کارخانه فروش شکلات مغزدار میوه ای فله | 12 کیلویی

شکلات مغزدار میوه ای فله با انواع طعم های مختلف و میوه های متنوع در بسته بندی های مختلف تولید و عرضه می شود.

شکلات مغزدار میوه ای یکی از تقاضاهای مهم بازارهای داخلی و نیز مورد تقاضا برای بازارهای خارجی و صادراتی است. از این رو این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است . به شکلات مغزدار، تافی مغزدار یا تافی شکلاتی مغزدار هم گفته می شود. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

شکلات مغزدار میوه ای

تولید و بسته بندی انواع شکلات مغزدار میوه ای (تافی مغزدار )

معمولا درخواست های اصلی برای خرید شکلات مغزدار میوه ای ، خرید شکلات مغزدار فله است. چرا که حجم خرید بالا به صورت عمده برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی معمولا به صورت فله انجام می شود. اما نوع فله شکلات مغزدار خود دارای عرف و استانداردی است که به آن اشاره می کنیم:

شکلات های مغزدار در انواع 500 گرمی ، 1000 گرمی و 3000 گرمی تولید و در کارتن های معمولا 12 کیلوگرمی عرضه می شوند.

انواع تافی شکلات مغزدار میوه ای با طعم های متنوعی تولید می شوند که تفاوت آنها در مغز آنها است. همانطور که می دانید در تولید شکلات مغزدار فله از شکر ، کره کاکائو ، کارامل و اسانس های طعم دای مجاز استفاده می شود. در واقع مغز میوه ای شکلات تافی ، نسبت به طعم آن از این اسانس ها پر می شود.

شکلات مغزدار میوه ای

شکلات میوه ای ترش یا تافی ترش میوه ای

در کنار انواع شکلات مغزدار میوه ای ، شکلات ترش میوه ای نیز از دیگر شکلات تافی های پرفروش بازارها محسوب می شود. شکلات میوه ای ترش یا تافی ترش میوه ای یا همان لواشک میو ه ای  نیز در  در انواع 500 گرمی ، 1000 گرمی و 3000 گرمی تولید و در کارتن های معمولا 12 کیلوگرمی عرضه می شوند.

شکلات مغزدار میوه ای فله

صادرات شکلات مغزدار میوه ای

در حال حاضر و با پیشرفت صنعت شکلات و تافی و آبنبات در ایران ، تولید شکلات ایران به یکی از منابع اصلی تامین و تولید انواع شکلات تافی فله در خاورمیان تبدیل شده است. فروش شکلات مغزدار و انواع تافی به عنوان صادرات در طول سال به چندین هزار تن می رسد و تاجران خارجی و صادرکنندگان ایرانی فعال در این صنعت سالانه حاشیه سود خوبی برای خود فراهم می نمایند.

بهترین قیمت خرید شکلات مغزدار میوه ای فله سورن

کشورهای زیادی در حال حاضر خرید شکلات مغزدار میوه ای و انواع تافی فله را از ایران انجام می دهند. اما در این میان کشورهای اطراف و همسایه ایران از نقش پر رنگ تری در این زمینه برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شکلات مغزدار میوه ای سورن و تافی فله با ما در تماس باشید. قیمت خرید شکلات مغزدار فله و انواع تافی میوه ای فله را می توانید از طریق تماس با واحد فروش کسب نمایید.

شکلات مغزدار میوه ای فله

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست