Rate this post

شکلات مرسی ، شکلاتی مجلسی و کادویی از کشور آلمان می باشد که همیشه یکی از گزینه های اصلی شکلات های پذیرایی و مجلسی محسوب شده است. شکلات های مرسی در 3 نوع مختلف شامل انواع زیر تولید و عرضه شده است:

البته در بین این سه نوع مختلف، شکلات مرسی 400 گرمی متوسط معمولا مورد تقاضای بیشتر و پر مصرف تر از بقیه می باشد.

قیمت شکلات مرسی

شرکت نمایندگی شکلات مرسی

برای خرید شکلات مرسی در همه جای دنیا یکی از راه های مطمئن برای خریدی اصل و با قیمت مناسب خرید از نمایندگی شکلات مرسی می باشد. نمایندگی شکلات مرسی ارائه دهنده قیمت عمده ویژه شکلات مرسی در انواع مختلف ویژه مراکز پخش و نیز ارسال سفارشات تهران و شهرستان می باشد.

از مصارف اصلی شکلات مرسی ، به عنوان دادن هدیه ارزشمند و شیک در مجالس و میهمانی ها است. با توجه به طعم لذیذ و عامه پسنمد شکلات مرسی ، این شکلات گزینه بسیار مناسبی برای میهمانی ها و مجالس شده است.

قیمت شکلات مرسی

طعم های شکلات مرسی کدام است؟

شکلات های مرسی آلمان در 7 طعم مختلف تولید و عرضه می شوند. طعم های شکلات مرسی شامل انواع زیر است:

  1. شکلات مرسی با طعم کرم فندق
  2. شکلات مرسی با طعم پرالین
  3. شکلات مرسی با طعم شیری
  4. شکلات مرسی با طعم قهوه
  5. شکلات مرسی با طعم فندق و بادام
  6. شکلات مرسی با طعم دارک
  7. شکلات مرسی با طعم کاکائو

قیمت شکلات مرسی

خرید شکلات مرسی آلمانی عمده

شکلات مرسی محصولی از کشور آلمان است. خیلی از مراکز پخش و نیز شرکت ها و ارگان ها و همچنین فروشگاه های شکلات و شیرینی ، خرید شکلات مرسی آلمانی را به صورت عمده انجام می دهند. لذا در بحث خرید شکلات عمده مرسی ، مهم ترین عامل قیمت است. مجموعه باررگانی سورن با ارائه بهترین قیمت خرید شکلات مرسی آلملنی و ارسال در سراسر کشور ، خدمات خود را به مراکز پخش و فروش عمده ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت سفارش و خرید شکلات مرسی 400 گرمی ، شکلات مرسی 250 گرمی و غیره با کارشناسان فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات مرسی

قیمت شکلات مرسی 400 گرمی آلمانی کارتنی

قیمت شکلات مرسی آلمانی 400 گرمی ، 250 گرمی و 675 گرمی با توجه به وارداتی بودن آن ، مستقیما به قیمت ارز و نوسانات ارزی وابسته می باشد. از این رو برای کسب اطلاعات به روز رسانی شده و دقیقی ، کارشناسان فروش مجموعه سورن ، امادگی ارسال لیست قیمت شکلات مرسی به صورت آپدیت برای خرید عمده می باشد.

قیمت شکلات مرسی

جدول ارزش غذایی و کالری شکلات مرسی

خیلی از طرفداران شکلات ، که میزان کالری مواد غذایی برایشان مهم است ، به دنبال یافتن میزان کالری شکلات مرسی هستند. میزان  کالری شکلات مرسی در هر 100 گرم آن 2376  کالری می باشد.

ارزش غذایی شکلات مرسی نیز به ازای هر 100 گرم شامل جزییات زیر است:

  • 37 گرم چربی

  • 50 گرم کربوهیدرات

  • 48 گرم شکر

  • 8 گرم پروتیین

  • 3 گرم فیبر

قیمت شکلات مرسی

کسب قیمت شکلات های خارجی

یکی از خدمات دیگر مجموعه بازرگانی سورن ، واردات و فروش مستقیم انواع شکلات خارجی می باشد. شکلات های خارجی پر مصرف مانند شکلات زیر را می توان نام برد:

  • شکلات نوروز ترکمنستان

  • شکلات نوتلا

  • شکلات مرسی

  • شکلات اسنیکرز

  • شکلات هوبی

قیمت شکلات مرسی

برای خرید شکلات های خارجی به صورت عمده ، سایت مجموعه شکلاتیران امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده است. به  این منظور و برای کسب قیمت شکلات های خارجی به صورت عمده جهت سفارشات تهران و شهرستان می توانید با واحد فروش در تماس باشید. همچینی کانال تلگرامی ما به آدرس CHOCOLATIRAN@ در دسترس خریداران عمده می باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای