قیمت پودر کاکائو اسپانیا ناترا | 25 Kg | فروش کاکائو Natra

قیمت پودر کاکائو اسپانیا ناترا

قیمت پودر کاکائو اسپانیا ناترا در مقایسه با پودرهای کاکائو سایر کشورهای اروپایی از قیمت بهتری برخوردار است در صورتی که کیفیت آن در حد پودرهای گران قیمت می باشد. این پودر کاکائو در رنگ های مختلفی تولید می شود و کدبندی خاص خودش را دارد. در ایران نیز شرکت سورن این پودر کاکائو درجه یک را وارد کشور می کند تا تولید کنندگان ما دغدغه کمبود پودر کاکائو را نداشته باشند.

بازرگانی سورن همیشه در تلاش است بهترین پودرهای کاکائو جهان را که قیمت مناسبی هم دارند برای مصرف مراکز مختلف، وارد کشور کند و به این منظور این پودر کاکائو اسپانیایی را نیز به فهرست محصولات وارداتی خود افزوده است. برای اطلاع از سایر جزئیات این محصول این بخش را تا پایان مطالعه نمایید.

قیمت پودر کاکائو اسپانیا ناترا

قیمت پودر کاکائو اسپانیا ناترا

کشور اسپانیا از کشورهایی است که درختان کاکائو زیادی دارد و در حیطه تولید پودر کاکائو از کشورهای سرشناس جهان به حساب می آید. این کشور با تولید پودر کاکائو مرغوبی به نام ناترا موفق شده است محصول خود را به کشورهای بسیاری از جمله کشور ما بفروشد. پودر کاکائو ساخت اسپانیا قیمت بسیار عالی دارد و بازرگانی سورن به دلیل مزایا فراوان این پودر اقدام به واردات آن کرده است. برای اطلاع از قیمت Cacao Powder Natra با توجه به وزن درخواستی تان با بخش فروش تماس بگیرید.

واردات پودر کاکائو خارجی

واردات پودر کاکائو خارجی

ایران دارای درختان کاکائو کمی است به همین خاطر محصولاتی نظیر پودر کاکائو را وارد می کند. در هنگام واردات نیز سعی می شود مرغوب ترین محصول انتخاب شود تا خریداران از خرید خود رضایت داشته باشند. بازرگانی سورن یکی از مراکز کشور می باشد که اقدام به واردات پودرهای کاکائو ترکیه، مالزی، اسپانیا و … می کند.

فروش عمده پودر کاکائو Natra

فروش عمده پودر کاکائو Natra

پخش عمده پودر کاکائو Natra با رعایت ضوابط استاندارد صورت می گیرد. این محصول در بسته بندی 25 کیلویی آماده فروش می شود و خریداران هر اندازه که نیاز داشته باشند می توانند این محصول را سفارش دهند. همچنین پالت های 750 کیلویی برای آن دسته از افرادی که مراکز بزرگ تری دارند و بیشتر از پودر کاکائو در محصولات خود استفاده می کنند مهیا شده است.

ضمن اینکه خرید عمده از جهتی به نفع کارخانه ها و مراکز تولیدی کوچک و بزرگ می باشد که بازار با نوسان قیمت مواجه شده است و خرید کلی این پودر کاکائو باعث می شود در هزینه ها صرفه جویی شود و خریدار هر بار مجبور نشود مبلغ بیشتری بابت خرید مجدد آن پرداخت نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست