پودر کاکائو کیلویی – فروش عمده از انبار تهران – بی واسطه

پودر کاکائو یکی از محصولات کاربردی و پراستفاده در بازار ایران است از این پودر برای مصارف خانگی و تولید شکلات و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. دانه‌های کاکائو در ایران کاشت نمی‌شود و پودر کاکائوی که در بازار وجود دارد ساخت کشورهای مختلفی است. میزان کیفیت این پودرها باهم متفاوت است. پودرهای کاکائو به‌صورت کیسه‌ای و کیلویی به فروش می‌رسند. در این مطلب قصد داریم شمارا با پودر کاکائو کیلویی آشنا نماییم.

تشخیص پود کاکائو مرغوب

پودر کاکائو کیلویی

امروزه مراکز مختلفی کار واردات و فروش پودر کاکائو کیلویی را انجام می‌دهند و متأسفانه برخی از این مراکز اسانس‌هایی را به کاکائو اضافه می‌کنند. به همین دلیل تشخیص پودر کاکائو اصل از تقلبی دشوار شده است. برای تشخیص پودر کاکائو مرغوب باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • رنگ پودر کاکائو: پودر کاکائوهای مرغوب دارای رنگ روشن‌تری نسبت به نمونه‌های تقلبی هستند.
  • تلخی پودر کاکائو: پودرهای کاکائو مرغوب خیلی تلخ نیستند و اگر پودر کاکائو خیلی تلخ باشد نشان از تقلبی بودن محصول است.
  • درجه نرمی: پودرهای کاکائو اصل و مرغوب بسیار نرم می‌باشند اما پودرهای تقلبی حالتی زبر دارند.

قیمت عمده پودر کاکائو

قیمت عمده پودر کاکائو

قیمت عمده پودر کاکائو نیز مانند سایر محصولات ارزان‌تر از قیمت تکی می‌باشد. البته باید توجه داشت که تمامی پودرهای کاکائو از قیمت یکسانی برخوردار نیستند. به‌طورکلی میزان قیمت پودر کاکائو کیلویی بستگی به عوامل مختلفی مانند کشور تولیدکننده، مارک و برند، وزن، میزان درصد کاکائو و… دارد.

خرید پودر کاکائو اصل

خرید پودر کاکائو اصل

مراکز مختلفی کار پخش و عرضه پودر کاکائو اصل را انجام می‌دهند. یکی از این مراکز بازرگانی سورن می‌باشد. سورن پودر کاکائو کیلویی را به‌صورت عمده به فروشگاه‌ها و قنادی‌ها عرضه می‌کند. برای خرید پودر کاکائو اصل می‌توانید با واحد فروش بازرگانی سورن تماس برقرار نمایید و سفارش‌های عمده خود را ثبت نمایید. سورن دارای محصولات متنوعی است و انواع برندهای پودر کاکائو را با کمترین قیمت به فروش می‌رساند؛ بنابراین خرید مطمئن و آسانی را با سورن تجربه خواهید کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست