کمپانی تولیدی کرم شکلات (کاکائو) سطلی (۴ & ۱۰ کیلویی) ویژه صنایع تولیدی

 کرم شکلات  (کاکائو) سطلی

بافت نرم و لذیذ کرم شکلات (کاکائو) سبب شده تا در بین عموم مردم جایگاه ویژه ای داشته باشد. کرم شکلات یا همان شکلات صبحانه به علت حالت نیمه مایع، آسان تر از انواع دیگر شکلات ها قابل خوردن است .کرم شکلات طرفداران بسیار زیادی در میان تمامی گروه های سنی به ویژه کودکان دارا می باشد. کرم شکلات به دلیل ترکیبات بی نظیرخود از ارزش غذایی بالایی برخوردار است به همین دلیل استفاده از کرم شکلات باعث شادی و نشاط شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 کرم شکلات  (کاکائو) سطلی

تاریخچه کرم شکلات یا نوتلا

اولین کرم شکلات در سال۱۸۰۶ تولید شد همچنین اولین شیشه نوتلا در سال۱۹۶۴ در فروشگاهی واقع در ایتالیا تولید شد و با گذشت زمان طرفداران ویژه خود را پیدا کرد.

در آن زمان به علت گسترش جنگ های ناپلئون دانه های کاکائو به دلیل جیره بندی غذایی بسیارکمیاب و سبب شد تا قیمت آن به شکل باورنکردنی بالا رود. با بالا رفتن قیمت انواع مختلف شکلات ازجمله کرم شکلات تعداد مصرف کنندگان روزبه روز کاهش یافت وبه همین دلیل تولید کنندگان و تامین کنندگان زیادی ورشکست شدند.

در آن زمان فندق به وفور یافت می شد، تولیدکنندگان با تفکر و چاره اندیشی به این نتیجه رسیدند با افزودن فندق به ترکیبات انواع شکلات علاوه بر تولید محصولاتی مقرون  به صرفه ونیز کاهش ورشکستگی می توان به مصرف کننده طمعی جدید و به یاد ماندنی را عرضه کردند.

با ورود علم و فناوری های جدید، امروزه برای تهیه انواع شکلات مخصوصا کرم شکلات راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد که باعث دوچندان شدن محبوبیت این محصول در میان قشرهای مختلف شده است.

کرم شکلات (کاکائو) 

انواع بسته بندی کرم شکلات

کرم شکلات (کاکائو) دارای ترکیبات مختلفی است که به وسیله آن تبدیل به محصولی خاص می شود. اما برای دست یابی به محصولی خاص باید به عوامل دیگر هم توجه داشت. بسته بندی محصول یکی از ضروری ترین جزء محصول است که وظایف متعددی از زمان تولید تا زمان مصرف به عهده دارد. یک بسته بندی مناسب باید قابلیت نگهداری از محصول را داشته باشد تا هم شکل ظاهری محصول را حفظ کند و هم مانع فاسد شدن محصول شود. بر روی دسته بندی باید اطلاعاتی ازجمله علامت استاندارد درج شود تا مصرف کننده از مرغوبیت محصول اطمینان حاصل کند. ظاهر زیبای بسته بندی از جمله موارد مهم در این زمینه است. این امر باعث شده که تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول با استقبال شگفت انگیز مصرف کنندگان برخورد کنند. ازانواع مختلف بسته بندی کرم شکلات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطلی

  • تیوپی

  • تیوپی خمیر دندانی

  • شیشه ای

  • پلاستیکی

  • کاغذی

 

برای انجام چه کارهایی میتوان از کرم شکلات (کاکائو)  استفاده کرد؟

قیمت کرم شکلات (کاکائو) سطلی

از کرم شکلات (کاکائو) سطلی  می توان به عنوان سودمند ترین نوع شکلات یاد کرد. همان طور که در بالا گفته شد کرم شکلات دارای بسته بندی های متفاوتی می باشد که متناسب با نیاز مصرف کنندگان گرامی است. کرم شکلات تیوپی به دلیل فرم وشکل ظاهری مناسبی که دارد فضای کمی را اشغال کرده و لازم به تجهیزاتی مانند قاشق نیست وگزینه مناسبی برای تغذیه فرزندان عزیز کشورمان در مدرسه و پارک ها است. از کرم شکلات با بسته بندی های شیشه ای و یا پلاستیکی در مصارف خانگی استفاده می شود. کرم شکلات سطلی برای قنادی ها و کافی شاپ ها به دلیل حجم بالای خود بسیار مناسب است. قنادی ها ازکرم شکلات در مابین لایه های کیک استفاده می کنند و برای خاص کردن مزه کیک خود به این لایه ها موادی مانند موز، چیپس شکلات، گردو، بادام، پودر کاکائو ویا قهوه اضافه می کنند. قنادی ها از کرم شکلات برای تزئین و زیبا سازی محصولات خود استفاده میکنند برای مثال با تهیه کردن کرم شکلات با روغن مایع می توانند از ترفند ماسوره زدن استفاده کنند اما مشکل اینجاست که بعد از گذشت زمان کرم شکلات فرم خود را از دست می دهد برای همین دلیل استفاده از کره ذوب شده به جای روغن مایع گزینه بهتری است. کافی شاپ ها از کرم شکلات برای تهیه محصولات خوداستفاده میکنند. این محصولات عبارتند از:

  • میلک شیک
  • کرپ
  • پنک کیک
  • ژله

 

فواید و مضرات استفاده بی رویه کرم شکلات

کرم شکلات کاکائو سطلی

کرم شکلات از تنقلات خوشمزه در میان کودکان به شمار می رود. کرم شکلات یا شکلات صبحانه با بخشیدن شادی و انرژی باعث داشتن روز خوبی برای شما عزیزان می شود بنابراین باید به مقدار مورد نیاز بدن مصرف شود برای مثال شکلات صبحانه یا کرم شکلات برای افرادی که کمبود وزن ویا وزن نرمالی دارند مناسب است. کرم شکلات انواع ویتامین ها را درون خود جای داده به طور مثال میتوان از ویتامین هایB2، B3، D1 یاد کرد. برای سلامت اعصاب و روان، اسید فولیک و برای عملکرد و واکنش مناسب سلول ها منیزیم وقلع اهمیت بسیاری دارند. با گسترش علم و فناوری های مختلف متاسفانه شیوع بیماری ها به صورت متحیر کننده ای افزایش یافته است.  عبارت پیشگیری بهتر از درمان است بهترین توصیف برای این شرایط می باشد چراکه با شناختن دنیای اطراف و خواص انواع گیاهان می توانیم خطر ابتلاء به انواع بیماری ها را کاهش داد.

مضرات کرم شکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اضافه وزن وچاقی

  • بروز آکنه و جوش

  • ابتلا به دیابت

  • پوسیدگی دندان

  • سردرد های میگرنی

  • ضعیف شدن استخوان

  • التهاب گلو یا زبان

  • افزایش اضطراب

  • بروز بیماری های آلرژیک

  • آسم و تنگی نفس

 

 

قیمت کرم شکلات سطلی در بازار کشور

قیمت کرم شکلات (کاکائو) سطلی

قیمت کرم شکلات (کاکائو) سطلی هر کمپانی ای متفاوت است و به عوامل خاصی بستگی دارد. غلظت های کرم شکلات عامل مهمی در تایین قیمت است. با توجه به حجم کرم شکلات که در بسته بندی های مختلف وجود دارد به طبع قیمت های آن هم متفاوت است. کرم شکلات سطلی نسبت به دیگری مدل ها قیمت مقرون به صرفه تری دارد. . شما مصرف کنندگان عزیز میتوانید با مراجعه به واحد های مشاوره و فروش مرکز از جدید ترین قیمت ها مطلع شوید. برای تامین محصولات موردنیاز، قیمت های مناسبی در نظر گرفته ایم تا شما مصرف کنندگان عزیز به راحتی محصول مورد نیاز خود را تامین کنید. شما دوستان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت یا فرم ثبت سفارش محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و بدون هیچ واسطه گریی به . شکلات تخته ای مرغوب و با کیفیت مورد نیاز خود برسید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فهرست