Rate this post

فروش تافی مغزدار ارزان قیمت ، به عنوان یکی از پر تقاضا ترین و پرفروش ترین شکلات ها ، با شرایط ویژه برای عمده فروشان و فعالان حوزه پخش و نیز صادرکنندگان حوزه فروش تافی مغزدار در مرکز تولید و تامین شکلاتیران انجام می شود.

فروش تافی مغزدار

تولید انواع تافی در ایران Toffee Iran

 

تولید انواع تافی در ایرانهمانطور که عنوان شد، تافی شکلات در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. لذا تافی ها در انواع مختلف و متنوعی تولید و به فروش می رسند که شامل موارد زیر هستند:

  1. تافی میوه ای با طعم های میوه ای متنوع مانند تافی میوه ای موز ، توت فرنگی ، سیب و غیره
  2. تافی مغزدار با مغز متنوع با طعم های مختلف مانند تافی مغزدار کاکائویی ، نارگیلی ، شیری ، کره ای ، توت فرنگی ، …
  3. تافی رولن در طعم های مختلف
  4. انواع تافی ترش در طعم های مختلف مانند انار ، آلبالو ، برگه زردالو …
  5. تافی کره ای

 

 

محبوب ترنی تافی ها در ایران کدامند؟ Iran Toffee

قیمت تافی مغزدار صادراتی

تا این جای کار انواع تافی ها حضور شما معرفی شدند. اما در بین انواع تافی مطرح شده، فروش تافی مغزدار Toffee و فروش تافی میوه ای از تقاضای بیشتری بالاتر بوده و بین کشورهای وارد کننده شکلات ایرانی نیز شناخته شده تر و محبوب تر است. تافی های مغزدار در ایران در انواع مختلفی تولید می شوند ولی در خصوص بسته بندی های آنها استاندارد معینی وجود دارد:

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بسته بندی های تافی مغزدار در بسته های 1000 گرمی و 3000 گرمی در کارتن های 12 کیلویی[/box]

 

قیمت تافی مغزدار صادراتی در کارخانه

 

یکی از عوامل بسیار مهم در کنار کیفیت ، قیمت تافی مغزدار است. این موضوع شاید مهم ترین عامل در فروش تافی مغزدار علی الخصوص در بحث فروش خارجی  و صادرات می باشد. در واقع از عوامل اصلی محبوبیت تافی در کشورهای همسایه قیمت است. تافی از جمله ارزان ترین محصولات در بخش شکلات است و این باعث تقاضای آن است. لذا قطعا تافی مغزدار ارزان قیمت ،  نکته مهمی در خرید آ« محسوب می شود. برای خرید تافی ارزان قیمت کارخانه ویژه صادرات  می توانید با واحد تولید و پشتیبانی ما در تماس باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای