فروش اینترنتی شکلات عمده و فله

اگر به دنبال مرجعی برای فروش اینترنتی شکلات به صورت عمده و فله برای سفارشات خود هستید، ما در مرکز بورس شکلات ایران امکانات خوبی را در این زمینه برای شما فراهم آورده ایم.

مزایای فروش اینترنتی شکلات

با توجه به بالا رفتن ابزار و امکانات و همین طور مشغله های زیاد کاری، همیشه برای فعالان تجارت مسئله کمبود زمان مطرح بوده و بسیاری از فرایندها را دچار اختلال می کند. از آنجاییکه کارخانجات و تولیدی های شکلات و تافی همه در یک استان و شهر متمرکز نبوده و در سراسر ایران فعالیت می نمایند، حضور و رفت و آمد همیشگی قاعدتا هم فرایند زمان گیری است و هم هزینه بر. بورس تامین شکلات ایران با شناخت کامل و روابط کاری بلند مدت با تولید کنندگان معتبر و صاحب نام از یک طرف و بهره مندی از کارشناسان متخصص و با تجربه در تولید و تامین شکلات از طرفی دیگر، این امکان را برای خریداران عمده فراهم نموده است تا بدون حضور و از طریق سایت اقدام به مشاوره و انتخاب محصولات مورد نیاز، اخذ قیمت های عمده درب کارخانه و ثبت سفارشات خود نمایند. برای اطلاعات بیشتر و تنوع محصولات با کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش در تماس باشید.

فروش اینترنتی شکلات

شکلات های پرفروش در ایران کدامند؟

در ایران شکلات های فراوانی از قیمت های بسیار ارزان تا بسیار گران وجود دارد. در این میان برندهای با کیفیت و پر فروش و یا برندهای گمنامی وجود دارند که شناخت صحیح آن ها قطعا می تواند در افزایش فروش و تجارت صحیح به شما کمک موثری نماید. یکی از خدماتی که مجموعه شکلاتیران برای مشتریان خود در سراسر ایران انجام میدهد، عرضه مستقیم و دست اول شکلات های پرفروش و مطرح و پرتقاضا در بازار است که به طور خلاصه به معرفی آن ها می پردازیم:

  • شکلات نوروز ترکمنستان Nowruz

از اصلی ترین و معتبرترین شکلات های خارجی که به وفور در ایران یافت می شود و طرفداران بسیاری زیادی دارد شکلات نوروز ترکمنستان  است. شکلات نوروز ترکمنستان محصول شرکت هاسار ترکمنستان واقع در عشق آباد است. این کارخانه با ارائه و تولید شکلات نوروز  که بسیار خوشمزه و با کیفیت است و صادرات به بسیاری از کشورهای دنیا توانسته است سهم خوبی از بازار شکلات خارجی در ایران را هم به خود اختصاص دهد. در این میران خرید شکلات نوروز و فروش آن  برای فروشنگان عمده و فروشگاه های شکلات و خشکبار قطعا می تواند حاشیه سود خوبی به همراه داشته باشد. ولی با توجه به رقابتی بودن این شکلات در بازار ، خرید قیمت ارزان شکلات نوروز  از همه موارد مهم تر است. البته در هنگام خرید شکلات نوروز توجه به نکاتی مانند تازگی محصول و داشتن تاریخ اعتبار مناسب بسیار مهم است. مجموعه شکلاتیران با فروش مستقیم و بی واسطه شکلات نوروز از نرکمنستان ، قیمت های دست اول و بسیار مناسبی از این برند را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار داده است. افتخار داریم که در حال حاضر مشتریان ما در سراسر کشور و از شهرهای گوناگون از طریق خرید این شکلات از مجموعه ما سودهای خوبی را برای خود و بنگاه اقتصادی خود به دست آورده اند. برای  کسب قیمت شکلات نوروز Nowruz  میتوانید از طریق تماس با واحد فروش با ما در تماس باشید.

فروش اینترنتی شکلات

  • شکلات نوتلا

شکلات نوتلا یکی از پرفروش ترین شکلات های کل تاریخ شکلات در سراسر دنیا است. شرکت ایتالیایی فررو با تولید این محصول با کیفیت تا امروز فروش شکلات نوتلا  را در بیش از 160 کشور در دنیا تجربه کرده است. اگر بخواهیم آماری کلی در خصوص شکلات نوتلا ارائه دهیم، مصرف سالیانه شکلات نوتلا در دنیا 365 میلیون کیلو در سال در دنیا است !!!!

از مصرف اصلی شکلات نوتلا در ایران به عنوان وعده صبحانه و نیز مواد اولیه در شکلات فروشی ها و کافی شاپ ها است. شکلات های نوتلا در ایران از تولیدات 4 کشور موجود می باشد که این کشورها شامل زیر هستند:

  • فروش شکلات نوتلا آلمان

  • فروش شکلات نوتلا ایتالیا

  • فروش شکلات نوتلا لهستان

  • فروش شکلات نوتلا ترکیه

گروه شکلاتیران افتخار دارد فروش شکلات نوتلا  را با بهترین قیمت در ایران انجام دهد. بسیاری از عمده فروشان و کافی شاپ ها در سراسر کشور  با خرید شکلات نوتلا اصل و ارزان توانسته اند مشتریان زیادی را در شهرهای خود به دست آورند. برای خرید شکلات نوتلا فرصت را از دست ندهید و با ما در تماس باشید.

فروش اینترنتی شکلات

ارسال سفارشات عمده به و مستقیم از درب کارخانه درب انبار و فروشگاه

ما در مرکز شکلات ایران برای آسایش خرید راحت تر مشتریانمان، سفارشات عمده ثبت شده را به طور مستقیم از درب کارخانه به درب انبار و فروشگاه شما در هر شهرستانی که فعالیت می نمایید ارسال می کنیم. این کار را از طریق ارتباط با باربری های طرف قرارداد و مطمئن و با هزینه های تمام شده بسیار پایین انجام می دهیم تا از این طریق سود بیشتری برای بنگاه شما حاصل شود. برای اطلاعات بیشتر و تنوع محصولات با کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش در تماس باشید.

فروش اینترنتی شکلات

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست