Rate this post

پخش تافی ROSHEN، خرید تافی روشن، قیمت تافی روشن ، قیمت خرید شکلات روشن ، فروش شکلات تافی ROSHEN ، شکلات ROSHEN 

خرید شکلات روشن ROSHEN که از برندهای معروف شکلات های خارجی در ایران به شمار می رود، همواره آمار بالایی در ایران داشته است. شکلات روشن تولید کشور اوکراین است و علاوه بر محبوبیت این شکلات در ایران، در اکثر نقاط دنیا فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. طعم دلچسب، تنوع طرح و مزه و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در ساخت شکلات روشن باعث محبوبیت و معروفیت این شکلات شده است. لذا خرید شکلات روشن به یکی از انتخاب های اصلی مردم در خرید شکلات خارجی شده است. از این رو خرید شکلات روشن به صورت فله و عمده برای خریداران و فروشندگان عمده، سود و مزایای خوبی به همراه دارد. همچنین به دلیل محبوبیت این شکلات، تقاضای خرید شکلات روشن بالاست و در اکثر فروشگاه ها و بازارهای شکلاتی خواهان زیادی دارد.

خرید تافی روشن

پخش مستقیم  انواع تافی روشن

شرکت بازرگانی سورن، نماینده صادراتی و وارداتی گروه شکلات ایران، با شناخت کافی از بازار شکلات خارجی و بهره مندی از کارشناسان و متخصصان با تجربه در تولید و تامین انواع شکلات، با تامین شکلات های خارجی اصل، آمادگی جهت تامین شکلات های خارجی در انواع عمده را دارد. مشتریان گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر و کسب قیمت خرید شکلات روشن با واحد فروش در تماس باشند. انواع شکلات های روشن قابل سفارش گذاری عمده و فروش شامل موارد زیر هستند:

شکلات روشن

  • تافی شیری
  • تافی کره ای
  • تافی میوه ای
  • شکلات کندینات
  • شکلات ترون میوه
  • شکلات ترون کاکائو
  • ویفر جانی کراکر
  • پاستیل زنبوری
  • پاستیل کفشدوزک
  • پاستیل میوه ای
  • آبنبات بیم بم
  • آبنبات ترش
  • آبنبات گازدار
  • شکلات دلوکس ویفری
  • شکلات دلوکس مغزدار

 

شکلات های مطرح شده بالا از مجموعه شکلات روشن، دارای بسته بندی های یک کیلویی هستند و برای خریداران عمده به صورت بسته های یک کیلویی و در کارتن ارسال می شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید شکلات روشن و سایر شکلات های خارجی با ما در تماس باشید.

البته در بیشتر کشورهای دنیا و علی الخصوص کشور ایران بعضی از محصولات ROSHEN تقاضاهای خیلی بالاتری داشته اند و ما طبق تجربه سبدی از تافی و آبنبات های روشن که مصرف خیلی بالاتری را دارند انتخاب و به طور عمده برای مشتریان سراسر کشور تامین می نماییم.

شکلات تافی روشن ROSHEN از شکلات های بسیار معروف در دنیا است. برای شناخت بیشتر کارخانه روشن ROSHEN  اکراین ، به این آمار اشاره می کنیم که در سال 2012 و 2013 این کارخانه جزو برترین کارخانه های معتبر دنیا در تولید شکلات در میان 100 تولید کننده برتر تافی و شکلات قرار داشته است.  برای درک بهتر این عنوان باید بدانیم که تولیدی و کارخانه های تولید شکلات در دنیا بسیار زیادند. به طور مثال ما در ایران نزدیک به 300 کارخانه تولید شکلات و تافی آبنبات داریم. محصولات کارخانه روشن ROSHEN به بیشتر کشورهای دنیا صادر می شوند. ولی مقاصد اصلی صادرات شکلات روشن در دنیا کشورهای اروپای شرقی نظیر لهستان و اتریش هستند.

خرید تافی روشن

انواع نافی و آبنبات های پرتقاضای روشن در بازار کدامند؟

  • تافی شیری با مغز شکلاتی روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

شکلات روشن اکراین

  • تافی کره ای روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

خرید تافی روشن

  • تافی مغزدار با مغز شیری روشن ROSHEN

 

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

خرید تافی روشن

  • تافی میوه ای مینکی بینکی روشن ROSHEN

فروش در بسته های kg 1 کیلوگرمی با طعم مناسب و با کیفیت بالا

پخش شکلات روشن

پخش تافی و آبنبات روشن ROSHEN در سراسر کشور

با توجه به محبوبیت بالا و مصرف بالای تافی روشن در سراسر کشور ، به راحتی می توان دریافت که محصولات روشن تقریبا برای اکثر و یا همه طرفداران شکلات شناخته شده هستند. علاوه بر این تقریبا در همه شهرستان های کشور می توان تافی روشن را یافت و آن را خریداری نمود. بنابراین با توجه به این بازار پرمصرف و جذاب تافی روشن ROSHEN ، خرید شکلات روشن با قیمت مقرون به صرفه برای فروشگاه های شکلات و شیرینی و عمده فروشان می تواند حاشیه سود مناسبی را همراه داشته باشد. ما در مجموعه شکلاتیران این امکان را فراهم ساخته ایم تا مشتریانمان در هر کجای کشور که حضور دارند بتوانند خرید های دست اول و بی واسطه ای داشته باشند. همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد و خریدهای حضوری ، این امکان فراهم است تا به صورت آنلاین از طریق سفارش در سایت و یا تماس با واحد فروش و مشاوره اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت شکلات تافی روشن و سایر انواع شکلات و همچنین ثبت سفارش نمایید.

قیمت شکلات روشن

قیمت شکلات روشن برای خرید عمده

با توجه به توضیحات و همانگونه که عنوان شد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع شکلات تافی خارجی در ایران شکلا روشن است. در بازار فروشنده های زیادی اقدام به فروش شکلات روشن  و پخش آن می نمایند. قیمت های مختلفی هم برای محصولات روشن در بازار وجود دارد. بازرگانی سورن با ارائه بهترین قیمت شکلات روشن و آبنبات تافی روشن توانسته است همکاری های خوبی در این زمینه برقرار نماید و مراکز پخش متعددی را جذب نماید. شما نیز برای کسب بهترین قیمت شکلات روشن در ایران می توانید از طریق تماس با واحد فروش شکلات روشن با ما در تماس باشید.

خرید شکلات روشن

خرید شکلات خارجی روشن

برای خرید شکلات خارجی روشن راه های متنوعی وجود دارد. برای خرید جزیی و مصرف کم می توان از بازارهای محلی و فروشگاهها اقدام نمود. ولی آن دسته از خریداران که خریدهای عمده دارند، می توانند برای خرید شکلات خارجی روشن اصلی با واحد فروش در تماس باشند تا بهترین قیمت شکلات و تافی روشن را دریافت نمایند.

انواع تافی آبنبات روشن اکراین

  • مینکی بینکی
  • بیم بوم
  • میلکی اسپلش
  • کندی نات

تافی روشن مینکی بینکی Minky Minky

تافی روشن مینکی بینکی از جمله تقاضاهای اصلی در محصولات روشن است که پیشنهاد می کنیم در سبد محصولات خود حتما از آن استفاده نمایید. تافی روشن مینکی بینکی Minky Binky به خاطر شناخته شده بودن و طعم و طراحی جذاب، می تواند در فروش شما تاثیر بالایی داشته باشد.

خرید تافی روشن

شکلات تافی روشن میلکی اسپلش milky splash

از جمله دیگر معروف های روشن در ایران میلکی اسپلش Milky Splash است. تافی میلکی اسپلش روشن اصل هم اکنون با بهترین قیمت و شرایط در دسترس شماست. برای سفارش می توانید از طریق تماس با ما اقدام نمایید.

تافی روشن

آبنبات بوم بوم روشن Bom Bom

آبنبات بیم بوم Bim Bom روشن در بسته های یک کیلویی بسته بندی و عرضه می شود. آبنبات بیم بوم روشن به نسبت انواع تافی روشن قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد که می تواند گزینه خوبی در سبد خرید شما باشد.

آبنبات روشن

شکلات roshen ساخت کدام کشور است

شکلات روشن در واقع یکی از محدود شکلات های اروپایی در بازار ایران به شمار می رود. شکلات roshen ساخت کشور اکراین است که در بازار ایران در طول سالیان گذشته وارد شده است.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای