Rate this post

شکلات تلخ به دلیل مزه فوق العاده ای که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از آنجا که اغلب به صورت کیلویی مورد خرید و فروش قرا می گیرد اطلاع از لیست قیمت شکلات تلخ مهم است.
یکی از محصولات دلچسب و مفید خانواده شکلات که با تاخیر نسبت به انواع دیگری چون شکلات شیری، آبنباتی و تافی راهی بازارهای مصرف شد شکلات تلخ نام دارد.

این فرآورده هم اکنون پس از حدود شصت سال از حضورش در ایران، یکی از پرمصرف ترین تنقلاتی است که نه تنها به عنوان میان وعده مصرف می شود بلکه برای تهیه انواع دسر، نوشیدنی و مایع کیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت شکلات تلخ

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟

یک کارسناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت :

  • شکلات تمپرنگ شده با ظاهری براق
  • شکستن صدا دار
  • جدا شدن راحت از قالب
  • عدم وجد رنگ دانه های زردقابل شناسایی است.

در تهیه انواع شکلات سیاه، هر چقدر میزان کاکائو موجود در این محصول، بیشتر باشد درصد تلخی آن بالاتر است به طوری که از درصدهای پایین تری مانند چهل و پنج شروع شده و تا نود و نه درصد نیز می رسد. به علاوه، برخی از شرکت های تولید کننده اقسام متنوع شکلات تلخ، طعم های میوه ای این شکلات مانند پرتقالی و توت فرنگی را نیز تولید و عرضه نموده اند.

لیست قیمت شکلات تلخ

لیست قیمت شکلات تلخ فله و کیلویی

در مصارف صنعتی، قنادی و خانگی، از این محصول به عنوان یک طعم دهنده اصلی در تهیه انواع دسر و نوشیدنی استفاده می شود که همین امر، سبب افزایش میزان مصرف آن می گردد. بنابراین، خرید و فروش آن در حجم هایی به صورت عمده و کیلویی انجام می شود.

در این میان، اهمیت آگاهی از آخرین لیست قیمت خرید و فروش انواع تنقلات من جمله لیست قیمت شکلات تلخ، سیاه، سفید و شیری به جهت انجام مبادله ای منصفانه و مناسب بارز است. لذا شایسته است از مراکز مطمئن و آشنا کسب اطلاعات نمود.

بازرگانی سورن آماده ارائه بهترین مشاوره جهت خرید به شما هموطنان عزیز می باشد.

لیست قیمت شکلات تلخ

بهترین شکلات تلخ دارای چه ویژگی هایی است؟

شکلات تلخ فله در بازار ایران در انواع و اقسام مدل ها و درصدها و همین طور تنوع قیمتی موجود می باشد. برای مثال قیمت شکلات تلخ فله 20% با شکلات تلخ فله 99 درصد بسیار متفاوت است. ماده کاکائو ، متریال اصلی در تشکیل شکلات تلخ است. از آنجاییکه کاکائو ماده گرانی است ، هرچه درصد کاکائو که به خودی خود تلخ می باشد در کاکائو بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند و همین طور خواص آن نیز بیشتر می شود. بنابراین برای پاسخ به این سوال که بهترین شکلات تلخ کدام است باید به نیاز مصرف کننده و بازار هم توجه نمود.

این که شکلات تلخ مورد نیاز برای خرید کافی شاپ است یا بهترین شکلات تلخ از نظر قیمتی مورد نظر است یا خیر .

با جمع بندی موارد فوق پیشنهاد ما به شما سبدی از بهترین شکلات های تلخ فله با تنوع مختلف در درصد تلخی و قیمت های متنوع است که با توجه به آن بتوانید برای خرید عمده شکلات تلخ انتخاب مناسبی داشته باشید. در این جا نیز لیستی از رایج ترین شکلات تلخ های بازار ار ارائه می کنیم.

لیست قیمت شکلات تلخ

معروف ترین شکلات های تلخ در بازار کدامند؟

شکلات تلخ باراکا جزو شکلات های بسیار شناخته شده و معروف و پرمصرف در بازار است. در خصوص فواید شکلات تلخ باراکا باید گفت این شکلات تلخ بارکا کیفیت معمولی دارد و قیمت نسبتا بالای آن به خاطر شناخته شدن آن می باشد.

  • شکلات تلخ شونیز

شکلات تلخ شونیز هم از معروف های بازار می باشد که بسیاری از مغازه های سنتی از قدیم آن را مصرف می کرده اند.

  • شکلات تلخ تاکر

یکی از شکلات تلخ فله های با کیفیت در بازار ایران شکلات تلخ تاکر است. با توجه به شناخت کمتر از این برند در بازار و کیفیت بسیار خوب آن ، قیمت شکلات تلخ فله تاکر  را بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته ایم. برای کسب لیست قیمت شکلات تلخ فله تاکر با ما در تماس باشید.

  • شکلات تلخ سایرو

شکلات تلخ سایرو شکلاتی مناسب و مقرون به صرفه برای کافی شاپ ها است. شکلات تلخ فله سایرو در درصد های متنوع از 55 درصد الی 75 درصد عرضه می شود. برای خرید شکلات تلخ فله سایرو . دریافت لیست قیمت شکلات تلخ با ما در تماس باشید.

لیست قیمت شکلات تلخ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای