Rate this post

پودر نارگیل عمده

پودر نارگیل یکی از محصولات غذایی پرکاربرد و پرفروش بازار ایران است. این پودر از میوه درخت نارگیل به دست می‌آید. این درخت بسیار مرتفع بوده و ارتفاع آن تا 30 متر نیز می‌رسد. درخت نارگیل پس از 6 تا 10 سال میوه می‌دهد. در هر درخت حدود 50 عدد نارگیل برداشت می‌شود که از آن پودر نارگیل نیز تهیه می‌شود. از پودر نارگیل در صنایع مختلفی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات شیمیایی و دارویی و محصولات غذایی استفاده می‌شود. بیشتر پودر نارگیل مصرفی کشور بیشتر از طریق واردات تأمین می‌گردد. مراکز مختلفی انواع پودر نارگیل عمده را به فروش می‌رسانند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تشخیص پودر نارگیل چرب

پودر نارگیل چرب

میوه درخت نارگیل شامل مقدار زیادی چربی می‌باشد درواقع این میوه برخلاف سایر میوه‌ها چربی بیشتری نسبت به کربوهیدرات دارد. نوع چربی این میوه مضر نیست و حتی به کاهش وزن کمک می‌کند. پودر نارگیل حاوی مقادیر زیادی املاح و مواد مغذی همچون فسفر، مس، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم و… می‌باشد. پودرهای نارگیل دارای دو نوع چرب و خشک هستند. از پودر نارگیل خشک بیشتر برای محصولات غذایی استفاده می‌شود زیرا میزان رطوبت آن کم است و درنتیجه ماندگاری بیشتری دارد. از پودرهای پرچرب نیز گاهی برای محصولات غذایی استفاده می‌شود اما بیشترین کاربرد این نوع پودر در صنایع آرایشی و بهداشتی می‌باشد. پودر نارگیل چرب از ارزش غذایی بیشتری برخوردار است و میزان قیمت آن نیز بیشتر است. بهترین روش تشخیص پودر نارگیل چرب سایز دانه‌ها و میزان رطوبت آن است. پودرهای نارگیل پرچرب دارای دانه‌های درشت‌تری نسبت به پودرهای کم‌چرب هستند و میزان رطوبت آن‌ها نیز بیشتر می‌باشد. شما می‌توانید انواع پودر نارگیل عمده را از واردکننده‌های این محصول برای تولیدی خود خریداری نمایید.

واردکنندگان پودر نارگیل عمده

پودر نارگیل عمده

واردکنندگان پودر نارگیل عمده این محصول را از کشورهای مختلفی مانند سریلانکا و اندونزی وارد می‌کنند. میزان کیفیت این پودرها با توجه به برند آن‌ها متفاوت است و درنتیجه قیمت‌های آن نیز یکسان نیست. اگر شما این محصول را به‌صورت مستقیم از واردکنندگان پودر نارگیل عمده خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و می‌توانید با کمترین هزینه پودر نارگیل مرغوب را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی پودر نارگیل چرب

خرید اینترنتی پودر نارگیل چرب

یکی از واردکنندگان و توزیع‌کننده‌های پودر نارگیل، بازرگانی سورن می‌باشد. تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. سورن پودرهای نارگیل را به‌صورت عمده و باقیمت مناسب به فروش می‌رساند. بازرگانی سورن امکان خرید اینترنتی پودر نارگیل چرب و خشک را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این مجموعه در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای