی برخوردار است. نوع دیگر آن که به صورت دو رنگ در بازار وجود دارد از طعمی بسیار لذیذ و دلنشین بهره می‌گیرد.

طعم خوش فندق در این دسر خوشمزه به‌قدری زیاد است آن را تبدیل به یک گزینه مناسب برای صبحانه و هم برای شام قابل می‌کند.

یکی از مزیت های  شکلات صبحانه کام کایا این است که طعم روغن غالب نمی‌باشد و به راحتی به شما اجازه می‌دهد که طعم فوق العاده کاکائو را شناسایی کنید و از آن لذت ببرید.

شکلات صبحانه سطلی

جمع بندی

شکلات صبحانه ایرانی مشابه بسیاری از شکلات های دیگر در کشور پیدا می‌شود.

سعی کردیم در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها بپردازیم تا شما آنها را بهتر و بیشتر بشناسید.

امروزه با توجه به افزایش تعداد برندهای شکلات صبحانه، شاید انتخاب بهترین شکلات صبحانه از بین انواع شکلات صبحانه ایرانی و خارجی برای شما سخت و چالش برانگیز باشد.

در این مقاله سعی کردیم با بررسی ۴ مورد از بهترین شکلات های صبحانه به شما در انتخاب شکلات صبحانه کمک کنیم.

در مجموعه تولیدی سورن علاوه بر شکلات صبحانه، شکلات تخته ای، کرم کاکائو، شکلات چیپسی سفید،شکلات اشکی، شکلات سکه ای، ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است .

اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای