Rate this post

قیمت شکلات ترش یامان ویژه نوروز 98 خرید مستقیم از درب کارخانه توسط شرکت شکلات ایران امکان پذیر می باشد. شما میتوانید در خواست های خود را از طریق تماس تلفنی و یا ثبت فرم درخواست محصولات برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن درخواست های شما را پیگیری و ثبت سفارش می نمایند.

شکلات ترش یامان

قیمت شکلات ترش یامان ویژه نوروز ۹۸

با توجه به تغییرات نرخ ارز در کشور و عدم ثبات قیمت دلار برای خرید تافی لطفا تماس بگیرید تا از قیمت های دقیق کارخانه باخبر باشید. شرکت شکلات ایران با همکاری شرکت سورن از سال ۱۳۹۸ تا کنون در زمینه صادرات شکلات، تافی و آبنبات توانسته اند جزو صادر کنندگان نمونه ایران باشند همچنین نیز با تلاش های شبانه روزی همکاران ما در  بخش صادرات موفق به کسب لوحه تقدیر و تندیس بهترین صادر کننده نمونه استان تهران باشیم. ما این پیروزی را مدیون شما سروران عزیز می باشیم که همیشه همراه ما بوده و هستید.

فروش عمده شکلات تافی ترش یامان

از شکلات ها اغلب برای هدیه یا وسیله ای برای پذیرایی استفاده می کنند به همین خاطر این محصول را در شکل های شیک و مجلسی تولید می نمایند، آیتن تولید کننده ممتاز ارقام متنوع شکلات به شمار می رود که با وجود تولید شکلات های درجه یک این محصول را با قیمت های ارزانی عرضه می نماید. در این سایت فروش تمامی شکلات های برند های برتر داخلی و خارجی به صورت عمده و با قیمت های استثنایی به فروش می رسد.

فروش شکلات تافی

یامان انتخابی عالی برای صادرات

تافی یامان ترکیبی از شکلات تافی به همراه لواشک می باشد که سبب شده تا یک طعم بی نظیر و دلپذیر را ایجاد نماید.انتخاب این شکلات تافی های ترش یامان، یک محصول مناسب برای صادرات به دیگر کشورها را نیز فراهم ساخته است که در این زمینه در کنار تافی ترش یامان، انواع پاستیل و آبنبات و … را نیز می توان در اختیار مشتریان قرار داد.

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای