Rate this post

شکلات تافی مگا استار یکی از بهترین و شاید بهترین نوع شکلات تافی موجود در ایران است و با طعم عالی و بسته بندی ها و طراحی های شکیل خود توانسته است با لطف خداوند و همت کارکنان به سرعت مسیر پیشرفت و ورود به بازارها را طی کند. شکلات تافی مگا استار  زیر نظر کارخانه مطرح شکلات سازی روشن اکراین تولید می شود.

شکلات تافی مگا استار

انواع شکلات تافی مگا استار

شکلات تافی مگا استار در دو نوع به فروش می رسد. تافی مگا استار در بسته بندی های یک کیلوگرمی بسته بندی و در کارتن های 5 کیلوگرمی بسته و ارسال می شوند. انواع شکلات تافی مگا استار شامل مدلهای زیر است:

  • شکلات تافی مگا استار شیری

شکلات تافی مگا استار

  • شکلات تافی مگا استار قهوه

شکلات تافی مگا استار

مغز نرم و تازه و لذیذ و احساس واقعی شیر و قهوه و همچنین نرمی و لطافت تافی مگا استار یکی از ویژگی های اصلی مگا استار است که این محصول را از خیلی از تافی ها در ایران جدا کرده است.

قیمت شکلات تافی مگا استار

با اینکه شکلات تافی مگا استار زیر نظر شرکت معتبر روشن اکراین و با بررسی کامل و استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت تهیه می شود ، قیمت شکلات تافی مگا استار ، قیمتی بسیار مناسب تر از بسیاری از شکلات تافی های چینی و غیره که قطعا کیفیت پایین تری دارند، دارد. یکی از خصوصیات اصلی شکلات تافی مگا استار که موجب ورود سریع به بازارهای کشور شده است علاوه بر کیفیت فوق العاده  ، قیمت فروش شکلات تافی مگا استار است که بسیار مناسب و منطقی در نظر گرفته شده است.

شکلات تافی مگا استار

پخش عمده شکلات تافی مگا استار

برای فروشگاه های شکلات و شیرینی و همچنین پخش کنندگان فعال در حوزه پخش شکلات تافی ، قطعا شکلات تافی مگا استار در دسته شکلات تافی های با کیفیت و لاکچری گزینه مناسبی می تواند باشد. برای فروش و پخش عمده شکلات تافی مگا استار می توانید از طریق تماس با واحد فروش اطلاعات تکمیلی را کسب و سفارشات خود را ثبت نمایید. همانطور که عنوان شد شکلات تافی مگا استار در بسته های یک کیلویی و کارتن های 5 کیلویی بسته بندی و ارسال می شود. برای خرید عمده تافی مگا استار در سراسر ایران این امکان فراهم است که بعد از ثبت سفارشات ، تحویل بار مربوطه را در شهرستان محل فعالیت دریافت نمایید. برای خرید شکلات تافی مگا استار با ما در تماس باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای