قیمت لسیتین خوراکی | کاربرد لسیتین | واردات لسیتین

قیمت لسیتین خوراکی

قیمت لسیتین خوراکی در بازرگانی سورن تا حد امکان پایین در نظر گرفته شده است که مهمترین علت این کاهش قیمت، عرضه عمده آن می باشد. لسیتین که یک روان کننده و چرب کننده است ابتدا در زرده تخم مرغ کشف شد به همین خاطر آن را لسیتین نامیدند که در زبان یونانی به مفهوم زرده تخم مرغ است. پس از دستیابی به کشفیات بیشتر محققان متوجه شدند که این ماده علاوه بر زرده تخم مرغ در چند ماده غذایی دیگر نظیر سویا، آفتابگردان و … وجود دارند.

در حقیقت، لسیتین در بخش های بیشماری به کار می رود. از صنعت دارویی و بهداشتی گرفته تا صنعت غذایی و حوزه هنر مانند نقاشی. لسیتین یک محصول پرکاربرد و معروف در صنایع است که از زمان کشف اش تا به امروز همواره یکی از مواد پرمصرف در بخش های مختلف بوده است. یکی از بخش هایی که لسیتین در آن زیاد خریداری و مصرف می شود بخش صنایع غذایی است.

دریافت لیست قیمت لسیتین خوراکی

قیمت لسیتین خوراکی

لیست قیمت لسیتین خوراکی بعد از تعیین وزن درخواستی افراد اعلام می گردد. فروش ویژه لسیتین خوراکی در مرکز ما تنها عمده ای بوده و تولید کنندگانی که در صنایع غذایی مشغول فعالیت هستند می توانند در وزن های مدنظر خود اقدام به ثبت سفارش آن، از این درگاه نمایند. دو اصل در لسیتین های ارائه شده توسط مجموعه ما رعایت می شود که عبارتند از کیفیت بالا و قیمت رقابتی. این دو اصل پیش زمینه ای برای معرفی بیشتر و فروش بالاتر این محصول شده است.

کاربردهای لسیتین خوراکی در صنایع مختلف چیست؟

کاربردهای لسیتین خوراکی

کاربردهای لسیتین خوراکی در هر بخش غذایی به یک شیوه می باشد. برای نمونه، مصرف آن در قنادی ها و کارگاه های تولیدی به منظور کاهش چسبندگی تولیدات صورت می گیرد. در مشاغل پخت نان برای کم شدن چربی ها و کنترل میزان تخم مرغ درون مواد از لسیتین استفاده می شود و به نوعی از خمیر نیز محافظت می کند و همینطور در کارخانه ها نیز لسیتین جهت تنظیم میزان شیرینی در شکلات ها به کار گرفته می شود.

لسیتین خوراکی شرکت سورن

لسیتین خوراکی شرکت سورن

لسیتین خوراکی شرکت سورن از نظر کیفیت و اصالت ضمانت شده است و تامین کنندگان و تولید کنندگان بخش های صنعتی با ثبت سفارش عمده ای خود می توانند با قیمت عالی این محصول را تهیه نمایند و در حوزه کاری خود به کار گیرند. Lecithin به عنوان یک چرب کننده و روان کننده در بسیاری از مراکز تولیدی جهان مورد مصرف قرار می گیرد و یک محصول کاملا شناخته شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست