کافی میت چیست؟ | تامین کریمر Original باکیفیت

کافی میت چیست؟

کافی میت چیست و از چه موادی تشکیل شده؟ نوعی شیرخشک و خامه غیر لبنی که اغلب برای افزودن طعم شیر به قهوه، پودر قهوه یا قهوه فوری استفاده می شود، قهوه میت نامیده می شود.

این نوع پودر که کالری کمی دارد و استفاده راحتی دارد در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که در تولید این پودر از فرمول انحصاری نستله استفاده شده است، طعم بسیار خوبی دارد.

کافی میت چیست؟

می توانید این پودر را با انواع مختلف قهوه خالص مانند کلمبیا، کنیا، گواتمالا، پرو، نیکاراگوئه، اتیوپی، قهوه های مخلوط و نسکافه اکوادور ترکیب کنید.
کافه میت برای افرادی که تحمل لاکتوز را ندارند نیز مناسب است. خامه غیر لبنی مایع پس از باز شدن باید در یخچال نگهداری شود.
با توجه به ذائقه و ترجیحات خود می توانید نسبت قهوه میت و پودر قهوه را انتخاب کرده و با هم مخلوط کنید.
این محصول توسط شرکت نستله تولید شده است.

نام های دیگر کافی میت:

  • پودر شیر
  • فومر
  • قهوه خامه ای سبزیجات
  • کرم قهوه
  • سفید کننده قهوه

کافی میت چیست؟

بررسی تاریخچه کافی میت

در سال ۱۹۶۱، نستله nestle توسط شرکت کارنیشن روغن های گیاهی را جایگزین چربی شیر کرد و پروتئین شیر را به میزان قابل توجهی افزایش داد و موفق به تولید محصولی شد که به راحتی در مایعات داغ حل می شود.

نام کافی میت برای این محصول جدید انتخاب شد که امروزه به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شناخته می شود.

این محصول بسیار خوش طعم و معطر که به عنوان طعم دهنده انواع قهوه استفاده می شود، در طعم های مختلفی تولید می گردد .

از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم بادام پاریسی
  • نان زنجفیل
  • قهوه موکا نعنا

این محصولات بیشتر در ایالت کالیفرنیا آمریکا تولید می شوند.

کافه میت به شکل های مختلف مانند پودر، مایع و مایع غلیظ در بازار به طور گسترده ای موجود است و شما می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کنید. همچنین قهوه های کم چرب و رژیمی در طعم های مختلف در بازار موجود است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]قیمت پودر نارگیل چرب اصلی (۱۴۰۲) در سراسر کشور [/highlight-dash]

کافی میت چیست؟

ترکیبات کافی میت (کریمر) چیست؟

به طور کلی می توان گفت که انواع قهوه میت از مواد زیر تولید می شود:

  • آب

  • شربت ذرت

  • سویای هیدروژنه

  • روغن پنبه دانه

  • کازئینات سدیم

  • فسفات پتاسیم

  • کاراگینان

  • آب نشاسته

  • روغن هسته خرما هیدروژنه

  • تنظیم کننده اسیدیته

  • رنگ خوراکی

  • قند

همانطور که گفتیم کافی میت حاوی لاکتوز نیست و جزء محصولات غیر لبنی محسوب می شود.

بسیاری از این محصولات حاوی کازئین (پروتئین شیر) هستند.

برخی از کافی میت ها (کریمرها)  دارای شیرینی ها و طعم های مختلفی مانند وانیل، فندق یا خامه ایرلندی در نسخه های کم چرب و کم کالری هستند.

کافی میت چیست؟

روش های نگه داری کافی میت کریمر

شما می توانید با خیال راحت یک بطری قهوه میت را بدون نیاز به نگهداری آن در یخچال نگهداری کنید، اما اگر درب این محصول را باز کنید، تنها به مدت دو هفته می توانید از آن به صورت تازه استفاده کنید.

استفاده از قهوه میت  کریمر در ادارات بدون یخچال توصیه نمی شود. یک قهوه خامه ای مایع پس از باز کردن درب کافی میت باید در یخچال نگهداری شود.

برخی از قهوه های میت که به صورت پودر هستند نیازی به نگهداری در یخچال ندارند و می توان آنها را در مکان های غیر یخچالی نگهداری و نگهداری کرد. اما پس از باز شدن، کافی میت مایع را باید در یخچال نگهداری کرد تا یخ بزند.

کافی میت چیست؟

کاربرد کافه میت کریمر چیست؟

ماده ای مایع یا دانه ای که جایگزین مناسبی برای شیر یا خامه به عنوان افزودنی به چای، قهوه، شکلات داغ و سایر نوشیدنی ها باشد، قهوه میت نامیده می شود.

با افزودن قهوه میت به خامه قهوه، قهوه قوی تر و خوشمزه تری خواهید داشت و همچنین قهوه میت باعث می شود قهوه ای با طعم عالی بنوشید.

همانطور که گفتیم، کافی میت یک مایع خامه ای و غیر لبنی است که بدون کلسترول و کم کالری است.

فومر اساساً برای سفید کردن قهوه استفاده می شود تا طعم بهتری داشته باشد.

همانطور که در بسته های کافه میت ذکر شد، کافه میت حاوی عصاره گلوکز است.

عصاره گلوکز موجود در این طعم دهنده از نشاسته به دست می آید که قند بسیار کمی تولید می کند. این محصول حاوی خامه غیر لبنی است که از روغن گیاهی تولید شده و بدون کلسترول می باشد.

کافی میت چیست؟

آیا مصرف قهوه میت باعث چاقی می شود؟

دلایل زیادی برای نوشیدن قهوه وجود دارد اما مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که آیا مصرف قهوه باعث چاقی می شود یا خیر.

لازم به ذکر است که قهوه باعث چاقی نمی شود، اما افزودنی هایی که به عنوان طعم دهنده استفاده می شوند می توانند باعث چاقی شوند.

با مشاهده بسته بندی کافی میت به راحتی می توانید مواد تشکیل دهنده آن را تشخیص دهید. سپس متوجه خواهید شد که آیا برای رژیم غذایی شما مناسب است یا خیر. معمولا قهوه های مات در دو نوع پرچرب و کم چرب به بازار عرضه می شوند. نوع پرچرب آن از پوست سر برداشته شده و کرم بیشتری ایجاد می کند. نوع رژیم غذایی خامه کمتر و معمولا شکر کمتری دارد.

بهتر است در هنگام خرید این محصول دقت لازم را داشته باشید تا محصولی با کیفیت خریداری کنید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کافی میت یک مایع خامه ای و غیر لبنی است که بدون کلسترول و کم کالری است.[/hwgold-dash]

کافی میت چیست؟

 کافی میت (کریمر) اورجینال و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

مرکز سورن یکی از مراکز عمده فروشی کافی میت و کافی کریمر در تهران می باشد. در واقع بازرگانی سورن یکی از توزیع کنندگان مواد اولیه در کشور بوده و بهترین مواد اولیه را به تمامی شهرها ارسال می کند.

از آنجایی که ایران یکی از صادرکنندگان معروف برخی از محصولات غذایی است، باید با کیفیت ترین مواد اولیه در کشور توزیع شود تا صادرکنندگان ما بتوانند در صادرات محصولات خود موفق شوند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

ما به عنوان یکی از توزیع کنندگان مواد اولیه همکاری بسیار خوبی با سایر مراکز تولیدی و تامین کنندگان عزیز کشورمان داریم.

به علاوه در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر کافی میت، کنجد، انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

کافی میت چیست؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست