Rate this post

پخش عمده شکلات تافی برنوتی به صورت مستقیم از درب کارخانه و با قیمت بسیار مناسب و رقابتی جهت بنکداران و تاجران فعال در حوزه پخش عمده  شکلات از طریق مرکز شکلات ایران انجام می شود. تافی های برنوتی علاوه بر فروش داخلی بالا و استقبال خریداران داخل کشور، علاقه مندان زیادی در خارج از کشور به خود جذب کرده است و صادرات تافی برنوتی به کشورهای مختلف روند بالایی را دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تا انتهای مطلب با ما باشید.

پخش عمده تافی برنوتی جهت خرید و فروش

محصولات برنوتی که در جهت پخش عمده تافی مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است در 4 مدل و دو طعم نارگیلی و کاکایویی عرضه می شود. بسته بندی های تافی در انواع 400 گرمی، یک کیلوگرمی و سه کیلو گرمی می باشد که هر از کدام از انواع مطرح شده جهت پخش عمده شکلات تافی به مراکز مختلف و کاربردهای متنوع در نظر گرفته شده  است. شما عمده فروشان و فعالان محترم در حوزه شکلات می توانید از طریق تماس با کارشناسان و مشاوران فروش مرکز شکلات ایران نسبت به انتخاب محصول، گرفتن بهترین و مناسب ترین قیمت جهت سفارشات عمده و دریافت سفارش به صورت مستقیم از درب کارخانه اقدام فرمایید. پخش عمده تافی برای فروش های بالا معمولا در بسته های سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلوگرمی درخواست می شود که این شرایط در این مرکز مهیا است.

پخش عمده شکلات تافی

پخش عمده تافی برنوتی به کشورهای هدف صادراتی

با توجه به کیفیت خوب و استفاده از مواد با کیفیت و مناسب در شکلات ها تافی های برنوتی از یک طرف و همچنین تنوع بسیار بالا در انواع محصولات شامل انواع موارد زیر، قابلیت صادرات و پخش عمده تافی برنوتی در سایر کشورها مهیاست. کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان از جمله کشورهایی وارد کننده انواع تافی های ساده و مغزدار هستند که تافی های ارزان قیمت ایرانی بسیار برای انها جذاب و بازار پسند شده است. ما سالانه شاهد چندین هزار تن صادرات انواع تافی به کشورهای اطراف یاد شده هستیم. بنابراین فرصت های بسیار مناسبی در مسیر خرید انواع تافی ارزان و با کیفیت برای صادرکننده ها و همچنین واردات برای تاجران سایر کشورهای علاقه مند به تافی ایرانی وجود دارد. برای کسب اطلاعات تکملی با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید. راه های برقراری تماس از راه تلفن، موبایل، تلگرام و اینستاگرام برای شما مهیاست.

فروش عمده تافی و انواع دیگر محصولات

  • تافی مغزدار
  • شکلات کشمشی
  • شکلات تلخ
  • شکلات کادویی
  • شکلات شیری
  • شکلات جرقه ای
  • و غیره

پخش عمده شکلات تافی

در کنار کیفیت بالا و تنوع گوناگون برای ایجاد مزیت نسبت به برندهای دیگر، قیمت محصولات در سطح بسیار ارزانی نگه داشته شده و نیز بسته بندی محصولات بسیار جداب و شیک با طرح های نوین عرضه می شود. لذا به صادر کنندگان و فعالان اقتصادی که در زمینه صادرات شکلات و تافی فعالیت دارند فروش شکلات تافی برنوتی در عرصه بین الملل به طور ویژه پیشنهاد می شود. شما قعالان اقتصادی کافیست از طریق تماس با بخش فروش مرکز شکلات ایران نسبت به انتخاب محصول و کسب قیمت و شرایط تحویل اقدام فرمایید.

پخش عمده شکلات تافی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای