قیمت شکلات تخته ای سفید فله سفید | رنگی | کاکائو در کارخانه+طرز تهیه

ارائه بهترین قیمت شکلات تخته ای سفید فله به صورت عمده شمشی و کارتنی مخصوص قنادی ها ، بستنی سازی ها ، و صنایع شیرینی و شکلات که نیاز به استفاده از شکلات تخته ای سفید در محصولات خود دارند توسط تولیدی کارخانه عرضه می شود.

شکلات تخته ای سفید یا وانیلی کاربردهای فراوانی هم دارد که در اداکه در خصوص آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت شکلات تخته ای سفید

قیمت شکلات تخته ای کیلویی برای تولید محصولات؟

شکلات تخته ای کیلویی  اصطلاحا شکلات تخته ای شمشی هم نامیده می شود. چرا که ظاهر آن شبیه شمش و به صور مستطیل برجسته است. این محصول در وزن های مختلفی از 220 گرم به بالا تولید می شود که البته انواع یک کیلویی و سه کیلویی آن محبوب تر است. قیمت شکلات تخته ای سفید کیلویی برای خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که مصرف بالای شکلات تخته ای در تولید و به صورت مرتب اتفاق می افتد و بنابراین خرید  شکلات تخته ای ارزان قیمت  ، می تواند کاهش چشمگیری در میزان هزینه ها داشته باشد. با توجه به اینکه قیمت شکلات تخته ای کیلویی  به صورت عمده با میزان خرید و مصرف آن ارتباط دارد ، برای کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات تخته ای سفید

خرید شکلات تخته ای رنگی و کاربرد آن

استفاده و کاربرد شکلات تخته ای رنگی بسیار گسترده است. با ذوب کردن شکلات تخته ای که به آن شکلات موزاییکی هم گفته می شود ، می توان مصارف بسیار متنوعی را دشات. مثلا برای تزیین انواع کیک و بستنی و شکلات و دسر و … از شکلات تخته ای رنگی استفاده می کنند. بنابراین خرید شکلات تخته ای رنگی  جزو پر تقاضاترین موارد در شکلات های تخته ای است. شکلات های تخته ای در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند که نمونه های آن شامل موارد زیر است:

  • شکلات تخته ای رنگی بلوبری
  • شکلات تخته ای رنگی توت فرنگی
  • شکلات تخته ای رنگی پرتقال
  • شکلات تخته ای سفید
  • شکلات تخته ای تلخ یا دارک
  • ….

قیمت شکلات تخته ای سفید

طرز ساخت شکلات تخته ای سفید در منزل

بسیاری از مصرف کنندگان ، از ما در خصوص طرز ساخت شکلات تخته ای سفید در خانه سوال می پرسند و راهنمایی می گیرند. در این خصوص باید بگوییم که بهترین روش تهیه شکلات تخته ای ، ذوب کردن آن به روش بن ماری است. برای آشنایی بیشتر شما به صورت تصویری می توانید طرز تهیه شکلات تخته ای سفید را در ویدیوی آموزش زیر ببینید.

[aparat id=’HPfr1′]

مواد مصرف شده در شکلات تخته ای وانیلی فله ای کیبوردی چیست؟

شکلات تخته ای وانیلی نام دیگر شکلات تخته ای سفید می باشد. همانطور که مطرح شد، شکلات تخته ای وانیلی یا سفید، به صورت فله کیبوردی در وزن های سه کیلوگرمی و کارتنی تولید می شود. شکلات تخته ای وانیلی که به این صورت فله سه کیلویی تولید می شود بیشتر کاربردش در صنایع تولیدی غذایی و کنجدی و شیرینی شکلات وانند شکلات سفید و کیک پوششی می باشد. نوع دیگر شکلات تخته ای سفید نوع خانواده آن است که در وزن های 220 الی 250 گرمی تولید و عرضه می شود. مواد مصرف شده در شکلات تخته ای وانیلی شامل پودر شیرخشک ، پودر وانیل، روغن سی بی اس و روغن صافی می باشد.

مواد مصرف شده در شکلات تخته ای

کارخانه فروش شکلات تخته ای عمده

فروش شکلات تخته ای که به صورت فله از کارخانه خریداری شود، به صورت مشخص از قیمت کمتری برخوردار است. چرا که عرضه از تولیدی به صورت مستقیم صورت می گرد. کارخانه تولیدی و فروش شکلات تخته ای عمده با تولید انواع کاکائو تخته ای فله رنگی و سفید و میوه ای خدمات خود را به کارخانه ها و فروشگاههای لوازم قنادی ارائه می نماید. با خرید مستقیم عمده ای از کارخانه شکلات تخته ای می توانید قیمت ها و هزینه های خود را تا جای ممکن کاهش دهید.

کارخانه فروش شکلات تخته ای عمده

لیست قیمت انواع شکلات تخته ای کارخانه

برای دریافت لیست قیمت انواع شکلات تخته ای کارخانه ، ساده ترین راه انی است که از طریق شماره تماس های ارائه شده به واحد فروش متصل شوید. لیست قیمت انواع شکلات تخته ای با توجه به نوسانات مواد اولیه قنادی مانند شکر، لسیتین، وانیل، پودر کاکائو و غیره صورت موقت ارائه میشود و لازم است که برای خرید عمده شکلات های تخته ای خود برنامه ریزی نمایید تا از نوسانات قیمتی در امان باشید. قیمت شکلات تخته ای کارخانه که در لیست قیمتی کلی ارائه می شود دارای قیمت پایه می باشد که با توجه به جم مصرف و خرید مشتریان شامل تخفیف هایی نیز می شود. برای خرید عمده شکلات تخته ای و دریافت لیست قیمت انواع کاکائو تخته ای فله با واحد فروش کارخانه در تماس باشید.

قیمت انواع شکلات تخته ای کارخانه

قیمت شکلات تخته ای سفید ، خرید شکلات تخته ای ، شکلات تخته ای رنگی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست