مشخصات پودر کاکائو قلیایی وارداتی اصلی

Rate this post

پودر کاکائو یکی از محصولات غذایی مقوی و پرکاربرد می‌باشد. این پودر در ایران تولید نمی‌شود و معمولاً بیشتر از سایر کشورها وارد می‌شود. پودرهای کاکائو وارداتی دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند و نوع برندهای آن باهم متفاوت است. به‌طورکلی پودر کاکائو به دودسته پودرهای طبیعی و پودر کاکائو قلیایی تقسیم می‌شود. پودرهای قلیایی فرآوری میشوند تا طعم و رنگ کاکائو تقویت ‌شود. در فرآیند قلیایی کردن پودر کاکائو را با کربنات پتاسیم ترکیب می‌کنند تا مواد اسیدیته موجود در کاکائو از بین برود. در این مطب قصد داریم شمارا ب اقیمت و خرید پودر کاکائو قلیایی آشنا نماییم.

 

ترکیبات پودر کاکائو قلیایی

ترکیبات کاکائو کافئین، مقداری چربی، نشاسته، پروتئین، مواد معدنی همچون کلسیم، پتاسیم، منیزیم، روی، آهن و ویتامین‌های A، B و c می‌باشد. مقدار این ترکیبات در پودر کاکائو قلیایی تا حدودی متفاوت از پودر کاکائو طبیعی است اما تمامی این ترکیبات در انواع مختلف پودر کاکائو وجود دارد.

پودر کاکائو قلیایی

قیمت پودر کاکائو کیلویی

پودرهای کاکائو بیشتر در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی عرضه می‌شوند. اگر شما این پودرها را از عمده‌فروشان پودر کاکائو خریداری نمایید واسطه‌های خرید حذف خواهند شد و قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد. بااین‌حال نمی‌توان برای تمامی پودرهای کاکائو قلیایی قیمت یکسانی در نظر گرفت. میزان قیمت پودر کاکائو کیلویی بستگی به عوامل مختلفی همچون مارک و برند، نوع پودر، وزن پودر کاکائو و… دارد.

قیمت پودر کاکائو کیلویی

خرید پودر کاکائو تلخ

پودر کاکائو قلیایی تقریباً تیره‌تر و تلخ‌تر از پودرهای طبیعی است. برای خرید پودر کاکائو تلخ می‌توانید به سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی مراجعه نمایید اما اگر قصد خرید این نوع پودر کاکائو را به‌صورت عمده دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از بازرگانی سورن انجام دهید. سورن وارده کننده و عرضه‌کننده انواع پودرهای کاکائو می‌باشد. تمامی پودر کاکائوهای این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند. برای ثبت سفارش‌های عمده خود می‌توانید به‌صورت حضوری مراجعه کرده و یا این محصول را از طریق کانال تلگرامی یا سایت سورن خریداری نمایید.

خرید پودر کاکائو تلخ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای