Rate this post

پودر نارگیل یکی از مواد مغذی و پرخاصیت است که از آن در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استفاده می‌شود. پودر نارگیل بیشتر توسط کشور سریلانکا تولید و صادر می‌شود. البته کشورهای دیگر نیز درزمینهٔ تولید و صادرات پودر نارگیل فعالیت می‌کنند اما بیشتر پودر نارگیل مصرفی کشور، وارداتی سریلانکا است. پودرهای نارگیل دارای انواع و برندهای مختلفی هستند. کیفیت و میزان قیمت این پودرها باهم متفاوت می‌باشد. این پودر توسط مراکز مختلف در بسته‌بندی‌های متنوع و به‌صورت فله‌ای یا کیلویی به فروش می‌رسد. قیمت پودر نارگیل فله ارزان‌تر از سایر بسته‌بندی‌ها می‌باشد.

خواص و موارد استفاده پودر نارگیل

قیمت پودر نارگیل فله

خواص و موارد استفاده پودر نارگیل بسیار زیاد است. پودر نارگیل بیشتر به‌عنوان یک چاشنی و ماده تزئینی مورداستفاده قرار می‌گیرد اما این پودر باعث عملکرد بهتر قلب، کاهش کلسترول خون، بهبود مشکلات گوارشی، جلوگیری از پوسیدگی دندان، بهبود بیماری‌های عصبی، جلوگیری از آلزایمر و… می‌شود.

موارد استفاده پودر نارگیل با توجه به نوع آن متفاوت است. از پودرهای پرچرب برای صنایع شیمیایی و بهداشتی استفاده می‌شود. به عبارتی پس از روغن‌گیری پودرهای پرچرب آن را در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند، چراکه روغن نارگیل برای حفظ و سلامت پوست و مو بسیار مناسب می‌باشد.

پودرهای کم‌چرب دارای طول عمر و ماندگاری بیشتری هستند به همین دلیل از این پودر بیشتر در صنایع غذایی و تولید شکلات، شیرینی و دسر استفاده می‌شود. قیمت پودر نارگیل فله پرچرب بیشتر از پودرهای کم‌چرب می‌باشد؛ البته باید توجه داشت که ارزش غذایی پودرهای پرچرب نیز بیشتر است.

میزان قیمت پودر نارگیل فله

قیمت پودر نارگیل فله

قیمت تمام محصولات به‌صورت فله‌ای کمتر از قیمت کیلویی آن می‌باشد، پودر نارگیل نیز از این قاعده مستثنا نیست. میزان قیمت پودر نارگیل فله بسیار کمتر از قیمت کیلویی و بسته‌بندی‌های فروشگاهی می‌باشد. البته باید توجه داشت که قیمت فله‌ای این محصول نیز با توجه به نوع پودر نارگیل و مارک و برند آن متفاوت است. اگر شما پودرهای نارگیل را به‌صورت مستقیم از مراکز واردکننده خریداری کنید واسطه‌های فروش حذف می‌شوند و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین پودرها را با نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید.

عمده‌فروش پودر نارگیل

قیمت پودر نارگیل فله

همان‌طور که گفته شد قیمت پودر نارگیل فله بسیار مناسب است، اما انتخاب مراکز فروش معتبر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از افراد سودجو در بازار وجود دارند که به این پودر مواد شیرین‌کننده غیرطبیعی اضافه می‌کنند و همین امر باعث کاهش کیفیت پودر نارگیل می‌شود. یکی از مراکز عمده‌فروش پودر نارگیل، بازرگانی سورن می‌باشد. سورن دارای باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین پودرهای نارگیل است و قیمت پودر نارگیل فله این بازرگانی نیز بسیار مناسب می‌باشد. برای خرید عمده پودر نارگیل تنها کافی است با واحد فروش سورن تماس برقرار نمایید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای