Rate this post

در شکلات‌سازی و تولید کیک و کلوچه معمولاً از روغن‌های طبیعی کاکائو استفاده می‌شود. این روغن باعث نگهداری بهتر این محصولات می‌شود و سطحی براق را به وجود می‌آورد. متأسفانه میزان روغن کاکائو محدود است به همین دلیل بیشتر کارخانه‌ها و تولیدی‌ها به‌جای روغن کاکائو از روغن جانشین کره کاکائو و یا cbs استفاده می‌کنند. دسترسی به روغن‌های جایگزین راحت‌تر است و از قیمت کمتری نیز برخوردارند. روغن‌های جانشین به دو شکل جامد و مایع توسط مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو به فروش می‌رسند.

طرز تهیه روغن کاکائو

فروش روغن جانشین کره کاکائو

طرز تهیه روغن کاکائو چندان پیچیده نیست؛ اما مقدار این ماده محدود است و از قیمت زیادی برخوردار می‌باشد. روغن‌های کاکائو از هسته و دانه کاکائو به دست می‌آیند. در هر دانه کاکائو مقدار کمی از این روغن وجود دارد که پس از استخراج مورداستفاده شکلات‌سازی‌ها و تولیدی‌های کیک و کلوچه قرار می‌گیرد.

در مقابل روغن جانشین کره کاکائو از هسته و دانه میوه پالم به دست می‌آید. دسترسی به این روغن ساده‌تر است و از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد. این روغن دارای مقدار زیادی چربی‌های اشباع‌شده است و از کافئین کمی برخوردار است. این روغن دارای دو نوع می‌باشد که می‌توان با توجه به موارد مصرف خود یکی از آن‌ها را از مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو تهیه نمایید.

ویژگی‌های روغن جانشین کره کاکائو

روغن جانشین کره کاکائو

روغن جانشین کره کاکائو دارای خواص و ویژگی‌هایی مانند کره کاکائو طبیعی است. به‌طورکلی ویژگی‌های روغن جانشین کره کاکائو این است که مانند روغن طبیعی کاکائو در دهان ماسیده نمی‌شود و از نقطه ذوب مشترکی برخوردارند. از دیگر ویژگی‌های این محصول قالب پذیری سریع و آسان، شکنندگی مناسب، براق بودن و… می‌باشد. این روغن دارای دو نوع قالبی و پوششی است. از نوع قالبی برای ترکیب با مواد اصلی شکلات و دسرها استفاده می‌شود اما نوع روکشی را برای پوشش دادن سطح شیرینی‌ها و شکلات‌ها استفاده می‌کنند. می‌توانید هر دو نوع این روغن را از مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو خریداری نمایید.

مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو

مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو

نمایندگی‌ها و مراکز مختلفی درزمینهٔ فروش روغن جانشین کره کاکائو فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید این روغن را به‌صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید. یکی از مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو، مجموعه بازرگانی سورن می‌باشد. سورن واردکننده و تأمین‌کننده انواع مواد اولیه شکلات و شیرینی سازی می‌باشد. تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه سلامت می‌باشند و از کیفیت بالایی برخوردارند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. برای ثبت سفارش‌های عمده خود با واحد فروش سورن در تماس باشید.

عرضه روغن جایگزین کره کاکائو Moi cbs

عرضه روغن جایگزین کره کاکائو Moi cbs

عرضه روغن جایگزین کره کاکائو Moi cbs در وزن 20 کیلویی انجام می شود. این برند، روغن سی بی اس را در هر دو مدل قالبی و پوششی تولید می کند. این روغن، یکی از محصولات صادراتی مالزی می باشد که عرضه آن با استقبال تولید کنندگان مواجه شده است. از نظر قیمت نیز بسیار ارزان تر از کره کاکائو است و تقربا 30 درصد ارزان تر می باشد. به این ترتیب، خرید روغن cbs یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه به حساب می آید.

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو CBS

در واقع، مناسب بودن قیمت روغن جایگزین کره کاکائو ملقب به CBS منجر به گرایش تولید کنندگان به این محصول شده است. بنابراین به کار بردن این روغن ارزان قیمت چندین مزیت دارد. برای نمونه، اگر از مواد اولیه باکیفیت و خوش قیمتی همچون سی بی اس استفاده شود می توان قیمت نهایی محصول را مناسب تر در نظر گرفت و در نتیجه، آن را به یک فروش عالی رساند. ضمن اینکه، فروش عمده روغن جانشین کره کاکائو با تخفیفات منحصر به فردی همراه بوده که این قیمت ها به نفع کارخانجات و کارگاه های مختلف تولیدی است.

این روغن معادل، قابل استفاده در کوکی ها، انوع کیک، آجیل، شکلات و وافل است و توقع تولید کننده را به خوبی برآورده نموده است. بنابراین این محصول را می توان یکی از نیازهای پایه ای صنایع غذایی دانست که جهت رفع این نیاز بایستی واردات عمده آن مدام در حال انجام باشد که این کار را مراکزی همچون بازرگانی سورن انجام می دهند و با یک راهبرد هدفمند به سراسر ایران ارسال می کنند.

فروش روغن سی بی اس ارزان در تهران

فروش روغن سی بی اس ارزان در تهران

فروش روغن سی بی اس ارزان در تهران با تضمین کیفی انجام می شود. همانطور که اشاره شد این روغن در بخش های مختلف غذایی مصارف زیادی داشته و از آن جهت هماهنگی بیشتر مواد ترکیبی و یکنواخت شدن بیشتر مواد استفاده می شود. به این ترتیب، با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی می توانید انعطاف محصول غذایی خود را بهبود بخشیده و کیفیت آن را ارتقا دهید.

ارسال مستقیم سی بی اس به سایر شهرستان ها نیز با بهترین باربری و بسته بندی درحال انجام است. به این ترتیب، عزیزانی که در مناطق مختلف مشغول به کار هستند می توانند از طریق این سایت و راه های ارتباطی مندرج با واحد فروش در ارتباط باشند و در زمان کوتاهی، مواد موردنیاز خود را خریداری نمایند.

ضمن اینکه، علاوه بر روغن CBS مواد اولیه دیگری همچون پودر کاکائو، سوربیتول، پودر ثعلب، گوارگام، پودر نارگیل چرب و خشک و ده ها ماده دیگر در حال توزیع گسترده هستند و به دلیل واردات نامحدود و تناژ بالا، امکان همکاری با تولیدی های سراسر کشور مهیا است.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای