Rate this post

سی بی اس سایم داربی

سی بی اس سایم داربی یک جایگزین مناسب برای کره کاکائو به شمار می آید. کره کاکائو یکی از مواد لازم جهت تولید شکلات می باشد که مقدار آن در بازار محدود است به همین خاطر از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. به این ترتیب برای مراکز تولیدی، خرید کره کاکائو در تناژ بالا به صرفه نیست که این موضوع باعث استفاده گسترده از جایگزین های آن مانند سی بی اس شده است.

سی بی اس از مواد اولیه پر مصرف تولیدی ها به حساب می آید که برندهای مختلف، اقدام به تولید آن نموده اند. یکی از این برندها، برند Sime Darby است که ما این مدل را به دلیل کیفیت خوب انتخاب نموده ایم.

این محصول، وارداتی بوده و از نظر عملکرد شباهت زیادی به کره کاکائو دارد. در ادامه، به معرفی این محصول اولیه بازرگانی سورن پرداخته ایم که شما عزیزان را به مطالعه این مطالب دعوت می نمایم.

خرید و فروش سی بی اس سایم داربی Sime Darby

خرید و فروش سی بی اس سایم داربی Sime Darby

خرید و فروش سی بی اس سایم داربی Sime Darby بسیار پر رونق بوده و تولید کنندگان بیشماری تمایل به استفاده از آن در تولیدات خود دارند. این سی بی اس توسط کارخانه در پکیج های 20 کیلویی بسته بندی شده و دارای قابلیت حمل آسان است و به این ترتیب امکان ارسال آن به تمام شهرها و مناطق دور و نزدیک ایران میسر می باشد. علاوه بر بسته بندی استاندارد، کیفیت و قیمت این محصول بسیار عالی است که این مشخصه ها باعث شده در بین بهترین های جهان و پر فروشترین ها قرار بگیرد.

روغن جانشین کره کاکائو sime darby تولید کدام کشور است؟

روغن جانشین کره کاکائو sime darby تولید کدام کشور است؟

یکی از سوالات مطرح شده در بازار این است که روغن جانشین کره کاکائو sime darby تولید کدام کشور است؟ پاسخ این پرسش، کشور مالزی می باشد. برند سایم داربی مالزی به دلیل تولید محصولات باکیفیت موفق شده است در لیست 5 تولید کننده سی بی اس درجه یک جهان قرار بگیرد و محصولات آن به یکی از پر فروشترین ها تبدیل شود.

دلایل استفاده از CBS به جای کره کاکائو

دلایل استفاده از CBS به جای کره کاکائو

دلایل استفاده از CBS به جای کره کاکائو به محدودیت این محصول در بازار و قیمت بالایش بر می گردد. روغن سی بی اس، خواص فیزیکی کره کاکائو را داراست و مانند این کره رفتار می کند به این صورت که اجازه ذوب شدن شکلات ها را نمی دهد و بافت آنها را در برابر حرارت دمای محیط حفظ می کند. از طرفی مانع بلوم شدن محصول شده و مانند یک نگهدارنده عالی عمل می کند. از نظر ظاهری نیز باعث برق زدن و زیبایی شکلات می شود.

برای تولید کنندگان شکلات و شیرینی جات علاوه بر روغن سی بی اس، انواع پودر کاکائو خارجی، پودر نارگیل، لسیتین و … را فراهم نموده ایم که این عزیزان می توانند محصولات مورد نظر تولیدی خود را در همین سایت سفارش داده و در زمان کوتاهی دریافت نمایند. نحوه فروش نیز ویژه تولیدی ها و به صورت عمده ای انجام می گیرد و قیمت آنها منعطف بوده و یک قیمت عمده ای مناسب می باشد.