Rate this post

در شرکت سورن، فروش عمده پودر کافی میت وانیلی مناسب برای کافی شاپ ها با بهترین قیمت در حال انجام است. پودر کافی میت که برخی به آن کافه کریمر هم می گویند یک نوع پودر است که در قهوه های فوری ترکیب شده یا در کنار آنها سرو می شود. کافی میت Coffee mate طعم فوق العاده عالی به این نوشیدنی بخشیده و بسیار مورد توجه علاقمندان به قهوه فوری یا نسکافه قرار گرفته است.

فروش عمده پودر کافی میت وانیلی

از بین مدل هایی که روانه بازار شده اند مدل کافی میت وانیلی توانسته است جای خود را در بازار باز نماید که دلیل آن، طعم بی نظیری است که به نوشیدنی ها می دهد. در ادامه هر آنچه که درباره این پودر شیر همراه قهوه باید بدانید را به طور خلاصه بازگو کرده ایم. امیدوارم این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

فروش عمده پودر کافی میت وانیلی خارجی مجوزدار

فروش عمده پودر کافی میت وانیلی

ما یکی از مراکزی هستیم که فروش عمده پودر کافی میت وانیلی خارجی مجوزدار را با قیمت مناسب انجام می دهیم. سایر مراکز و کافی شاپ های سراسر کشور می ‌توانند جهت خرید عمده کافی میت از طریق این سایت اقدام نمایند و بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان، محصول را برایتان ارسال خواهیم کرد. ضمن اینکه محصولات ما از حیث کیفیت و اصالت ضمانت شده هستند و صرفا عمده ای به فروش می رسند.

قیمت کافی میت در بازار عمده ای در کیسه 25 Kg

قیمت کافی میت در بازار

کافی شاپ ها از مراکزی هستند که قیمت کافی میت عمده ای که در کیسه های 25 Kg هستند، در بازار برایشان مهم و حائز اهمیت است چرا که قهوه های فوری همیشه از بیشترین سفارشات آنها بوده و این مراکز در جهت افزایش کیفیت و طعم بهتر تولیدات شان به سراغ موادی مانند کافی میت می روند.

برای این چنین مراکزی، خرید کافی میت فله بسیار به صرفه تر از خرید نمونه های تک فروشی اش می باشد. ما کافی میت های درجه یکی را آماده پخش به سراسر کشور کرده ایم و بهترین قیمت عمده را برای آنها در نظر گرفته ایم. از جدیدترین قیمت کافی میت ها نیز تنها با یک تماس مطلع خواهید شد.

پودر شیر قهوه را از کجا بخریم؟

پودر شیر قهوه را از کجا بخریم؟

پاسخ این سوال که پودر شیر قهوه را از کجا بخریم؟ برای تولید کنندگان حرفه ای کاملا واضح و روشن است. بهترین گزینه برای تهیه فله ای پودر شیر قهوه که موجب ایجاد سفیدی در قهوه می شود مراجعه به بازرگانی ها است. در واقع، پودر شیر قهوه یا کافی میت یک پودر غیر لبنی است به این معنا که لبنیات موجود درون اش را از آن خارج کرده اند و کاملا آماده میکس با قهوه می شود.

خرید اینترنتی کافی میت فله + فومر

خرید اینترنتی کافی میت فله

در مجموعه پخش ما، خرید اینترنتی کافی میت فله + فومر که یک سفید کننده و آماده کننده قهوه می باشد در شرایط استانداردی صورت می گیرد. ضمن اینکه ما انواع پودر کاکائو، لسیتین، سس شکلات، روغن های گیاهی و … را که در کافی شاپ ها و سایر مراکز تولیدی پرکاربرد هستند فله ای و در حجم بالا به فروش می رسانیم. جهت انجام خرید آنلاین هر یک از محصولات نام برده شده فقط کافی است فرم زیر را که مربوط به ثبت سفارشات می باشد با دقت پر کرده و ارسال نمایید.

مشخصات کافی میت کیسه ای موکاته

  

کافی میت موکاته و فومر موکاته بدون شک معروف ترین و محبوب ترین برند خارجی در ایران محسوب می شوند کافی میت کیسه ای موکاته محصول کشور لهستان می باشد و در کیسه های 25 کیلویی بسته بندی و وارد می شود . همچنین فومر موکاته کیسه ای هم در بسته بندی های 10 کیلویی در انبار موجود و قابل سفارش گذاری از طریق تماس با واحد فروش است.

کافی میت کیسه ای مخصوص تولید کنندگانی که محصولاتی مانند کاپوچینو، قهوه و … استفاده می کنند و نیز لوازم قنادی ها می باشد.

کافی میت چیست و شامل چه ترکیباتی است؟

در پاسخ به سوال کافی میت چیست باید بدانیم که این محصول یک نوع پودر شیری به حساب می آید که به عنوان طعم دهنده شیر لبیناتی به پودر قهوه مورد استفاده می باشد. کافی میت ها محصول شرکت های معتبری هستند مانند کافی میت موکاته یا کافی میت نستله. کافی میت دارای ترکیبات تشکیل دهنده ای شامل مواد پایین می باشد:

مواد تشکیل دهنده کافی میت

مواد تشکیل دهنده کافی میت

  • شیره نشاسته
  • شکر
  • روغن هیدروژنه هسته خرما
  • رنگ خوراکی
  • شربت ذرت
  • دانه سویای هیدروژنه
  • روغن پنبه دانه
  • فسفات پتاسیم
  • آب
  • کازئینات سدیم
  • تنظیم کننده اسیدیته
  • کاراگینان

 

بیشترین مواد تشکیل دهنده کافی میت شامل شیر ، شکر و شیره نشاسته می باشد.

مواد تشکیل دهنده کافی میت

 

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای