Rate this post

صادرات شکلات ایران: قدمت صنعت شکلات و تافی ایران به حدود هفتاد سال پیش باز می گردد. اما در همین مدت نسبتا کوتاه، شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه بوده ایم، به طوریکه در حال حاضر تعداد کارخانه ها و تولیدی های فعال در صنعت شکلات به بیش از دویست عدد رسیده و همچنین تنوع فراوانی در محصولات و کیفیت هستیم. همچنین بر خلاف بسیاری از اقلام خوراکی صادراتی توجه خاص و دقیقی به بحث بسته بندی مطابق با استانداردهای روز دنیا شده است و امروزه بسته بندی های بسیار زیبایی در شکلات های ایرانی می بینیم.

صادرات شکلات ایران

سودآوری و مزیت های صادرات شکلات ایران

تولیدات و محصولات مرتبط با صنعت شکلات سازی، همواره در سطح جهان از تقاضای بالایی برخوردار است و همین ویژگی، سودآوری قابل توجهی را برای صادرات شکلات ایران فراهم کرده است.

از نظر سطح کیفی شکلات های ایرانی هنوز نسبتا با شکلات های تراز اول دنیا و کشورهای اروپایی مانند سوییس فاصله دارند و البته دلیل این امر تغذیه مناسب دام ها و مواد با کیفیت تر به کاربرده در صنایع غذایی در اروپا می باشد. اما با وجود این خوشبختانه قیمت های مناسب تر و کیفیت نسبی شکلات ایرانی بازار مناسبی را جهت فروش و صادرات در عرصه بین الملل فراهم کرده است . کشورهای زیادی در دنیا خواستار شکلات ایران هستند به طویرکه در سال جاری صادرات شکلات به بیش از 700 میلیون دلار رسیده است.

صادرات شکلات ایران

تامین و فروش انواع شکلات ایرانی عمده برای صادرات

شرکت شکلات ایران، با سابقه و شناخت کافی از صنایع شکلات و تافی، همچنین بهره مندی از کارشناسان متخصص و باتجربه در تولید و تامین شکلات، آمادگی تامین و فروش انواع شکلات و تافی عمده جهت صادرات به صادرکنندگان گرامی می باشد. لذا تاجران و صادرکنندگان ارجمند جهت اطلاع از محصولات و قیمت های عمده درب کارخانه، می توانند با واحد مشاوره و فروش مرکز شکلات ایران در تماس باشند.

صادرات شکلات ایران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای