قیمت عمده بهترین قهوه گلد کیلویی | Tobak

قیمت قهوه گلد کیلویی

قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب و پراستفاده در بین کشورهای مختلف است. این محصول از دانه‌های میوه درخت کافا به دست می‌آید. درخت کافا یا قهوه پس از حدود چهار سال ثمر می‌دهد. در هر میوه یک یا دو عدد دانه وجود دارد که از آن پودر قهوه تهیه می‌شود. قهوه توسط کشورهای مختلفی تولید و صادر می‌گردد و دارای انواع و برندهای مختلفی است. یکی از انواع پرفروش قهوه، قهوه‌های گلد یا فوری هستند. قیمت قهوه گلد کیلویی بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ اما اگر ین محصول را از واردکنندگان اصلی خریداری نمایید؛ هزینه کمتری صرف خواهید کرد.

معرفی برندهای معتبر قهوه گلد

برندهای معتبر قهوه گلد

امروزه تولید قهوه گلد گسترش زیادی یافته است و کمپانی‌های مختلفی این محصول را در بسته‌بندی‌های متفاوت عرضه می‌کنند. در اینجا قصد داریم به معرفی برندهای معتبر قهوه گلد بپردازیم. برخی از این برندها عبارت‌اند از:

  • قهوه گلد اکوادور: این قهوه محصول کشور اکوادور واقع در آمریکای جنوبی است. قهوه گلد اکوادور توسط کمپانی نستله تولید می‌شود و به بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می‌گردد. این قهوه جزء یکی از مرغوب‌ترین قهوه‌های گلد می‌باشد.
  • قهوه گلد توبک Tobak : قهوه گلد توبک محصول کشور هندوستان است. این قهوه خیلی سریع در آب جوش حل می‌شود و دارای عطروطعم بی‌نظیری است.

قیمت قهوه گلد کیلویی اکوادور و توبک هند ضمن کیفیت بالا بسیار مناسب است. می‌توان این برندها را به‌صورت عمده و فله‌ای از واردکنندگان اصلی خریداری کرد.

تفاوت قهوه گلد و معمولی

تفاوت قهوه گلد و معمولی

تفاوت قهوه گلد و معمولی در روش تولید، میزان کافئین و زمان آماده شدن می‌باشد. قهوه گلد با استفاده از روش انجماد خشک می‌شود. به همین دلیل این قهوه سریع‌تر در آب حل‌شده و زمان آماده شدن آن کمتر از قهوه معمولی است. میزان کافئین قهوه گلد کمتر از قهوه معمولی است. در مقابل قهوه‌های معمولی با روش حرارت خشک می‌شوند. این قهوه‌ها دارای کافئین بیشتری هستند و معمولاً دیرتر آماده می‌شوند. قیمت قهوه گلد کیلویی نیز با قهوه معمولی متفاوت است و فاکتورهای زیادی قیمت این محصول را تعیین می‌کند.

قیمت قهوه گلد کیلویی

قیمت قهوه گلد کیلویی

ازآنجایی‌که قهوه‌های گلد موجود در بازار ایران بیشتر وارداتی هستند، قیمت قهوه گلد کیلویی رابطه مستقیمی با نرخ ارز دارد. نوع برند، نوع کشور تولیدکننده و نوع بسته‌بندی نیز از دیگر عوامل مؤثر در میزان قیمت قهوه‌های گلد محسوب می‌شوند.

مرکز پخش و عرضه قهوه گلد

 

بازرگانی سورن یکی از اصلی‌ترین مرکز پخش و عرضه قهوه گلد می‌باشد. سورن انواع برندهای معتبر قهوه گلد را با مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. جهت خرید با واحد فروش در تماس باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست